طراحی سامانه جامع وکلا – CRM ارتباط با مشتری وکلا CRM

طراحی سامانه جامع وکلا – CRM ارتباط با مشتری وکلا

گروه ایران وبر مفتخر است تا سیستم جدیدی را برای وکلا معرفی کند. سیستم جامع وکلا نام سیستمی است که طراحی، کد نویسی و ایده ی ان از سوی گروه ایران وبر مطرح شده است. این سیستم یک CRM -Customer Relationships Management کامل برای وکلا می باشد. شما با استفاده از این سیستم می توانید موکلین خود را ساماندهی کرده و تمامی اطلاعات پرونده و حکم ها را در خود ساماندهی می کند.

[wp-svg-icons icon=”user-2″ wrap=”i”] هر موکل با توجه به نام کاربری و پسورد خود می تواند به راحتی با اطلاعات پرونده دسترسی داشته باشد و همچنین سوال یا پیامی به وکیل خود ارسال کند. یکی از مزایای سامانه ی جامع وکلا این مهم می باشد که شما می توانید به صورت آنلاین به پاسخ کاربران مختلف از سراسر ایران از جواب دهید.

[wp-svg-icons icon=”coin” wrap=”i”] یکی از قابلیت های کلیدی سامانه ی جامع وکلا ، امکان ثبت صورت حساب برای هر موکل می باشد. وکیل می تواند برای هر یک از موکلین خود صورتحساب های مختلفی را درج نماید و موکل به صورت آنلاین از طریق درگاه بانک به پرداخت ان اقدام کند.

[wp-svg-icons icon=”credit” wrap=”i”] علاوه بر قابلیت بالا وکیل می تواند پول دریافتی یا چک دریافتی را دز سامانه وارد کند. به این صورت تمامی صورتحساب برای هر موکل مشخص است و دریافت شده ها و دریافت نشده ها نیز مشخص خواهد بود.

ویژگی مهمی که در بخش ثبت صورتحساب وجود دارد در صورتی که صورتحساب پرداخت نشده باشد و کاربر باید از طریق درگاه پرداخت، آن را پرداخت نماید یک نوتیفیکیشن (هشدار) برای کاربر در پنل کاربری خودش نشان داده می شود.

در کنار این موارد برای حسابداری وکلا بخشی قرار داده شده است که که وکلا می توانند ریز تمامی حساب های خود را دیده و مقدار دریافتی و پرداخت نشده ها را در هر بازه ی زمانی را ببینند. این امکان برای شما یک حسابدار تحت وب کاملا پیشرفته را برای شما عرضه خواهد کرد. شما می توانید مقدار ریز صورتحساب های دریافتی، پرداخت نشده  را ببینید و در انتها در صورت نیاز آن را پرینت نمایید.

این سرویس یک CRM کاملا پیشرفته برای وکلا و موسسه های حقوقی می باشد. حقوقدانان با استفاده از این سیستم می توانند به صورت بسیار پیشرفته و مدرن با موکلان خود در ارتباط باشند. این سیستم کاملا واکنش گرا بوده و شما می توانید در هر زمان و با هر وسیله ای مانند موبایل، آیپد و لپ تاپ خود به بخش های مختلف سیستم دسترسی داشته باشد.

این در دو نوع عرضه خواهد شد. این دو نوع سیستم دفتر وکالت و سیستم موسسه وکالت می باشد. سیستم دفتر وکالت فقط مختص یک وکیل می باشد و سیستم موسسه وکالت برای موسسه های حقوقی وکالت می باشد.

از ویژگی های موسسه های حقوقی می توان به تعریف یک مدیر کل برای سیستم اشاره کرد. این مدیر کل می تواند کل کار های وکالت اعضای موسسه را بررسی کند و همچنین می تواند ریز حساب ها کل موسسه و هر یک از وکلا را مشاهده کند.

