ضرورت طراحی سایت در کنار شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام آموزش طراحی سایت

ضرورت طراحی سایت در کنار شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام

این روز ها بسیاری با ایجاد کانال ها و پیج های مختلف در تلگرام و اینستاگرام، کار های خود را به پیش می برند و تبلیغاتی مختلفی را بر روی آن انجام می دهند. مشکل بسیار مهمی که متوجه حال بسیاری از آن ها می باشد، علاقه نداشتن به طراحی سایت می باشد. این گروه افراد به طراحی سایت علاقه نداشته و بعضی مواقع حتی به آن فکر هم نمی کنند و خرج هزینه در این مورد را یک خرج اضافه می دانند. در صورتی که در یک کلام ، هزینه کردن در شبکه های اجتماعی بدون پشتوانه، یک خرج اضافه می باشد. در این مقاله قصد داریم دلایل خود را بیان کنیم و شما را برای آینده شغلی بهتر آماده کنیم. با ایران وبر همراه باشید.

طراحی سایت چیست؟

در حالت کلی طراحی یک سایت به این معنی است که برای شما در فضای مجازی یک پایگاه رسمی ایجاد شود که در طول زمان از مشکلات احتمالی مبرا باشد و کاربران برای اطلاعات و … به راحتی بتوانند با جستجوی شما سایت شما و اطلاعات شما را بیابند و به راحتی به آنچه نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

 

چرا تلگرام و اینستاگرام جای طراحی سایت را نمی گیرد؟

به سادگی با همان تعریف بالا دلیل این مورد بیان می شود. وقتی شما یک سایت دارید همیشه آنلاین هستید و هر کاربری به راحتی می تواند با یک جستجو شما را بیابد. این که به این راحتی بتواند به شما دست پیدا کنند بسیار مهم است.  در صورتی که در شبکه های اجتماعی همه به راحتی نمی توانند به شما دسترسی داشته باشند. در تلگرام که امکان سرچ وجود ندارد و در اینستاگرام هم که وجود دارد به خوبی موتور جستجوی گوگل نخواهد بود. در ثانی این اولین بخش تفاوت است. شما هیچ گاه نمی توانید طراحی یک سایت را با شبکه های اجتماعی مقایسه کنید.

ضرورت طراحی سایت در کنار شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام

در طراحی سایت، بخش های مهم دسته بندی می شوند و کاربر هر زمان که مراجعه کند همه ی موارد را خواهد دید و حتی می تواند به راحتی در سایت جستجو کند و به مطالب مورد علاقه دست یابد. در صورتی که در شبکه ی اجتماعی ایسنتاگرام این امکان به کل وجود ندارد و در تلگرام هم که وجود دارد، قابلیت سرچ مانند سایت نمی باشد.

اما دلیل مهم تر پیرامون شبکه های اجتماعی و لزوم طراحی سایت برای شغل شما این است که هر زمان ممکن است هر یک از این شبکه های اجتماعی در ایران از دسترس خارج شود در صورتی که شما یک سایت پشتیبان نداشته باشید تمام هزینه های شما برای شبکه های مجازی در یک کلام می سوزد. اما در صورتی که یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشید علاقمندان با جستجوی شما در گوگل به اخرین اخبار و حتی اخرین شبکه های اجتماعی شما دسترسی پیدا خواهند کرد.

بنابر این تا اینجا به این پی بردید که طراحی یک سایت بسیار مهم است و تلگرام و اینستگرام نمی توانند جای طراحی سایت را بیگیرند.

مزیت های اضافی طراحی سایت در کنار شبکه های اجتماعی چیست؟

یکی از مهمتری مزیت های یک سایت، وجود موتور جستجوی گوگل می باشد. شما با ایجاد یک سایت و انتشار مطالب، یک غرفه در بزرگترین نمایشگاه جهان ایجاد کرده اید. یکی از مهمترین موارد در مورد طراحی سایت، هزینه ی بسیار کم آن است به این صورت که با طراحی یک سایت شما به پرداخت یک هزینه می توانید بالاترین بازدهی و جذب مشتری را داشته باشید.

ضرورت طراحی سایت در کنار شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام

شما پس از طراحی سایت در گوگل ثبت شده و کاربران هر زمان که به دنبال مطلبی که مرتبط با شما در گوگل سرچ کنند شما را نیز جز نتایج جستجو نمایش خواهد داد و این یعنی تبلیغاتی وسیع با هزینه ای کم!

 

بازاریابی اینترنتی در کنار ایران وبر

در کنار تمامی موارد ما نیز مشاوره های بازاریابی ارائه خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را در شبکه های اجتماعی و گوگل به دست اورید.

 

برای مشاوره ی رایگان با ایران وبر می توانید همینک با ما تماس بگیرید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.