مزایا و تاثیر وبلاگ در طراحی سایت بر سئو و برندینگ سئو

مزایا و تاثیر وبلاگ در طراحی سایت بر سئو و برندینگ

یکی از مواردی که من در بسیاری از مواقع به مشتری ها و شرکت ها در مش

اوره های اختصاصی پیشنهاد می کنم، بخش وبلاگ می باشد. این که بلاگ در سایت شما چه مزیتی دارد و چرا اصرار بر این موضوع وجود دارد،چیزی است که در این مقاله به بررسی آن می پردازیم. با ایران وبر همراه باشید.

طراحی سایت از نظر های مختلفی بررسی می شود. از جمله ی آن می توان به ظاهر، کد نویسی و امکانات مختلف ان اشاره کرد. یکی از بخش هایی که بسیار به همه پیشنهاد می شود، چه سایت های فروشگاهی، چه سایت های شرکتی، سایت های وکالت و … بخش بلاگ می باشد. این بخش مهمترین بخش و یا می توان گفت هسته ی اکثر سایت های می باشد و ما در ادامه دلایل این اهمیت را بررسی می کنیم.

افزایش ترافیک ورودی به سایت شما

شما با ایجاد وبلاگ برای وبسایت خود می توانید ورودی های بیشتری را از گوگل به سمت سایت خود هدایت کنید که این مهمترین چیز در ایجاد وبسایت شما می باشد که همیشه باید به آن توجه کنید. سایت بدون کاربر به معنای عدم وجود آن سایت می باشد.

افزایش سئوی سایت

با  قرار دادن مطلب در سایت خود، شما می توانید صفحات بیشتری از سایت خود را در گوگل ثبت کنید و تاییدیه ی سایت شما بیشتر شده و در موتور های جستجو بالاتر دیده خواهید شد.

blog2-1

ارتباط با کاربران از طریق وبلاگ

شما با ایجاد یک وبلاگ در وبسایت خود می توانید با کاربران به تبادل نظر بپردازید و بتوانید سلایق آن ها را بسنجید. برای این کار در هر مطلب بخش نظر در زیر مطلب قرار داده می شود که کاربر بتواند در مورد مطلب مورد نظر اظهار نظر کند.

 

نشان دادن بهتر خود و سایت خود

شما با قرار دادن مطالب، می توانید خود را به عنوان یک انسان و یک شرکت معرفی کنید و سایت را از دید ناظر پویا کرده و یک دید متفاوت از شرکت و کسب و کار خود در کاربر ایجاد کنید. این بخش یک بخش اساسی بوده و تاثیر شما بر روی مخاطب بر نگرش مخاطب نسبت به کار شما تغییر خواهد کرد.

start-your-blog-4-steps

بازگشت پذیری کاربر

شما با ایجاد بلاگ می توانید سایت خود را به منبعی برای مطالب مفید تبدیل نمایید. با تبدیل شدن سایت شما به منبع بسیار خوب در زمینه ی خود، کاربران روزانه سایت شما را بررسی می کنند و مطالب شما را مطالعه می کنند که هم بر سئو و هم بر فروش و برندینگ شما تاثیر دارد.

 

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد، استفاده نکردن از یک وبلاگ برای سایت شما، یک مشکل اساسی بوده و بر روی کسب و کار شما تاثیر می گذارد. اکثر طراحان سایت در تهران و ایران این موضوع را جدی می گیرند. در صورتی که سایت شما وبلاگ نداشته و نیاز به وبلاگ دارید می توانید با ایران وبر تماس بگیرد و از مشاوره های اختصاصی ایران وبر بهره ببرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.