کد نوشتن نقل قول در html آموزش طراحی سایت

کد نوشتن نقل قول در html

شاید در بسیاری از موارد شما نیاز داشته باشید که در طراحی سایت خود چه با سیستم ها مدیریت محتوا و چه اختصصاصی از نقل قول استفاده کنید. نقل قول برای بیان سخنی از دیگران است. اما لزوم استفاده از نقل قول چیست؟ با ایران وبر همراه باشید.

در بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا و همچنین ویرایشگر های متن که در سیستم های اختصاصی استفاده می شد گزینه ی نقل قول به راحتی قابل استفاده است.

لذا طرح دهی مختلف برای نقل قول می تواند به زیبایی سایت وطراحی شما کمک کنید.

کد اختصاصی نقل قول، blockqoute است. که در ادامه مثالی از استفاده از ان را مشاهده خواهید کرد:

<blockquote>
       خلاقیت به معنی مرتبط و متصل کردن موارد مختلف به یکدیگر است. وقتی شما از افراد خلاق می پرسید چطور مسئله یی را پدید آوردند، ممکن است قدری احساس گناه کنند. چونکه احتمالاً در پس ذهنشان متصورند کار اصلی را آنها انجام نداده اند. دیدگاه متفاوت این افراد، به خلق یک امر دگرگون شده منجر گشته است و البته بعد از مدتی این مسئله برای خودشان نیز واضح خواهد شد.

استیو جابز
</blockquote>

نتیجه ی این بلاک به صورت زیر است.

خلاقیت به معنی مرتبط و متصل کردن موارد مختلف به یکدیگر است. وقتی شما از افراد خلاق می پرسید چطور مسئله یی را پدید آوردند، ممکن است قدری احساس گناه کنند. چونکه احتمالاً در پس ذهنشان متصورند کار اصلی را آنها انجام نداده اند. دیدگاه متفاوت این افراد، به خلق یک امر دگرگون شده منجر گشته است و البته بعد از مدتی این مسئله برای خودشان نیز واضح خواهد شد. استیو جابز

همانظور که مشخص است تفاوت خاصی ایجاد نمی شود اما در صورتی که بتوانید برای این نقل قول css و استایل اختصاصی بنویسید، ظاهر و تاکید بر روی این سخن متفاوت خواهد شد.

شما می توانید روش ایجاد فاصله و ایجاد خط جدید را با کلیک بر روی این دو مورد مشاهده کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.