جدول فوری اطلاعات (snapshot) سرچ کنسول  گوگل در نتایج جستجو اکنون می تواند ویژگی های دامنه را نشان دهد سئو

جدول فوری اطلاعات (snapshot) سرچ کنسول گوگل در نتایج جستجو اکنون می تواند ویژگی های دامنه را نشان دهد

در سال 2018، گوگل شروع به نشان دادن یک جدول کوتاه از داده ها و تجزیه و تحلیل کنسول جستجوی گوگل در نتایج جستجوی وب برای صاحبان کسب و کار ها و سایت هایی که در سرچ کنسول گوگل ثبت شده بودند نمود. اکنون Google این اطلاعات فوری را برای روش‌های تأیید ویژگی دامنه نشان می‌دهد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

ممکن است هنوز متوجه تغییر نشده باشید و در گذشته نیز این جدول و اطلاعات به شما نمایش داده می شد. گوگل از سال 2018 این قابلیت را برای سایت ها ایجاد کرده بود. اما بعد از ان با معرفی ویژگی domain property، از این نوع ویژگی برای نمایش در نتایج جستجو پشتیبانی نمی کرد. اما حالا این قابلیت اضافه شده است و شما همه سایت های داخل یک domain property را در نتایج جستجو مشاهده خواهید کرد.

اعلامیه. گوگل این موضوع را در توییتر اعلام کرد و گفت: «ما خوشحالیم که از امروز به اشتراک می‌گذاریم که کنسول جستجو در نتایج جستجو از ویژگی‌های دامنه نیز پشتیبانی می‌کند.»

در اینجا یک اسکرین شات از آنچه در نتایج جستجو به نظر می رسد آورده شده است:

چه چیزی تغییر کرد؟

هنگامی که این جدول اطلاعات فوری راه اندازی شد، برای تمام روش های تأیید صحت که کنسول جستجوی Google در ابتدا پشتیبانی می کرد، کار می کرد. اما زمانی که گوگل ویژگی‌های دامنه را در سال بعد منتشر کرد، این عکس فوری برای آن روش تأیید پشتیبانی نشد. اکنون گوگل از نمایش جدول اطلاعات فوری کنسول جستجو برای ویژگی های دامنه پشتیبانی می کند.

چگونه آن را می بینید؟

این کارت تنها در صورتی می‌تواند نمایش داده شود که مالک یا کاربر کامل سایت در کنسول جستجوی Google باشید، و در حین جستجوی سایت خود یا جستجوهایی که ممکن است برای آن رتبه‌بندی شود، با آن حساب Google وارد شده باشید. می‌توانید این عکس فوری را نیز روشن یا خاموش کنید، این دستورالعمل‌ها در این سند راهنما هستند.

شما می توانید مقالات سئو و همچنین اطلاعات دقیق در مورد سئو را در مقاله سئو چیست؟ همه چیز در مورد سئو که باید بدانید! دنبال کنید.

موضوعات مرتبط سرچ کنسول

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.