افزونه ارسال مطلب به کانال تلگرام به صورت خودکار (وردپرس) آموزش طراحی سایت

افزونه ارسال مطلب به کانال تلگرام به صورت خودکار (وردپرس)

اگر شما یک سایت خبری و یا آموزشی داشته باشید و در کنار آن کانال اختصاصی برای سایت خود داشته باشید حتما ضرورت استفاده کردن از افزونه برای ارسال پیام به کانال را حس کرده اید. ما در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت و افزونه ای که این کار را برای شما انجام خواهد داد را معرفی می کنیم. با ایران وبر همراه باشید.

یکی از کاملترین افزونه های وردپرس که می توانید برای ارسال مطلب به صورت خودکار به کانال تلگرام استفاده کنید، افزونه ی Telegram for WP می باشد. البته افزونه دیگری نیز معرفی می گردد که می توانید از هر کدام که بیشتر می پسندید استفاده کنید. با استفاده از این افزونه به راحتی می توانید به پست های خود را به صورت اتوماتیک به کانال تلگرامی خود ارسال کنید و همچنین می توانید از نوتیفیکیشن های وردپرس خود آگاه شوید.

افزونه ارسال مطلب به کانال تلگرام به صورت خودکار (وردپرس)

ارسال مطلب به کانال تلگرام با افزونه Telegram for WP

ابتدا وارد بخش مدیریت وردپرس خود شوید و در بخش افزونه ها، افزونه ی Telegram for WP را جستجو کنید و سپس نصب نمایید. پس از نصب به بخش تنظیمات افزونه در بخش مدیریت وردپرس بروید. برای ارسال مطلب به کانال تلگرام به تب دوم، یعنی ارسال به کانال بروید.

  1. در صورتی که کانال تلگرام ندارید، ابتدا کانال تلگرامی خود را بسازید.
  2. پس از ساختن کانال تلگرام، یک ربات تلگرامی نیز برای خود بسازید. برای ساخت یک ربات تلگرامی می توانید در گوگل جستجو کنید و روش ایجاد یه ربات را بیاموزید.
  3. در مرحله بعد به تنظیمات کانال تلگرام رفته و Administrator را انتخاب کنید و سپس  Add Administrator را بزنید.
  4. در مرحله بعد نام کاربری ربات خود را که در مرحله ساخت ایجاد نموده بودید را جستجو کنید و سپس به عنوان مدیر کانال خود آن را اضافه کنید.
  5. در مرحله ی ساخت ربات، botfather  یک توکن به شما داده می شود که ان را کپی کنید و در بخش فیلد توکن افزونه پیست کنید.
  6. از این پس هر نوشته‌ای که منتشر یا بروزرسانی کنید، می‌توانید تعیین کنید که به تلگرام ارسال شود یا نه.

در تصویر تصویر از افزونه داده شده است. در بخش نام کاربری کانال می توانید نام کاربری کانال خود را بزنید تا تعداد اعضای آن را مشاهده کنید.

در بخش ارسال به کانال تلگرام می توانید تنظیم می توانید همه ی مطالب را به کانال بفرستید بی آن که نیازی به انتخاب گزینه ی ارسال به تلگرام در بخش ارسال پست داشته باشید.

افزونه ارسال مطلب به کانال تلگرام به صورت خودکار (وردپرس)

در بخش های دیگر تنظیمات می توانید پیامی که به کانال ارسال می شود را تنظیم کنید. همچنین شما می توانید امکان تصویر شاخص را برای خود فعال یا غیر فعال کنید.

افزونه ارسال مطلب به کانال تلگرام به صورت خودکار (وردپرس)

به همین سادگی می توانید امکان ارسال مطلب خودکار به کانال تلگرامی خود فراهم کنید.

ارسال ایمیل های آگاه سازی از طریق تلگرام

این افزونه این امکان را به شما می دهد که پیام ها و هشدار های وردپرس را به تلگرام شما بفرستد تا به راحتی از آن ها مطلع شوید.  برای فعال سازی این بخش به بخش اطلاع رسانی بروید. در این بخش به راحتی می توانید اطلاع رسانی برای خود را فعال کنید.

بروزرسانی جدید مقاله: ادامه مقاله در بروزرسانی جدید ان اضافه شده است.

افزونه WP Telegram (Auto Post and Notifications)

این افزونه نیز مانند افزونه قبل داخل مخزن وردپرس موجود است. برای دانلود ان می توانید به این ادرس مراجعه کنید.

افزونه WP Telegram (Auto Post and Notifications)

توجه: با توجه به بسته بودن سرور های تلگرام از داخل ایران، برای استفاده از این ویژگی باید از سرور های خارج ایران استفاده کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.