طراحی سایت پزشکی طراحی سایت

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی : با گسترس فضای مجازی یکی از معتبر ترین و شایسته ترین نوع حضور یک پزشک در جامعه ی مجازی، داشتن یک وبسایت تخصصی می باشد. این وبسایت امکانات بسیاری را به پزشک می دهد و پزشک می تواند با بیماران ارتباط داشته باشد و همچنین پزشک می تواند مقالات جدید و توصیه ها خود را در وبسایت شخصی خود قرار دهد.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

ما در گروه ایران وبر با بررسی همه جانبه ی نیاز های وبسایت های پزشکی و نیاز کاربران، اقدام به ارائه پکیج های ویژه طراحی و پیاده سازی وب سایت ویژه پزشکان، دندانپزشکان و مراکز درمانی نموده ایم.

 

یکی از مهمترین ویژگی های وبسایت های طراحی شده ظاهری شکیل و مرتبط با پزشک مورد نظر می باشد. همچنین تمام سایت دینامیک می باشد. یکی از ویژگی های مهم وبسایت های طراحی شده ، نرم افزار موبایل آن می باشد که پزشکان می توانند با موبایل خود مطالب را آپدیت کنند و یا به نظرات و مشکلات پاسخ دهند.

 

 اما چرا به وبسایت پزشکی نیاز می باشد؟

در بسیاری از کار های بازاریابی و یافتن مشتری بسیار اهمیت دارد،الیته در پزشکی هم مهم است اما نه به صورت دیگر کسب و کار ها. به همین دلیل مهم ترین بخش ایجاد یک وبسایت برای یک پزشک، ایجاد یک بستر بسیار مهم برای کاربران و بیماران خود می باشد. پزشک می تواند به راحتی روزانه مقالات سلامتی و … را در سایت قرار دهد تا دیگر بیماران استفاده کنند. همچنین ایران وبر قادر است که سیستم های اختصاصی برای رزرو و … را برای پزشکان عزیز فراهم اورد.

اما باید بدانید که این مقالات فقط برای بیماران شما نخواهد بود و بسیاری از ایرانی ها با استفاده از موتور جستجو گر گوگل، به مقالات و سایت شما دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین ما در وبسایت پزشکان بخش پرسش و پاسخ را قرار خواهیم داد تا پزشکان بتوانند به سوالات متداول کاربران پاسخ دهند.

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

با ایجاد سایت پزشکی چه موارد دیگری برای ما به وجود خواهد امد؟

ایجاد سایت پزشکی به صورت بسیار کلی می باشد و بسیاری از پزشکان پوست، زیبایی و … که رقابت بسیاری در عرصه کاری خود دارند، برای معرفی خود به کاربران از کانال های مختلف و یا پیج های مختلف استفاده می کنند. مهمترین مشکل این روش این بوده که تا زمانی که هزینه ای انجام شود بازدهی خواهد داشت و در ثانی شبکه های اجتماعی در ایران پشتوانه ی کافی نداشته و هر زمانی امکان بسته شدنشان وجود دارد. توصیه ی اکید ما به تمامی پزشکان عزیز این است که در کنار کانال تلگرامی یک وبسایت نیز برای خود طراحی کنند. وب سایت به راحتی می توان گفت حتی از کانال های تلگرامی و اینستاگرامی نیز رایگان تر است. شاید شما در ابتدای طراحی یک سایت هزینه ای پرداخت کنید اما در بلند مدت این هزینه ناچیز است و به راحتی می تواند یک معرفی بلند مدت از شما در اینترنت باشد.

شما زمانی که یک سایت طراحی می کنید می توانید در کنار ان کانال تلگرامی یا اینستاگرامی هم خواهید داشت، اما دیگر از بابت بسته شدن و بی ثمر شدن تبلیغات ابایی نخواهید داشت. زیرا کانال های و شبکه های مجازی شما دارای پشتوانه ی سایت می باشند.

شما در صورتی که یک کانال داشته باشید، فقط با تبلیغ می توانید کاربران و مشتریان جدید کسب کنید. در صورتی که وبسایت به این شکل نیست و با ایجاد وبسایت و ثبت در گوگل و قراردادن مطالب مفید به راحتی در اینترنت دیده شده و کاربران جدیدی به سمت شما خواهند امد. همچنین شما می توانید گالری ها، اطلاعات بیشتر و … را به راحتی در سایت خود قرار دهید.

البته علاوه بر این مزیت نباید از مهمترین ویژگی یک وبسایت صرفنظر کرد و ان ارائه ی طبقه بندی شده ی مطالب و مطابق میل پزشک به کاربر است. به این معنی که در شبکه های اجتماعی مطالب پشت هم قرار داده می شود و کاربران جدید از مطالب قبلی به خوبی بهره نمی برند در صورتی که در سایت شما اهمیت هر مطلب را مشخص می کنید و کاربر با مراجعه به ان می تواند به راحتی مطالب مورد نظر شما را بخواند.

