دیوید بکهام در تبلیغ مازراتی | چرا دیوید بکهام سفیر maserati شد؟ بازاریابی دیجیتال

دیوید بکهام در تبلیغ مازراتی | چرا دیوید بکهام سفیر maserati شد؟

شاید شما در یک سال اخیر زیاد تصویر دیوید بکهام در تبلیغ مازراتی را دیده اید. از اوایل 2021 دیوید بکهام سفیر جهانی این برند لوکس ایتالیایی شده است. یک ترکیب فوق لوکس! اما برویم این موضوع را کمی دقیق تر و از دید مارکتینگ بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

دیوید بکهام در تبلیغ مازراتی | چرا دیوید بکهام سفیر maserati شد؟

نقش سفیر برندهای خودروسازی

اکثر خودروسازان مجموعه ای از سفیران برند دارند که معمولاً از افراد مشهور و ورزشکاران تشکیل می شود. نقش آنها به عنوان “سفیر برند” این است که چهره برند و آگاهی بخشی به محصولات خود باشند. بنابراین، به طور طبیعی، این برندها می خواهند افراد مشهور یا ورزشکارانی را وارد کنند که طرفداران زیادی دارند. مازراتی از سال 2021 یک ورزشکار مشهور برای معرفی محصولات خود انتخاب کرده که یک افسانه واقعی در دنیای فوتبال است: David Beckham.

دیوید بکهام در تبلیغ مازراتی | چرا دیوید بکهام سفیر maserati شد؟

چرا دیوید بکهام برای maserati انتخاب شد؟

به عنوان یک نماد ورزشی جهانی، بشردوست، تاجر و پیشگام سبک، می توان با اطمینان گفت که دیوید بکهام سفیری عالی برای همراهی مازراتی است. بکهام مرزها را شکسته و برند را به خط مقدم اتومبیلرانی لوکس در قرن بیست و یکم هدایت می کند!

پائولو توبیتو، مدیر ارشد بازاریابی مازراتی، اظهار داشت: «این برند رو به جلو حرکت می‌کند. مازراتی وضعیت موجود در طبیعت نوآورانه و منحصر به فرد بودن طراحی را به چالش میکشد. مشارکت با دیوید تجسم همه این ارزش‌ها است

پس حضور دیوید بکهام در تبلیغ مازراتی و به عنوان سفیر این برند از بهترین اتفاقات بازاریابی دنیا است. ترکیبی درست و به جا!

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.