طراحی سایت کارخانه سوسیس ، کالباس و ژامبون طراحی سایت

طراحی سایت کارخانه سوسیس ، کالباس و ژامبون

کارخانه سوسیس و کالباس و ژامبون از کارخانه صنایع غذایی بوده و محصولات پروتئینی تولید می کنند. در این فراورده ها از گوشت حیوانی به همراه ادویه و همچنین سبزیجات خوراکی استفاده می شود. اما از انجایی که در این صنعت بازاریابی و همچنین فروش بسیار مهم است، طراحی یک سایت اختصاصی برای کارخانه سوسیس بسیار با اهمیت می باشد. یک سایت می تواند در دریافت نمایندگی در سراسر کشور به شما کمک کند و همچنین بتوانید به صورت انلاین محصولات خود را به فروش برسانید. با ما همراه باشید.

ویژگی های طراحی سایت کارخانه سوسیس ، ژامبون و کالباس

در ادامه مهمترین ویژگی های سایت سوسیس بیان می شود که عبارتند از:

  • امکان مدیریت کارمندان و کارگران
  • امکان فروش انلاین
  • امکان معرفی محصول
  • امکان معرفی و نمایش خط تولید
  • بخش باشگاه مشتریان
  • برگزاری قرعه کشی
  • امکان تخفیف برای مشتریان خاص
  • امکان تخفیف با خرید بیش از مقدار مشخص
  • امکان بارگذاری ویدئو، عکس
  • امکان ارسال مقاله
  • نمایش همکاران
  • نمایش خریداران برتر
  • نمایش نظر کاربران در مورد محصول شما در صفحه اصلی
  • امکان تبلیغ در گوگل و شبکه های اجتماعی
  • و …

این موراد، از بخش های مهمی بود که در سایت قابل انجام می باشد. شما می توانید هر نیاز دیگر را با همکاران ما در میان بگذارید و با توجه به برنامه ریزی شما در طراحی سایت شما اجرا شود.

بررسی مهمترین ویژگی های طراحی سایت

امکان فروش انلاین سوسیس

با امکان فروش انلاین سوسیس، کالباس و فراورده های پروتئینی محصول کارخانه سوسیس، می توانید به راحتی بازار خریدار خود را تامین کنید. با استفاده از این قابلیت کاربران به راحتی با مراجعه به سایت شما، می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند و بخش فروش شما، محصولات را با پست برای کاربران ارسال کند. یا با استفاده از بخش لجستیک اختصاصی خود، سفارشات کاربران را برای ان ها ارسال کنید.

طراحی سایت کارخانه سوسیس ، کالباس و ژامبون

امکان مدیریت کارمندان و کارگران در پلتفورم تحت وب برای کارخانه

از دیگر قابلیت هایی که یک کارخانه می تواند داشته باشد، پنل تحت وب نظارت بر کارمندان و کارگران است. در این پنل اختصاصی می توانید حقوق، دستمزد، مرخصی، درخواست مرخصی و … را را اجرایی کنید و کارکنان شما بتوانند به صورت انلاین از این خدمات بهره مند شوند.

بخش باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان، یکی دیگر از بخش هایی است که با استفاده از ان و با قابلیت های گیمیفیکیشن می توانید، کاربران مختلف را در سایت خود تشویق به خرید و استفاده از محصولات نمایید. این بخش از زیرمجموعه های بازاریابی و بازاریابی دیجیتال است.

برگزاری قرعه کشی و ثبت کد در سایت به صورت انلاین

با استفاده از قابلیت برگزاری قرعه کشی، شما می توانید با درج کد ها اختصاصی بر روی محصولات خود، کاربران را مجاب به خرید بیشتر نمایید. کاربران پس از خرید می توانند کد ها را داخل سایت وارد کنند و در قرعه کشی ثبت نام کنند و در کنار ان میزان شانس خود را نیز برای قرعه کشی مشاهده کنند.

نمایش نظر کاربران در مورد محصول شما در صفحه اصلی

شما می توانید نظرات مثبت خریداران خود را در صفحه اول سایت خود قرار دهید تا به این صورت اعتماد بیشتری جلب شود کاربران بیشتری اقدام به خرید انلاین نمایند.

امکان تبلیغ در گوگل و شبکه های اجتماعی

با طراحی سایت گام اول برای تبلیغات در شبکه های مجازی و گوگل را برداشته اید. با تبلیغات در گوگل و شبکه های مجازی به هزینه ای بسیار کم می توانید مشتری برای خود جذب نمایید و کمپین های تبلیغاتی تاثیر گذاری انجام دهید.

امکان تایید دو مرحله ای تلفن همراه

با این قابلیت شما به شماره صحیح مشتری خود دسترسی خواهید داشت و با استفاده از ان می توانید، کد های تخفیف اختصاصی برای کاربر مورد نظر خود ارسال کنید و از تخفیفات و محصولات جدید خود، او را با خبر سازید.

طراحی ظاهری سایت سوسیس

یکی از بخش های مهم طراحی سایت، طراحی ظاهری سایت شماست. در صورتی که شما بهترین سوسیس بازار را برای مشتریان خود تولید کنید اما کاربر با وارد شدن به سایت شما، جذب نشود و خرید انجام ندهد، به این معنی است که بهترین کیفیت هم فروش نمی رود. سایت اولین قسمتی است که یک فرد از شرکت و کارخانه شما خواهد دید و این اولین دید بیشتری تاثیر را در دید نسبت به شما خواهد داشت.

با طراحی اختصاصی ظاهر سایت، به راحتی می توایند حس اعتماد اولیه را به دست اورید و در ادامه محصولات خود را به کاربر بفروش برسانید.

کد نویسی استداندارد طراحی سایت

یکی از بخش های مهم طراحی سایت کد نویسی استاندارد است. در طراحی سایت سوسیس نیز، این مورد بسیار اهمیت دارد. انچه که شما از یک سایت می بینید، کد هایی است که توسط مرورگر ها به تصویر تبدیل می شوند. در صورتی که این کد ها استاندارد باشند، در موتور های جستجو و همچنین در نمایش سایت سرعت بسیار بالا خواهد رفت و باگ ها کاهش خواهد داشت. گروه ایران وبر با بهره گیری از دانش روز جهان سایت شما را طراحی خواهد نمود.

طراحی سایت کارخانه سوسیس ، کالباس و ژامبون

مشاوره رایگان طراحی سایت سوسیس

شما می توانید همینک برای طراحی سایت کارخانه سوسیس، کالباس و فراورده ها پروتئینی دیگر همچون ژامبون، چوریتسو با همکاران ما تماس برقرار کنید تا برای یک جلسه ی مشاوره رایگان پذیرای شما باشیم. همچنین می توانید شماره تماس خود را در فرم مشاوره رایگان وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

موضوعات مرتبط سوسیس

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.