البته در کنار این موضوع ما نیز کلینیک و سایت شما را در گوگل ثبت خواهیم کرد که با سرچ ان در موتور جستجوی گوگل در بالای صفحه به نمایش درآید و کاربران راحت بتوانند با شما تماس برقرا کنند.

 

پاره ای از امکانات  طراحی سایت پزشکی ایران وبر

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

  • ایجاد گالری تصاویر با امکان گروه بندی در سایت
  • طراحی و تولید مختص پزشکان با توجه به درفتار شناسی کاربران
  • ثبت و مدیریت مقالات و اخبار پزشکی
  • امکان پرسیدن سوال توسط بازدیدکنندگان و پاسخ توسط پزشک
  • امکان تعریف اسلاید شو
  • امکان نمایش ویدئو در سایت
  • امکان معرفی لینک های مفید در سایت
  • نمایش نشانی مطب و ساعت حضور در مطب
  • امکان درخواست نوبت دهی اینترنتی توسط اعضاء
  • نمایش آدرس مطب بر روی نقشه
  • قسمت سوالات متداول
  • قسمت معرفی کتاب
  • مکان معرفی پزشکان ومراکز همکار
  • جستجوی پیشرفته و هوشمند
  • نمایش لینک صفحات پزشک در شبکه های اجتماعی
  • کاملا قابل توسعه
  • ایجاد بستر اینترنتی برای پرونده ی بیمار(سوابق درمان و …)
طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکان و ایده ای جذاب برای بیماران

در طراحی سایت و یا هر خلاقیت و یا نو اوری جدیدی که یک پزشک به دنبال ان خواهد بود باید در نظر داشت تا چگونه ان را به بهترین شکل انجام دهد. چرا که طراحی سایت به تنهایی در هر لحظه و با کمترین هزینه ها برای تمامی عزیزان صورت خواهد گرفت اما اینکه بتوانیم با طراحی سایت خود راهی جدید برای بیماران بگشاییم و ان ها را برای مراجعه به مطب و یا بیمارستان به سختی نیاندازیم یک هنر است.

پزشکان با طراحی سایت خود می توانند علاوه بر در اختیاز گذاشت اطلاعات خود و سوابق خود و علاوه بر ان مدارک تحصیلی ، برای کمک به بیماران سیستم مشاوره انلاین نیز در سایت تخصصی خود راه بیاندازند و در هر لحظه تعداد زیادی از بیماران را از سر در گمی و ناراحتی بیرون اورند بدون انکه مشکل نوبت دهی و یا هر مشکل دیگری دامن بیماران را بگیرد. همانگونه که همه مطلع هستند ، بیماران خود به دلیل مشکلات سامتی در سختترین شرایط زندگی خود قرار دارند و نمی توان برای حضور در مطب ان ها را از مسافت های درو به مطب و یا بیارستان کشاند و بد تر از ان که این عزیزان توقع دارند تا به بهترین شکل با ان ها برخورد شود اما پزشکان محترم به دلیل مشکلات موجود در نوبت دهی و تعداد زیاد بیماران با ویزیت های سریع خود خوشنودی را بر لب بیماران جاری نخواهند ساخت. پس چه بهتر که ما در جهت اسایش بیماران طرحی ابتکاری را راه بیاندازیم.

شرکت ایران وبر تمام تلاش خود را در راستای طراحی سیستم مشاوره انلاین برای پزشکان و بیماران را صورت داده و با طراحی سیستم شیک و در خور پزشکان توانسته تا رضایت حداکثری را کسب نماید. یکی دیگر از مشکلاتی که در سر راه این طراحی وجود داشت نحوه برقراری ارتباط با پزشکان و نحوه ارسال سوال و پاسخ بود که با طراحی سیستم مجهز بیماران می توانند تمامی اطلاعات خود را با استفاده از گوشی های هوشمند در اختیار پزشک متخصص قرار دهند.

 

[wp-svg-icons icon=”gift” wrap=”i”] سرویس ویژه ی ایران وبر مخصوص طراحی سایت پزشکان

با توجه به مشغله ی زیاد پزشکان و این که به سختی می توانند برای کار ها جانبی مانند طراحی سایت و … مراجعه کنند و با استفاده نظرات پزشکان، بر آن شدیم که در صورت تمایل به مشاوره ی حضوری و یا حتی عقد قرارداد طراحی سایت ما، به شما پزشکان عزیز مراجعه کنیم و بهترین خدمت رسانی را انجام دهیم.

در صورتی که نیاز به آپدیت منظم وبسایت خود دارید گروه ایران وبر در خدمت شماست.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. هم اکنون نیز می توانید به صورت انلاین با شرکت ایران وبر و مشاوران این شرکت به گفت و گو نشسته و تمامی سوالات خود را جویا شوید.

 

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.