اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی چیست؟ آموزش طراحی سایت

اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی چیست؟

اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی : سیستم مدیریت وردپرس بسیار قدرتمند است، چرا که سیستمی متن باز بوده و قدرت اصلی اش از افزونه‌های آن است. برای این سیستم به روزرسانی های متعددی ارائه می شود، اما آیا شما هم به آپدیت‌های این سیستم بی توجه هستید؟

 بیشتر مدیران وب‌سایت‌ها تمایلی به مشاهده پیغام‌های به‌روزرسانی وردپرس ندارند، حتی ممکن است دکمه نارنجی رنگ به روزرسانی را ببینید اما به روی خود نیاورند؛ آیا واقعاً به روزرسانی یک سایت وردپرسی اهمیتی دارد؟ اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی چیست؟

وردپرس در هر به‌روزرسانی تغییرات مهمی ارائه می‌کند و ممکن است بی‌توجهی به دریافت آپدیت‌های آن، سایت شما را با مشکلاتی جدی روبه‌رو کند. در ادامه به شما می‌گوییم چرا باید سایت خود را به طور مرتب به‌روزرسانی کنید.

امنیت بیشتر- اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی

وردپرس به‌عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا توان خوبی برای مقابله با هکرها دارد، به دلیل این که وردپرس یک سیستم متن‌باز است هرکسی می‌تواند با دریافت باگ‌های امنیتی نسخه‌های قبلی برای سایت شما مشکل به وجود آورد. درواقع هکرها به دنبال سایت‌هایی با نسخه قدیمی‌تر وردپرس هستند، پس وقتی به‌روزرسانی جدیدی ارائه می‌شود در دریافت آن تعلل نکنید.

در دسترس بودن قابلیت‌های بیشتر- اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی

در هر به‌روزرسانی وردپرس قابلیت‌های جدیدی ارائه می‌شود. مثلاً وردپرس 4.0 در امکان بارگذاری و نصب افزونه‌ها بهبود خوبی داشت، اما در نسخه 4.1 امکان ویرایش تصویر هم وارد سیستم وردپرس شد، همین‌طور در نسخه 4.2 به روزرسانی افزونه‌ها سریع‌تر انجام گرفت.

پس اگر از نسخه‌های قدیمی وردپرس استفاده می‌کنید، از این قابلیت‌های جدید بی‌بهره خواهید ماند.

اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی چیست؟

سرعت بیشتر – اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی

عوامل مهمی در سئوی سایت تأثیر دارد، اما سرعت هم فاکتور بسیار مهمی است. در هر به‌روزرسانی وردپرس سرعت بالاتر می‌رود تا سایت‌های مبتنی بر وردپرس توان رقابت با سایت‌های قدرتمند را داشته باشند.

البته سرعت تاثیر مهمی در کسب‌وکار شما هم دارد، برای مثال کاربران به سایت خبری یا فروشگاهی که سرعت بالاتری دارد بیشتر سر می‌زنند.

برطرف کردن باگ‌ها – اهمیت به روز رسانی سایت وردپرسی

در هر نسخه وردپرس باگ‌هایی وجود دارد که در به‌روزرسانی‌های ارائه‌شده تلاش می‌شود باگ‌های موجود شناسایی و رفع شود. جدیدترین به‌روزرسانی را دریافت کنید تا هیچ باگی در سیستم مدیریت سایت تان وجود نداشته باشد.

در حال حاضر بیشتر انجمن‌های پشتیبانی وردپرس به شما پیشنهاد می‌کنند تمام به‌روزرسانی‌های وردپرس را دریافت کنید.

آیا هنوز به آپدیت‌های وردپرس بی‌توجه هستید؟

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.