سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟ تفاوت سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید سئو

سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟ تفاوت سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید

در بحث سئو ، دو کلمه بسیار رواج دارد و شاید شما نیز با آن ها برخورد کرده اید اما معنی و مفهوم آن را درک نکرده باشید. این دو کلمه که در سئوی سایت دیده می شود کلمات سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید است. این که این دو چیستند و چه تفاوتی با هم دارند را در این مقاله با هم بررسی خواهیم کرد. با ایران وبر همراه باشید.

سئوی کلاه سیاه چیست؟

سئوی کلاه سیاه همانطور که از اسمش مشخص است به روش نادرستی به سئو پرداخته می شود. این نوع سئوی، یک سئوی کوتاه مدت است و شما سریع در صفحات اول گوگل نمایش داده می شوید اما پس از گذشت زمان سایت شما شناسایی شده و رتبه ی خود را از دست می دهد.

برای سئوی کلاه سیاه، روش هایی مانند استفاده از کلمات کلیدی نامربوط به سایت، استفاده از مطالب نامطلب و با کلمات کلیدی زیاد، تغییر مطلب صفحه که نتایج بالای گوگل رسیده است ، وجود دارند. این سئوی به هیچ عنوان برای کار بلند مدت پذیرفته نیست و در کل می توان حتی اسم سئو را نیز این کلمه حذف کرد زیرا سایت های به این شکل پس از مدتی شناسایی و حذف می شوند.

سئوی کلاه سفید چیست؟

در سئوی کلاه سفید، بر خلاف سئوی کلاه سیاه، شرکت نیاز به بازدهی طولانی مدت دارد و به این شکل با استفاده مطالب مرتبط با سایت و کار بر روی کلید های کانونی سایت خود را به صفحات بالای گوگل می رساند. این سئو ماندگار بوده و بازدهی بسیار خوبی را خواهد داشت اما باید توجه کنید که در ابتدای کار به زمانی به مراتب بیشتری نسبت به سئوی کلاه سیاه نیاز دارد.

تفاوت سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید چیست؟

با تعریف سئوی کلاه سیاه و کلاه سفید به وضوح مشخص شد که تفاوت این دو چیست. سئوی کلاه سیاه را حتی نمی توان نام سئو بر آن نهاد و استفاده از این روش در سئوی سایت باعث حذف سایت از نتایج گوگل می شود. در صورتیکه با استفاده از سئوی کلاه سفید و گذراندن زمان مورد نظر می توانید نتیجه ی بسیار عالی ای را کسب کنید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره سئو و سئوی سایت در تهران و ایران با شماره های ایران وبر تماس برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.