مهمترین دلایل شکست طراحی سایت آموزش طراحی سایت

مهمترین دلایل شکست طراحی سایت

بسیاری قبل از طراحی سایت فقط ایجاد سایت برایشان اهمیت دارد و بر نکات ریز و تخصصی آن آگاه نیستند. اما پس از گذشت چند مدت از ایجاد سایتشان به مشکلات آن پی می برند و این زمان زیادی از کارشان را تلف می کند. ما در این مقاله به بررسی دلایل شکست طراحی سایت می پردازیم. با ایران وبر همراه باشید.

یک سایت در حالت کلی، یک بخش از شرکت شما می باشد که به صورت مجازی دایر شده است. اهمیت یک شعبه ی مجازی برای شما به همان مقدار می باشد که یک شعبه ی حقیقی برای شما اهمیت دارد. اما شکست های اصلی یک طراحی سایت چیست؟ آیا طراحی سایت باعث جذب مشتری یا از دست دادن مشتری می شود. این که شما با طراحی سایت پزشکی ، طراحی سایت روانپزشکی ، طراحی سایت املاک و … می توانید به بازدهی برسید یا نه چیزی است که با خواندن این مقاله به آن پی می برید.

اولین شکست طراحی سایت: استفاده نکردن از طراحی ریسپانسیو برای سایت

یکی از ابتدایی ترین بخش ها و مهمترین بخش های طراحی سایت، ایجاد یک سایت ریسپانسیو می باشد. با طراحی یک سایت ریسپانسیو، کاربران شما می توانند از سایت شما به صورت کامل در هر دیوایسی استفاده کنند. این طراحی باعث می شود که کاربران شما بتوانند از امکانات سایت شما در موبایل، آیپد و … به صورت کامل استفاده کنند. علاوه بر این استفاده نکردن از طراحی ریسپانسیو باعث می شود که سایت شما در گوگل و رنک دهی آن در رتبه های پایین تری نسبت به رقیبان قرار گیرید.

responsive-design

دومین شکست طراحی سایت: استفاده نکردن از طراحی خلاقانه و کاربر پسند

یکی مشکلاتی که بسیاری از سایت های شرکت ها و فروشگاه های اینترینتی دارند، پیچیدگی و نبود طراحی خلاقانه است. به این صورت که بسیاری از سایت ها شبیه هم هستند و همچنین پیچیدگی زیادی در پیدا کردن گزینه ها وجود دارد. یکی از دلایلی که کاربران در سایت گیج شده و سایت را ترک می کنند همین موضوع است. پیچیدگی در بخشهای مختلف سایت باعث می شود که کاربر سردرگم شود و دید منفی ای نسبت به سایت شما بگیرد. منو ها و بخش های مختلف سایت باید به گونه ای طراحی شود که به راحتی بتوان موضوع مورد نظر را کاربر انتخاب کند.

 

سومین شکست طراحی سایت: استفاده کردن از روش های قدیمی در طراحی سایت

یکی از مواردی که در طراحی سایت اهمیت ویژه ای دارد، طراحی سایت با استفاده از جدیدترین متد روز دنیا می باشد. دلایل بسیاری برای این مورد وجود دارد. اما مهمترین این است که با پیشرفت تکنولوژی، روش های طراحی سایت پیشرفته شده اند و کاربران، سایت های بسیاری را با متد جدید دیده اند و در صورتی که در سایت شما از متد قدیمی استفاده شود، کاربر از سایت شما بیرون رفته و نظر منفی ای نسبت به کسب و کار شما خواهد داشت. علاوه بر این استفاده نکردن از روش های جدید باعث می شود که سئوی سایت شما کم شود و رتبه ی سایت شما در موتور های جستجو پایین بیاید. برای مثال به تازگی سیستم جدیدی به نام AMP معرفی شده است. این سیستم برای سایت ها بسیار عالی بوده و سرعت لود سایت را در حد ثانیه میکند علاوه بر این نیز گوگل امتیاز مثبتی را برای این گونه سایت ها در نظر می گیرد. بنابر این بهتر است که هر چه زودتر از این تکنولوژی در سایت های خود استفاده کنیم.

 

چهارمین شکست طراحی سایت: بهینه و سئو نکردن سایت از ابتدا

یکی از مهمترین دلایلی که طراحی سایت شما با شکست رو به رو خواهد شد، سئو و بهینه نکردن وبسایت شما می باشد. این نکته بسیار مهم و اساسی است که سایت شما از همان ابتدای کار به صورت کاملا حرفه ای بهینه سازی شود. بهینه سازی سایت شما به صورت حرفه ای به مانند این است که شما با تجربه ی دیگران یک کار را شروع کنید و استفاده از تجربه های گرانقدر دیگران برای کسب و کار شما، شکست در کسب و کار را بسیار کم می کند و زمان رسیدن به بازدهی را افزایش می دهد بنابراین سئو ی وبسایت را جدی بگیرید.

4 مورد از بدترین مواردی که در طراحی سایت و ایجاد یک سایت می توان به ان ها بی توجه بود و شکست های عظیمی برای شما به دنبال خود اورد بیان شد. با ایران وبر و مقالات تخصصی دیگر در زمینه طراحی سایت در تهران و ایران ، سئو ی وبسایت همراه باشید.

 

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.