طراحی سایت مشاوره املاک طراحی سایت

طراحی سایت مشاوره املاک

رنگ دنیای مجازی این روز ها در زندگی عادی بیشتر از هر زمان دیگری نمایان است. بسیاری از کار های بانکی را با اینترنت انجام می دهید. بلیط های مختلف را با اینترنت رزرو می کنید، کالای خود را اینترنتی خریداری می کنید و مطالب پزشکی ، حقوقی، اموزشی را از سایت های مختلف جستجو می کنید. حتی ممکن است برای پیدا کردن مدرسه ی بهتر نیز از گوگل و اینترنت استفاده کنید. به معنای واقعی می توان دنیای امروز را وابسته به فضای مجازی توصیف کرد.

در این میان کسب و کار های زیادی برای نشان دادن خود در بین رقبا و برندیگ و همچنین ارتباط بهتر با مشتریان ، اقدام به ایجاد وبسایت می کنند. در این بین شرکت های مختلفی خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد. انتخاب یک مجری خوب برای طراحی وبسایت یکی از کار های مهم است. دلایل ان زمانی به وضوح مشخص می شود که شما یک طراح بدون تعهد کاری را انتخاب کنید. خدمات پس از طراحی و حتی خود طراحی شما دچار مشکلات عدیده ای خواهد شد.

ما در گروه ایران وبر با استفاده از کادری جوان و به روز، خدماتی طراحی وبسایت مشاوره املاک را با بهترین و به روز ترین علم طراحی ارائه می دهیم. در طراحی وبسایت هر روز مطالب جدید به روز می شود و ما مفتخریم که به روز ترین کد نویسی و طراحی گرافیکی را برای شما به ارمغان بیاوریم.

[wp-svg-icons icon=”cart-2″ wrap=”i”] ویژگی های طراحی سایت مشاوره املاکطراحی سایت مشاوره املاک

از ویژگی های سایت املاک می توان به ثبت انلاین املاک مختلف اشاره کرد. یکی از شاخص ترین ویژگی های این گونه وبسایت های ثبت املاک مختلف بوده و دسته بندی آن ها با توجه به مکان و قیمت آن ها می باشد. با استفاده از سایت املاک و استفاده از این ویژگی بسیاری از مکان های مورد نظر در گوگل ثبت شده و با بهینه سازی سایت ، نتایج در صفحات اول گوگل به نمایش در آمده و شما می توانید مشتریان بیشتری برای ملک های مختلف پیدا نمایید. همچنین شما می توانید املاک مختلف را ستاره دار کرده و یا به صورت تبلیغ در سایت قرار دهید تا با سرعت بیشتری به فروش برسند.

 

[wp-svg-icons icon=”stats” wrap=”i”]  هدف از طراحی سایت مشاوره املاک چیست ؟

در طراحی سایت اختصاصی املاک، مهمترین ملاک و ویژگی که می توان از ان نام برد، برندینگ و افزایش فروش املاک است. شاید از خود بپرسید چگونه املاک را به سرعت بیشتری فروخته می شوند. با یک مثال بسیار کوتاه این موضوع مشخص می شود. فرض کنید شما به دنبال یک ساختمان یا یک اپارتمان 50 متری در اطراف ونک هستید. به احتمال زیاد اول با مراجعه به گوگل این متن را جستجو می کنید و نتایج را می بینید و حدود قیمت را گرفته و حتی با مشاوره املاک تماس برقرار می کنید. شما با راه اندازی وبسایت می توانید املاک مختلف را در سایت خود قرار دهید و به همین ترتیب املاک در گوگل ثبت می شوند. علاوه بر این می توانید به صورت آنلاین املاک را از سایت دریافت کرده و با دریافت هزینه آن را دز سایت خود به نمایش بگذارید.

[wp-svg-icons icon=”tags” wrap=”i”] روند بعد از طراحی سایت مشاوره املاک تا بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی سایت مشاوره املاک

[wp-svg-icons icon=”drawer-2″ wrap=”i”] امکانات اولیه طراحی سایت مشاوره املاک در یک نگاه

به طور کلی هر سایت مشاوره املاک  نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی  کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

کاملا فارسی شده (بخش کاربری و مدیریت)

  • قابلیت ثبت بی نهایت ملک توسط کاربران و مدیر
  • لیست استان های ایران
  • قابلیت ثبت چندین تصویر برای املاک کاربران
  • قابلیت ایجاد و مدیریت فیلد های اضافی
  • قابلیت ایجاد برگه ی تازه
  • امکان تماس مستقیم با فروشنده ملک
  • وجود سه نوع سیستم کاربری (مدیر کل، مشاور املاک و کاربر عادی)
  • سیستم ورود و عضویت کاربران
  • پشتیبانی و سازگاری با موبایل و تبلت (در صورت درخواست)
  • قابلیت مشاهده جزئیات ملک
  • قابلیت تنظیم نوع نمایش املاک (به صورت لیست یا جعبه ای)
  • قابلیت جستجوی پیشرفته املاک (بر اساس متراژ، امکانات ، نوع واگذاری و…)
  • سیستم مدیریت کاربران
  • نمایش املاک ثبت شده بر روی نقشه گوگل
  • قابلیت مشخص نمودن مختصات ملک بر روی نقشه گوگل
  • و امکانات فراوان دیگر…

[wp-svg-icons icon=”pushpin” wrap=”i”] گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین سایت مشاوره املاک  را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.