روش آنلاین سفارش طراحی سایت در ایران وبر

شما برای سفارش طراحی سایت در ایران وبر شما می توانید مراحل زیر را انجام دهید. باید توجه داشته باشید که شما قبل از سفارش می توانید سوالات خود را  از طریق ارتباط با ما از گروه ایران وبر سوال فرمایید. همچنین شما می توانید از طریق تلگرام نیز با ما ارتباط برقرار کنید.

مرحله ی اول:

 

در اولین گام با مراجعه با بخش برآورد هزینه می توانید مقدار هزینه ی حدودی سایت مورد نظر خود را برآورد کنید. شما در این بخش می توانید نوع سایت و خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید و همچنین سایتی را که از نظر طراحی می پیسندید و می خواهید طرح اولیه ی سایت شما به آن نزدیک باشد را وارد می کنید. سپس ما از طریق ایمیل  و پیامک به شما هزینه را اعلام خواهیم کرد.

مرحله ی دوم:

 

برای شروع کار باید 25 درصد از مبلغ قرار داد را پرداخت نماید. برای این کار شما می توانید با روش های گفته شده در ارتباط با ما با گروه ایران وبر ارتباط برقرار کنید. پس از تایید دو جانبه قرار داد برای شما ارسال می شود و از طریق فرم واریز در سایت شما می توانید به راحتی 25 درصد اولیه را بپردازید تا طرح های سایت شما انجام شود.

فرم درگاه انلاین پرداخت وجه

 

مرحله ی سوم:

 

در مرحله ی سوم شما طرح مورد نظر را دیده و با توجه به نظر خود اصلاحات مورد نظر را اعلام کرده و گروه ایران وبر اصلاحات را بر روی طرح انجام داده و با تایید شما به مرحله ی طراحی وارد می شود.

 

مرحله ی چهارم:

 

در مرحله ی چهارم شما 25 درصد دوم قرار داد را پرداخت خواهید کرد و پس از پرداخت شما پروژه وارد فاز کد نویسی خواهد شد.

مرحله ی پنجم:

 

پس از اتمام مرحله ی کد نویسی سایت شما بارگذاری شده و شما می توانید سایت خود را از روی سرور ما تماشا فرمایید. سپس شما 50 درصد باقیمانده ی پروژه را پرداخت کرده و سایت به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

و در انتها شما هم به مشتریان دائمی ما می پیوندید.

 

order3