طراحی سایت مجتمع تجاری طراحی سایت

طراحی سایت مجتمع تجاری

در دنیای امروز هر شغل و کسب و کاری نیاز به یک پایگاه در اینترنت دارد. پایگاه اینترنتی همان وبسایت است که به منزله ی حضور شما در نمایشگاه جهانی است. مجنمع های تجاری نیز همانند بسیاری دیگر از کسب و کار ها نیاز به سایت دارند. طراحی سایت برای مجتمع تجاری بسیار ضروری است. هم از نظر آن که مشتریان و کاربران زیادی را به خود جلب کند و هم اطلاعات مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. گروه ایران وبر با تکیه بر تجربه ی چندین ساله ی خود در طراحی سایت این اطمینان را به شما می دهد که طراحی متفاوت با دیگر سایت ها ایرانی برای شما به ارمغان اورد. در ادامه با ایران وبر همراه باشید.

هدف از طراحی سایت مجتمع تجاری چیست؟

برای انجام هر کاری نیاز به هدفی است. برای طراحی سایت یک مجتمع تجاری نیز باید اهدافی وجود داشته باشد. در حال حاضر مجتمع های تجاری مختلف برای خود سایت های خاصی دارند و هر کدام قابلیت های مختلفی را برای سایت خود قرار داده اند. مهمترین بخش ایجاد یک سایت برای مجتمع تجاری، رسمی بودن و جهانی کردن یک مجتمع تجاری است. شما با ایجاد یک وبسایت مجتمع تجاری خود را در دنیا اینترنت معرفی می کنید و مجتمع تجاری شما به مرور به مرکز خرید تبدیل خواهد شد.

طراحی سایت مجتمع تجاری

در کنار این موارد به هر یک از مغازه های داخل مجتمع تجاری می توانی وبسایتی تحت عنوان مجتمع تجاری داد تا کالا ها و محصولات خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارند و این موضوع باعث متفاوت دیده شدن مجتمع تجاری می شود و در ادامه بحث برندینگ به وجود می آید.

برندیگ در دنیای واقعی تا اندازه ای سخت است اما در دنیای مجازی بسیار اسان تر است. فقط با یک استراتژی مناسب و استفاده از تجربیات افراد با تجربه به خوبی می توان نام و مجتمع تجاری خود را بر سر زبان ها انداخت. برای مشاوره ی بیشتر می توانید همینک با گروه ایران وبر تماس برقرار کنید.

ویژگی های طراحی سایت مجتمع تجاری چیست؟

هر سایت ویژگی های خاصی دارد که با توجه با نظر کارفرما این موضوع متفاوت خواهد بود. از جمله مهمترین ویژگی هایی که طراحی سایت مجتمع تجاری خواهد داشت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارتباط با مدیریت مجتمع تجاری
  2. بخش نظرات و انتقادات
  3. بخش اسلایدر
  4. بخش اخبار و …
  5. بخش اختصاص وبلاگ تحت سایت شما به مغازه های مختلف مجتمع
  6. بخش نقشه ی مجتمع تجاری
  7. بخش رزرو پارکینگ به صورت آنلاین
  8. بخش مغازه های موجود جهت اجاره یا فروش
  9. ….

این موارد از بخش هایی است که طراحی یک سایت مجتمع تجاری می تواند داشته باشد که با توجه به نظر شما این بخش ها قرار خواهد گرفت و یا بخش های جدیدی که مد نظر شماست جایگذاری خواهد شد.

برندینگ مجتمع تجاری چگونه خواهد بود؟

برندینگ مجتمع تجاری از مباحثی است که پس از طراحی سایت شروع خواهد شد. مهمترین بخش از برندینگ سایت شما را گوگل تشکیل می دهد. برای برندیگ همیشگی باید بر روی سئو ی سایت شما کار شود تا در صفحات اول گوگل دیده شود. همچنین می توان با تبلیغات انلاین و … سایت خود را سریعا به افراد مختلف معرفی کتید. در این راه مشاوران گروه ایران وبر با شما خواهند بود.

برای مشاوره پیرامون طراحی سایت مجتمع تجاری و یا طراحی لوگو با ما تماس برقرار کنید. مشاوران ما هر روز هفته پاسخگوی شما خواهند بود.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.