5 راهکار برای افزایش کارایی وبلاگ در جذب ترافیک در طراحی سایت سئو

5 راهکار برای افزایش کارایی وبلاگ در جذب ترافیک در طراحی سایت

بسیاری بر این باور هستند که در امر طراحی سایت و سئوی اولیه ،جایگاه وبلاگ بسیار موثر و اساسی است. شعار همیشگی هم این موضوع است که Content is the king. همانطور که مشخص است مطالب بسیار مهم هستند و در اکثر سایت های شرکتی و … از عنوان وبلاگ برای بخش مقالات استفاده می شود. در مقاله ی اهمیت وبلاگ در طراحی سایت ، به دلایل اهمیت وبلاگ پرداختیم. در این مقاله قصد داریم راهکار هایی را برای افزایش مخاطب و ترافیک با وبلاگ را به شما پیشنهاد دهیم. با ایران وبر همراه باشید.

در طراحی سایت و مبجث سئو بعضی از موارد بسیار مهم است. از جمله مهمترین بخش ها، بخش وبلاگ می باشد. این که چه راه کاری برای افزایش بازدهی سایت خود انجام دهید، به سایت شما و محتوای شما باز می گردد.  ما در این مقاله به معرفی چند روش برای افزایش کارکرد سایت شما می پردازیم.

ایجاد بخش ارسال مطلب به صورت مهمان

در بسیاری از سایت ها برای این که مطالب به روز باشد و مخاطبان بیشتری را جذب کند از بخش ارسال مهمان استفاده می شود. این مطالب توسط کاربران سایت شما ارسال می شود. این که چه راهکاری برای ترغیب کاربر به ارسال مطلب به کار ببرید چیزی است که به سیاست های شما بر خواهد گشت اما وجود این بخش و استفاده از ان برای افزایش ترافیک توصیه می شود. اما باید بدانید که در پذیرش مطالب ارسالی دقت کافی را داشته باشید تا مطالب کپی از سایت های دیگر نباشد. در صورتی که این اتفاق بیفتد بار منفی بسیاری برای سایت شما خواهد داشت.

 

استفاده از پست های مرتبط در بین مطلب و یا اخر مطلب

برای این که بخش وبلاگ شما به صورت کارآمد باشد و سئو سایت شما را تضمین کند، بهتر است در انتهای مطالب سایتتان و یا در وسط ان ها ، مطالب مرتبط را قرار دهید. پیشنهاد ما در بین مطالب است اما در انتهای مطلب نیز تکنیک خوبی برای نمایش مطالب مرتبط و درگیر کردن مخاطب در سایت شماست.

5 راهکار برای افزایش کارایی وبلاگ در جذب ترافیک در طراحی سایت

انتشار مطالب با کیفیت و پر محتوا در سایت خود

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد، مطلب بسیار مهم بوده و به عنوان کلید اصلی سایت در نظر گرفته می شود. هیچ گاه مطلب بی کیفت در سایت خود فقط به عنوان این که مطلبی منتشر کرده باشید، قرار ندهید. این قضیه هم بر مخاطبان شما تاثیر می گذارد و هم در سئوی سایت شما تاثیر می گذارد. ارسال مطالب با کیفیت و با تعداد کلمات  کافی باعث می شود که هم اطلاعا بیشتری به کاربران داده شود و هم سایت شما از نظر مطالب خوب بالاتر از رقبا قرار گیرد.

استفاده از شبکه های اجتماعی برای افزایش مخاطبان وبلاگ و سایت خود

ذر حال حاضر شبکه های اجنماعی مختلفی وجود دارند. پرکاربردترین آنها اینستاگرام و تلگرام می باشند. شما با استفاده از روش های بازریابی دیجیتال می توانید مطالب خود را در این شبکه های اجتماعی در معرض دید بسیار از کاربران قرار دهید. این کار باعث می شود که کاربر به سایت آمده و با مطالب دیگر شما نیز آشنا شود و در نهایت به کاربر دائمی شما تبدیل شود.

استفاده از سیستم نوتیفیکیشن در وبلاگ سایت خود

شما می توانید برای ورود یک کاربر زحمت های زیادی بکشید اما در صورتی که کاربر وارد شود و به کاربران ثابت شما تبدیل نشود چه مشکل بزرگی برای شما پیش خواهد امد. هزینه ای انجام شده و در قبال ان بازخورد شایسته ای دریافت نکرده اید. برای این که کاربران پس از ورود به کاربر دائمی شما تبدیل شوند، روش نوتیفیکیشن آنلاین توصیه میشود. نوتیفیکشن آنلاین باعث می شود که کاربر پس از ورود به سایت شما اجازه ی ارسال نوتیفیکشن به گوشی و یا مرورگر را بدهد و از این به بعد شما با ارسال مطلب، تمامی کاربران به صورت لحظه ای از مطلب با خبر شده و به مطالعه ان می پردازند. برای اطلاع بیشتر از طراحی سیستم نوتیفیکیشن می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

 

این نکات بخشی از مهمترین نکاتی است که می توانید برای بهتر شدن وبلاگ سایت استفاده کنید و کاربران بیشتری را جذب کنید. برای مشاوره پیرامون مباحث سئو، طراحی سایت و طراحی لوگو می توانید با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.