طراحی سایت سوپر مار‌‌‌کت اینترنتی طراحی سایت

طراحی سایت سوپر مار‌‌‌کت اینترنتی

امروزه برای صرفه جویی در هزینه های یک خانوار، طراحی اپلیکیشن سوپرمارکت انلاین یکی از مهم ترین اقدامات در جهت سود اوری بیشتر و ارایه خدماتی بهتر به مشتریان به شمار می رود. با طراحی سایت برای سوپر مارکت خود می توانید به راحتی قابلیت سفارش انلاین را برای کاربران خود به ارمغان بیاورید.

قابلیت های سایت سوپرمارکت

یک سوپر مارکت می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد که در ادامه برخی ان ها را بیان خواهیم کرد:

  • امکان سفارش انلاین
  • امکان اضافه کردن ادرس
  • امکان پرداخت انلاین
  • ورود به راحتی با شماره همراه
  • ذخیره سوابق سفارش
  • امکان در نظر گرفتن کد تخفیف
  • امکان ارسال پیامک
  • امکان رهگیری انلاین سفارش
  • دسته بندی برای یافتن سریع محصولات

این قابلیت ها بخش هایی از قابلیت های یک سایت سوپر مارکت می باشد که در ادامه به بررسی بخش های مهم خواهیم پرداخت.

امکان سفارش انلاین

امکان سفارش انلاین از مهمترین قابلیت ها برای سایت سوپرمارکت می باشد. یک سوپر مارکت با این روش می تواند به راحتی کالا های موجود خود را به کاربر نمایش دهد و همچنین تخفیفات دوره ای بر روی محصولاتی که به زودی منقضی می شوند و … قرار دهد. این قابلیت باعث می شود که در کنار پرداخت انلاین به راحتی فروش شما زیاد شود و هیچ گونه کارمزدی نباید بابت فروش و … پرداخت نمایید.

ورود به راحتی با شماره همراه

یکی دیگر از بخش هایی که بسیار برای راحتی کاربران شما مهم است، ورود با شماره همراه و دریافت کد تایید می باشد. با این روش به راحتی کاربر بدون سردرگمی وارد شده و شماره همراه کاربر در سایت شما ثبت خواهد شد. در اینده شما می توانید تخفیفات دوره ای را به راحتی برای کاربر پیامک کنید.

امکان رهگیری انلاین سفارش

با قابلیت رهگیری انلاین سفارش، کاربر شما می تواند از وضعیت سفارش خود در هر زمان مطلع شود. به این صورت کاربر از وضعیت سفارش اگاه شده و از تماس غیر ضروری با شما اجتناب خواهد کرد.

دسته بندی برای یافتن سریع محصولات

در سوپر مارکت بخش دسته بندی بسیار مهم است. به این دلیل که کاربر باید به راحتی بتواند کالای مورد نظر خود را بیابد و با این روش بتوانید بهتر فروش داشته باشید. در صورت دسته بندی نامناسب، کاربران شما نمی توانند کالای مورد نظر خود را بیابند و به همین دلیل ممکن است خرید کمتری از شما انجام دهند.

امکان در نظر گرفتن کد تخفیف

بخش کد تخفیف باعث می شود که شما بتوانید کاربران وفادار خود را شناسایی کنید و با ارائه کد تخفیف ان ها را ترغیب به خرید کرده و از همراهی ان ها تشکر نمایید و در کنار ان فروش خود را افزایش دهید.

انتشار و طراحی اپ سوپرمارکت ای او اس

طراحی اپ و انتشار ان در زمیه موبایل به دو دسته تقسیم می شود .

بسیاری از مراجعه کنندگانی که به فکر گرفتن کامل بازار اینترنتی هستند بسیار بر طراحی اپ در زمینه ای او اس پافشاری دارند . چرا که تعداد کاربران ای او اس روز به روز در حال افزایش بوده و نادیده گرفتن طراحی اپ سوپرمارکت ای او اس ، نادیده گرفتن تعداد کثیر کاربرانی است که سود فراوانی را برای شما به ارمغان خواهند اورد .

برخی معیار های طراحی سایت سوپرمارکت انلاین

طراحی سایت علاوه بر اپ مزیت های خاص خود را دارد .

داشتن سایتی معتبر نشانه اعتمادی است بر اپ مخصوص شما . اتصال سایت به اپ سوپر مارکت باعث ساده تر شدن  موارد دسترسی شما به فروشگاهتان می شود .

علاوه بر ساده شدن کار های شما ، ایجاد فروشگاه در سایت شما مهم ترین اقدام در بازار اینترنی می باشد .

چرا که شما علاوه بر تبلیغ اپ خود میتوانید در سطح استان خود بدرخشید . با ارایه کالا ها با قیمت های بی نظیر به سادگی میتوانید تمامی بازار شهر خود را در دست بگیرید .

یکی از ویژگی های مهم طراحی سایت، ریسپانسیو بودن ان است. با طراحی سایت رسپانسیو کاربران در گوشی های مختلف می توانند به خوبی کاربران با کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ سایت شما را ببینند. دلیل این امر نیز ان است که هر چه به پیش می رویم بازار بیشتر به گوشی همراه تمایل پیدا می کند و بیش از 50 درصد مردم با گوشی خود به سایت شما مراجعه می کنند.

شما هم اکنون میتوانید برای مشاوره رایگان با شرکت ایران وبر در تماس باشید .

سوالات متداول

طراحی سایت سوپرمارکت چه قابلیت هایی برای من دارد؟

شما با طراحی یک سایت اختصاصی برای سوپر مارکت خود بدون هیچ هزینه ای کالاهای خود را برای کاربران ارسال کرده و همچنین فروش شما بیشتر خواهد شد. در کنار این موارد اطلاع رسانی پیامکی و … جز مزیت های ان است.

می توانم سایت سوپرمارکت با نام فروشگاه خودم داشته باشم؟

قطعا امکان ان وجود دارد. ولیکن باید در انالیز اولیه بررسی کرد که ایا نام فروشگاه شما ثبت شده است یا خیر . که این امر بدون هیچ هزینه ای و به صورت رایگان توسط کارشناسان ایران وبر برای شما انجام خواهد شد.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.