قدم های مقدماتی برای سئو وردپرس سئو

قدم های مقدماتی برای سئو وردپرس

شاید شما هم سایت خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی نموده اید و در حال حاضر بودجه ای برای استفاده از سئوکار وردپرس و کلا یک سئو کار ندارید. اما چگونه کارهای ابتدایی سئو سایت وردپرسی خود را انجام دهید. با ایران وبر و مقاله ی قدم های مقدماتی برای سئوی وردپرس همراه باشید.

در این مقاله ما برای این که شما را با کلیت سئو آشنا کنیم. بحث های ابتدایی نیز بیان خواهد شد.

آیا وردپرس، به صورت خودکار سئو شده است؟

این سوال شاید سوال بسیار ابتدایی باشد اما باید پاسخ به آن را بدانید. هیچ سیستم مدیریت محتوا از ابتدا سئو نشده و اصلا سئو ربطی به سیستم مدیریت محتوا ندارد. البته سیستم های مدیریت محتوای محبوب افزونه های اختصاصی خوبی برای سئو دارند اما این مربوط به افزونه است که نصب خواهید نمود و ربطی به سیستم مدیریت محتوا ندارد. پس این که وردپرس سئوی بهتری دارد و یا جوملا از پایه و اساس با مشکل رو به رو است.

قدم های مقدماتی برای سئو وردپرس | سئوکار وردپرس | سئوی سایت وردپرس - ایران وبر

سئو وردپرس فقط با افزونه ها موجود به خوبی انجام می شود و این کافی است؟

افزونه های مختلفی برای سئو وجود دارد اما این افزونه های به خودی خود کافی نیستند و تنظیمات بسیاری برای بهبود طراحی دارند. از جمله مهمترین افزونه هایی که برای سئوی وردپرس وجود دارد، All in One SEO Pack و SEO by Yaosat می باشد. برای شروع کار استفاده از این دو افزونه کافی است اما اگر بودجه ی کافی برای سئوی وبسایت خود دارید نتیجه گیری کار خود را با استفاده نکردن از سئوکار به عقب نیندازید.

سئو وردپرس از نظر قالب چگونه است؟

سئوی قالب وردپرس به صورت پیشرفته بوده و طراح قالب شما باید این استاندارد ها را در نظر بگیرد. اما در صورت کلی می توان قالب سئو نشده را نیز سئو کرد که به صرف وقت زیادی نیاز دارد. پیشنهاد می شود در صورتی که ابتدای کار هستید و بودجه ی کافی ندارید از قالب های رایگان سئوی شده ی وردپرس استفاده کنید.

قدم های مقدماتی برای سئو وردپرس | سئوکار وردپرس | سئوی سایت وردپرس - ایران وبر

سئو وردپرس از نظر محتوا چگونه است؟

سئوی محتوا نیز جز یکی از مباحث پیشرفته و بسیار اساسی در بحث سئو می باشد و برای توضیح پیرامون آن باید ساعت های کلاس حضوری تدارک دید. اما بحث بسیار مهم در بحث سئوی محتوا این است که این سئوی یکی از مهمترین بخش های سئوی سایت شما می باشد و با افزونه های موجود تا حدودی می توانید این سئو را پیاده کنید اما همانطور که در بالا بیان شد در صورتی که بودجه کافی در اختیار دارید می توانید سئوکار وردپرس خود را به کار بگیرید.

 

برای شروع سئو وردپرس نظر گروه ایران وبر به عنوان یک طراح وب سایت و سئو کار چیست؟

بسیاری این سوال را برای شروع سئوی وردپرس خود از ما می پرسند و به طور کلی پاسخ به این صورت است:

1- سایت خود را راه اندازی کنید.

2- قالب سئو شده و مناسب انتخاب کنید. در صورتی که می توانید یک قالب اختصاصی طراحی کنید اما اگر نمی توانید از یک قالب سئو شده استفاده کنید و برای این کار یک مشاوره با یک سئو کار بسیار مناسب است.

3- پس از قالب سئو شده می توانید از افزونه های سئو وردپرس برای کار خود استفاده کنید. افزونه ها به شما کمک می کنند سئوی محتوا و سئوی کلی شما بهینه باشد.

4- در نهایت پس از گذشت زمان و افزایش بودجه ی سایت شما در اولین زمان ممکن از یک سئو کار خوب استفاده کنید.

دلیل این که ما بر استفاده از سئو کار تاکید داریم این است که بعضی زیان ها، چنان به سایت شما ضربه خواهد زد که به مرور زمان و صرف انرژی بسیاری برای بهبود و بازگرداندن سایت به جایگاه های برتر نیاز است.

شما می توانید سوالات خود را در زیر بپرسید و یا با ما به صورت رایگان مشاوره کنید.

 

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.