عواملی که خواننده را از سایت خارج می کند و سئوی محتوا را کاهش می دهد سئو

عواملی که خواننده را از سایت خارج می کند و سئوی محتوا را کاهش می دهد

یکی از مهمترین مسائلی که سایت های مختلف با الگوریتم های گوگل باید به ان توجه کنند، استفاده نکردن از روش ها و تکنیک هایی است که مخاطب را از سایت دور می کند. این مسائل مهمترین مسائلی است که باید به آن توجه کرد و در صورتی که به آن توجه نشود ممکن است عواقب بدی را برای سایت شما به همراه داشته باشد که قابل جبران نباشد. گروه ایران وبر با بررسی طراحی سایت های مختلف در تهران و ایران، سعی بر آن داشته تا مشکلات را شناسایی و آن را در این مقاله بگنجاند. با ما همراه باشید.

از جمله مهترین عواملی که می توان نام برد به این شرح می باشد.

نوشتن مطالب مبهم در سایت

یکی از مهمترین بخش هایی که در یک وبسایت وجود دارد، بخش مطالب آن می باشد. آنچه که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که بازدید کننده برای مطالب سایت شما به سایت شما وارد شده است و اگر مطلبی مبهم در سایت خود گذاشته باشید به سرعت از سایت شما بیرون رفته و این مشکل در سئو سایت شما و رنبه بندی سایت شما در گوگل موثر است. پس محتوایی مناسب و بدون ابهام تولید کنید.

 

کش دادن مطلب بدون دلیل

یکی از مواردی که جدیدا باب شده است مطالب طولاتی بدون دلیل است. این مطالب با کلمات نامرتبط با متن، سعی در جذب مخاطب دارند که به نوعی سئوی کلاه سیاه را برای سایت خود بر می گزینند.

سرعت سایت

سرعت سایت یکی از عوامل بسیار مهم در سئوی سایت می باشد. در صورتی که سرعت شما بسیار خوب باشد، تاثیر زیادی در موتور های جستجو احساس نمی کنید اما اگر سرعت سایت کم باشد، جریمه های سنگینی را باید پرداخت کنید. پس به هر حال سرعت سایت بسیار مهم است هر چند سرعت زیاد تاثیر بسیار زیادی بر روی سئو ندارد اما سرعت کم جریمه هایی غیر قابل جبران را به همراه خواهد داشت.

پخش موزیک و ویدئو به صورت اتوماتیک

بسیاری از وبلاگ ها از این نوع روش استفاده می کنند. همچنین بعضی از سایت ها نیز این عمل را در مورد ویدئو انجام می دهد. این که به صورت اتوماتیک یک ویدئو یا موزیک باز شود باعث می شود که در برخی موارد کاربر را ناخرسند نماید.

عواملی که خواننده را از سایت خارج می کند و سئوی محتوا را کاهش می دهد

Content

استفاده نکردن از طراحی واکنشگرا و ریسپانسیو سایت

در حال حاضر بسیاری از کاربران برای مرور صفحات وب از موبایل خود استفاده می کنند. بنابراین طراحی سایت واکنش گرا بسیار مهم بوده و در صورتی که سایت شما نسخه واکنشگرا و ریسپانسیو را نداشته باشد، مخاطبان زیادی را از دست خواهید داد.

استفاده از پاپ آپ و تبلیغات بسیار زیاد

یکی از بدترین مواردی که به جد می توان گفت که کاربران از آن متنفرند، همین موضوع پاپ آپ و تبلیغات زیاد می باشد. به همین دلیل بعد از ورود به این سایت ها سریعا کاربران از آن خارج شده و نهایت کار باعث می شود رتبه ی سایت شما در گوگل و موتور های جستجوی دیگر کاهش یابد. بنابر این تا می توانید از گذاشتن این گونه موارد در سایت خود خودداری کنید.

استفاده از عنوان و تیتر نامربوط به مطلب

یکی از مواردی که شاید در سئوی کلاه سیاه رایج می باشد همین موضوع عنوانینی نامربوط به مطلب است. این موارد را تا می توانید استفاده نکنید و به این نکته توجه داشته باشید که نهایت سئوی کلاه سیاه، سیاه شدن کسب و کار خودتان می باشد.

 

موارد بالا از جمله مهمترین مواردی است که کاربر را از سایت شما دور می کند.

برای سئوی سایت و طراحی سایت خود می توانید با طراحان ایران وبر به صورت رایگان مشاوره کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.