طراحی سایت وکالت | طراحی سایت موسسه حقوقی | طراحی سایت دفتر وکالت طراحی سایت

طراحی سایت وکالت | طراحی سایت موسسه حقوقی | طراحی سایت دفتر وکالت

طراحی سایت وکالت و یا دفتر وکالت شما یکی از بخش های مهمی است که می تواند در کسب وکار شما تغییر ایجاد کند. آنلاین شدن کسب و کار وکالت مزیت های فراوانی برای شما خواهد داشت که در ادامه به آن می پردازیم.

پادکست اختصاصی طراحی سایت وکالت و سیستم جامع وکالت

در پادکست اختصاصی ایران وبر که در زیر در مورد وکالت و طراحی سایت وکالت آمده است به صورت کوتاه در مورد طراحی سایت وکالت توضیح داده شده است.

 ویژگی های طراحی سایت دفتر وکالت

برای سایت دفتر وکالت و یا موسسات حقوقی می توان امکانات مختلفی قرار داد که بنا به نظر هر دفتر این امکانات ممکن است متفاوت باشد. برای موسسات حقوقی می توان بخش های مختلفی برای هر وکیل اختصاص داد و معرفی و رزومه ی وکیل و … در ان درج شود. همچنین می توان رزرو وقت مشاوره را نیزدر سایت قرار داد تا به راحتی قابل برنامه ریزی باشد.

طراحی سایت وکالت | طراحی سایت موسسه حقوقی | طراحی سایت دفتر وکالت

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید یک سایت وکالت داشته باشد، بخش مقالات و راهنمایی های عمومی است. در این مقالات می توان مشاوره ها ی عمومی را قرار داد و بعضی از قوانین را برای مراجعین واضح تر توضیح داد.

ارتباط با ما سایت حقوقی

بخش های دیگر یک دفتر حقوقی، آدرس دفتر حقوقی و بخش ارتباط با ما ی آن می باشد. در این بخش ادرس دفتر وکالت و همچنین در نقشه ی گوگل داده می شود.

یکی از ویژگی هایی که در سایت های موسسات حقوقی و یا دفتر حقوقی می توان استفاده کرد، استفاده از ایمیل اختصاصی برای هر یک از وکلا است. وکلا با استفاده از این ایمیل می توانند با کاربران، با وکلا ی دیگر در ارتباط باشند.

این ویژگی های بخشی از ویژگی های یک سایت مدرس می باشد. یکی از ویژگی هایی که در طراحی یک سایت بسیار مهم است، گرافیک سایت است. گرافیک سایت وکالت نیز باید به صورت اختصاصی و ویژه ای ایجاد شود. ما در گروه ایران وبر با بهره گیری از جدیدترین متد طراحی وبسایتی بسیار به روز را تقدیم شما خواهیم کرد. یکی از ویژگی های گروه ایران وبر قبل از انجام پروژه و کد نویسی وبسایت این ویژگی است که طرح مورد نظر سایت به مشتری ارسال می شود و از نظر مشتری در مرحله ی اول قرار می گیرد و در صورتی که طرح نیاز به اصلاح داشته باشد با کمال میل انجام شده و بعد از آن کد نویسی پروژه انجام می شود.

طراحی سایت دفتر وکالت | طراحی سایت موسسات حقوقی ، وکلا ،وکیل-ایران وبر

همانطور که در ابتدا نیز بیان شد، هدف از طراحی هر سایتی، برندیگ و جذب مشتری بیشتر است. در دنیای مجازی امروزه بسیاری برای یافتن بهترین خدمات در موتور های جستجو مانند گوگل به جستجو می پردازند. اما شما با ایجاد یک وبسایت به چه چیز و چگونه دست پیدا خواهید کرد؟ 

ایجاد سایت و ارتباط با مشتریان

ایجاد وبسایت در وهله ی اول که ارتباط شما با مشتریان را در دفتر حقوقی و وکالت راحت تر می کند. همچنین علاوه بر این موارد با بهینه سازی وبسایت، سایت شما در صفحات اول گوگل قرار می گیرد. این مورد کمک می کند کاربران که امروز به جستجوی دفتر حقوقی به راحتی شما را بیابند. برای مثال با جستجوی بهترین دفتر وکالت ونک، بهترین دفتر وکالت تهران ، دفتر وکالت خانواده و… می توانند به راحتی شما را یافته و برای مشاوره به شما مراجعه کنند.

طراحی سایت دفتر وکالت | طراحی سایت موسسات حقوقی ، وکلا ،وکیل-ایران وبر

امکانات اولیه سایت دفتر وکالت در یک نگاه

به طور کلی هر سایت دفتر وکالت و یا سایت موسسه ی حقوقی نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی  کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

  • صفحه ی تماس با ما
  • معرفی دفتر وکالت و رزومه
  • ارائه مقالات در مورد قانون و ..
  • طراحی اختصاصی
  • ثبت درخواست مشاوره انلاین
  • طراحی واکنش گرا (در صورت درخواست)
  • فرم پرداخت آنلاین برای دریافت وجه از کاربر
  • و …

طراحی سایت وکالت در شهر های ایران

در کنار طراحی سایت در تهران شما در صورتی که نیاز به طراحی وبسایت وکالت در شهر ایران همچون اصفهان ، یزد ، مشهد ، تبریز و جای جای ایران دارید، می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید.

طراحی سایت وکالت در شهر های ایران

سوالات متداول

برای شروع طراحی سایت باید چیکار انجام بدم؟

برای شروع طراحی سایت شما ابتدا باید درخواست مشاوره با همکاران ما ثبت کنید یا شماره همراه خود را در فرم درخواست مشاوره وارد کنید تا ما با شما تماس برقرار کرده و مشاوره رایگان شروع کسب و کار مجازی را به شما بدهیم.

ایا شما می توانید لوگو هم در کنار طراحی سایت، برای من طراحی کنید؟

گروه ایران وبر، یک آژانش دیجیتال مارکتینگ است که یکی از بخش های مهم ان طراحی لوگو می باشد.

مشاوره تصویری وکلا را می توان با گوشی انجام داد؟

بله شما به راحتی می توانید با گوشی همراه خود مشاوره تصویری را انجام دهید.

آیا شما سئو انجام می دهید؟

سئو بخشی از دیجیتال مارکتینگ است و سایت هایی که توسط گروه ایران وبر طراحی می شود به صورت رایگان سئو اولیه را دارا بوده و از استاندارد های روز گوگل در کد نویسی استفاده می شود.

گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین سایت دفتر وکالت و مشاوره  را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

دیدگاه ها