بررسی اپلیکیشن تپسی + مزایا + معایب بررسی اپلیکیشن ها

بررسی اپلیکیشن تپسی + مزایا + معایب

اپلیکیشن تپسی پس از اسنپ دومین تاکسی اینترنتی ایران محسوب می شود. بر خلاف اسنپ که راه خود رو به بقیه محصولات و خدمات دیگر باز کرده است، تپسی نیش مارکتینگ خود را حفظ کرده است و تلاش خود را در سرویس اینترنتی تاکسی و بهبود ان انجام می دهد.

ما در این سری بررسی ها بخش های مختلفی از یک اپلیکیشن را بررسی می کنیم و نظرات صادقانه خود را برای بهبود هر یک معایت بیان می کنیم. در ادامه با ایران وبر همراه باشید.

شاید برای شما مناسب باشد: لوگو تپسی | تپسی هم از اتهام کپی‌برداری در امان نبود

مزایا طراحی اپلیکیشن تپسی

همانطور که بیان شد اپلیکیشن تپسی، فقط بر روی یک خدمت در حال کار است و ان فقط تاکسی اینترنتی است. این موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتری بر روی کار خود داشته باشد و نواوری های بهتری در این زمینه انجام دهد.

مزایا طراحی اپلیکیشن تپسی

سرعت اپ تپسی

اپلیکیشن تپسی از سرعت خوبی برخودار است. این اپ یک اپلیکیشن نیتیو است و به همین دلیل کاربر در استفاده از ان بیشترین سرعت را تجربه می کند. باگ هایی که مربوط به سوپر اپلیکیشن اسنپ را ندارد و به همین دلیل امتیاز ما به ان 5 ستاره است.

قابلیت های بازاریابی و باشگاه مشتریان تپسی

تپسی برای باشگاه مشتریان خود نام سفینه را برگزیده است. این بخش نیز با استفاده از اسامی زمین ، ماه و سیارات دیگر باشگاه مشتریان متفاوتی در ایران است. این بخش نیز از نظر ما مشکلی ندارد و 5 ستاره را نوش جان می کند.

قابلیت های بازاریابی و باشگاه مشتریان تپسی

قابلیت ها دسترسی سریع و نوآورانه

تپسی در زمانی که می خواهید سوار شوید، در صورتی که اطراف شما مکان هایی باشد که بیشتر از همه مسافران در ان سوار می شوند را به شما پیشنهاد می کند و به راحتی می توانید با زدن ان نقطه، مبدا را مشخص کنید.

همچنین قابلیت انعام به راننده و همچنین خطوط سرویس هم خط تپسی نیز یک پله به سطح تاکسی رانی اینترنتی افزوده است. همچنین قابلیت دستیار هوشمند تپسی نیز ، قابلیت بسیار وبی است که مبدا را تغییر می دهد و هزینه سفر را کاهش می دهد.

قابلیت ها دسترسی سریع و نوآورانه

صفحه انتظار پیدا شدن تاکسی

اپلیکیشن تپسی در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است و توانسته است یک بازی برای این بخش طراحی کند. با این بازی به راحتی در زمان یافتن تاکسی، مشغول بازی ساده و با حال تپ سی می شوید و این یعنی اصلی گمیفیکیشن را به صورت گیم اجرا کردن! 5 ستاره کمترین امتیاز برای این بخش است.

صفحه انتظار پیدا شدن تاکسی

مشکلات اپلیکیشن تپسی

اپلیکیشن تپسی ، مشکل کمی دارد. اما به هر حال این مشکلات باید در برنامه نویسی اصلاح شود تا در نهایت یک محصول بی نقص دیده شود.

مشکل قیمت گذاری تپسی

اپلیکیشن تپسی یک مشکل عمده دارد و قیمت گذاری ان است. نه این که قیمت ان زیاد است یا کم. اما اگر شما یک مرتبه در شلوغی از اپ تپسی استفاده کرده باشید، هر مرتبه که تاکسی پیدا نمی شود و درخواست مجدد می دهید قیمت بی دلیل بالا تر می رود. حال کافی است با یک گوشی دیگر و اکانت دیگر همان مسیر را بزنید، قیمت به قیمت اولیه باز می گردد.

این تجربه برای کاربر خوشایند نیست و با هر دلیل و بهانه، من را چندین مرتبه از سفر با تپسی منصرف کرده است.

مشکل خطوط سرویس هم خط در زمان فعال نبود

خطوط سرویس هم خط یک سرویس است که از طرف تپسی ارائه می شود. اما خب این خطوط 24 ساعته فعال نیستند. حال در زمان فعال نبود باید مجدد ان ها داخل اپلیکیشن قابل انتخاب باشند و این سرویس فعال باشد.

بهتر است برای بهبود تجربه مشتری این بخش های در همان زمانی که فعال است قابل مشاهده باشد و در زمان های دیگر غیر فعال باشد. این به معنی است که اصلا قابل انتخاب نباشند.

شما می توانید برای مشاوره پیرامون طراحی اپلیکیشن به صفحه طراحی اپلیکیشن مراجعه کنید.

موضوعات مرتبط tap30تپسی

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.