5 اصل طراحی سایت مدرن و به روز که باید قبل سفارش بدانید آموزش طراحی سایت

5 اصل طراحی سایت مدرن و به روز که باید قبل سفارش بدانید

این که بسیاری از طراحان سایتی برای شما راه اندازی می کنند، بحثی را به وجود نمی آورد. اما باید توجه داشته باشید که چه امکاناتی در سایت و چه ویژگی هایی کد نویسی سایت شما داراست و بر اساس ان اظهار نظر نمایید. ما در این مقاله برای راهنمایی بیشتر مشتریان، موارد کلی که برای طراحی سایت مدرن شما نیاز است را بیان می کنیم. چند دقیقه ای را با ایران وبر همراه باشید.

همانطور که می دانید این روز ها استاندارد طراحی سایت به سرعت تغییر میکند و استاندارد های جدیدی نیز معرفی می شوند. استفاده از این استاندارد ها و یا استفاده نکردن از آن ها باعث می شود که سایت شما در موتور جستجو بالاتر یا پایین قرار گیرد. مهمترین ویژگی های یک طراحی سایت مدرن به صورت زیر می باشد:

  1. طراحی سایت واکنشگرا
  2. طراحی سایت با سئو کامل
  3. طراحی سایت با AMP
  4. طراحی سایت با نوتیفیکیشن
  5. سرعت لود بالای سایت

طراحی سایت واکنشگرا

یکی از طراحی هایی که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و جز جدایی ناپذیر از طراحی است، طراحی سایت واکنشگرا می باشد. طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو باعث می شود که سایت شما در گوشی ها، تبلت ها و همه ی نمایشگر ها به خوبی نمایش داده می شود. این قابلیت برای گوگل بسیار مهم است زیرا با این قابلیت کاربران به راحتی می توانند مطالب را بخوانند. در صورتی که سایت شما دارای طراحی واکنشگرا نباشد، گوگل رتبه ی بسیار بدتری را برای سایت شما در نظر می گیرد و در بلند مدت برای سئوی شما نیز بسیار نامناسب خواهد بود.

طراحی سایت با سئو کامل

یکی از مواردی که در طراحی سایت در دل کد نویسی نهفته است، سئوی کد نویسی است. بنابراین یک چیز تخصصی است و باید توجه داشته باشید که در طراحی سایت شما سئوی اولیه در نظر گرفته شود تا هزینه ی اضافه برای سئوی طراحی سایت متحمل نشوید. برای مطالعه بیشتر در مورد سئو  به این مقاله مراجعه کنید.

طراحی سایت  به صورت AMP

AMP مخفف Accelerated Mobile Pages  می باشد. همانطور که از نام مشخص است طراحی به صورت AMP سرعت لود سایت در موبایل را بسیار افزایش می دهد. در طراحی به صورت واکنشگرا بیشتر توجه به شکل ظاهری است و در طراحی AMP بیشترین توجه به سرعت لود موبایل است. این روش دارای محدودیت هایی از طرف گوگل است اما در کل باید بگوییم که کاربران سایت شما برای سرعت لود بالای سایت شما خرسند خواهند شد. در طراحی AMP صفحات در گوگل به صورت کش ذخیره می شوند و این باعث می شود که سرعت لود صفحات بسیار بالا رود. برا مطالعه بیشتر در مورد مقاله ی زیر را مطالعه نمایید:

طراحی سایت با amp چیست؟ طراحی سایت با استفاده از amp

 

طراحی سایت با نوتیفیکیشن

یکی از جدیدترین امکاناتی که برای سایت های مدرن در نظر گرفته شده است، طراحی سایت با نوتیفیکیشن است. استفاده از سیستم نوتیفیکیشن در طراحی سایت باعث می شود که کاربران بر روی گوشی و یا تلفن خود نوتیفیکیشنی از سایت شما دریافت کنند و همین موضوع باعث می شود که کاربران با ارسال هر مطلب به صورت لحظه ی با خبر شده و وارد سایت شما خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر پیرامون نوتیفیکیشن می توانید به این مطلب مراجعه کنید.

5 اصل طراحی سایت مدرن و به روز که باید قبل سفارش بدانید

سرعت لود بالای سایت

یکی از مواردی که برای یک سایت مهم است، سرعت لود سایت می باشد. سرعت لود سایت باعث می شود که سریع تر سایت بارگزاری شود و کاربر مدت کمتری را برای مشاهده ی سایت شما وقت بگذارد. برای این امر باید فاکتور های مختلفی را در نظر گرفت. از جمله مهمترین آن ها استفاده از جاوا اسکریپت در انتهای صفحه می باشد.

 

این موارد از مهمترین مواردی است که باید در طراحی سایت به ان توجه شود. شما می توانید برای مشاوره ی طراحی سایت، طراحی لوگو و سئوی سایت همینک با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.