در کنار این سیستم در صورت تمایل می توانید طراحی وبسایت اختصاصی را نیز سفارش دهید. این وبسایت کاملا با سامانه جامع وکلا هماهنگی خواهد داشت.

گروه ایران وبر با کادری جوان در تلاش است که در جای جای کسب و کار های سنتی و مدرن تغییر ایجاد کند. با سیستم های CRM این امکان بهتر از پیش به جلو خواهد رفت. مفتخریم که بار دیگر با ایجاد یک سیستم متفاوت و نوین در کشور، راه را برای مدیریت بهتر باز کرده ایم.

برای سفارش سیستم می توانید با شماره های موجود در صفحه ی تماس ، تماس حاصل فرمایید.

[wp-svg-icons icon=”signup” wrap=”i”] برای تست سیستم و مشاهده قابلیت های آن می توانید به این صفحه مراجعه فرمایید.

vekalat.iranweber.com

[wp-svg-icons icon=”upload” wrap=”i”] آپدیت 1.1 سیستم جامع وکلا

امکان ارسال تصویر اسناد و مدارک، حکم ها و نامه های اداری در سیستم محیا شد. از این به بعد با استفاده از سیستم می توانید مدارک هر یک از موکلین را بایگانی کنید و کاربر به راحتی از راه دور به ان دسترسی پیدا نماید. (25-4-1395)

[wp-svg-icons icon=”upload” wrap=”i”] آپدیت 1.2 سیستم جامع وکلا

وکیل می تواند به هر کدام از موکلین اجازه ی دسترسی به جزئیات پرونده را بدهد. در صورتی که وکیل تشخیص دهد که دیدن اطلاعات کامل پرونده برای موکل مناسب نیست می تواند این دسترسی را با یک کلیک از موکل بگیرد.(1-5-1395)

[wp-svg-icons icon=”mug” wrap=”i”] شما از پشتیبانی قوی گروه ایران وبر بهره خواهید برد. تمامی سیستم های خریداری شده تا اینک توسط گروه ایران وبر اپدیت جدید را دریافت خواهد کرد.

بخش هایی از سامانه جامع وکلا:

بخش ارسال درخواست موکل سامانه جامع وکلا:

user_account

در این بخش موکل می توان مشکل یا درخواست خود را به صورت آنلاین برای شما ارسال کند. بعد از ارسال درخواست در پنل وکیل مورد نظر نوتیفیکیشن برای پاسخ به این پیام نمایش داده می شود.

بخش پرداخت وکیل سامانه جامع وکلا:

در این پنل همانطور که دیده می شود یک بخش به عنوان پرداخت گنجانده شده است. در این بخش شما می توانید مقدار هزینه و نام موکل مورد نظر که باید هزینه را پرداخت کند یا پرداخت کرده است را وارد کنید وضعیت پرداخت را انتخاب و اضافه کردن فاکتور را بزنید.

pay-invoise

بخش پرداخت موکل سامانه جامع وکلا:

وکیل با ثبت فاکتور پرداخت نشده در پنل خود برای موکل مورد نظر، این فاکتور در پنل موکل ثبت می شود و موکل می تواند با انتخاب فاکتور و انتخاب پرداخت به صورت آنلاین پرداخت نماید.

user_pay

بخش حسابداری سامانه جامع وکلا:

در این بخش می توانید حسابداری خود را در بازه های زمانی دلخواه مشاهده کنید. در بخش با انتخاب بازه ی زمانی قادر خواهید بود میزان پرداختی های و مقدار موارد پرداخت نشده را ببینید. در انتها نیز می توانید در صورت تمایل صورت حساب خود را چاپ نمایید.

pay_acc

بخش اضافه کردن موکل و ثبت نام سامانه جامع وکلا:

شما با این بخش می توانید کاربران جدید را ثبت نام کنید. در این بخش اطلاعات کاربر را وارد کرده و در پروفایل کاربر ثبت نمایید.

add

 

 

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.