طراحی لوگو فروشگاه | هزینه طراحی انواع لوگو فروشگاهی

با شروع کورونا، خرید آنلاین شروع شد. یا بهتر بگوییم باب شد! حتی حالا که از شدت بیماری کم شده است، مردم هنوز خرید آنلاین را ترجیح میدهند. همین رواج خریدهای آنلاین، صاحبین مشاغلی چون شما را نیازمند لوگو فروشگاه کرده است. اما شاید دلیل شما صرفا این باشد که رقیبان شما کم و بیش لوگوهایی برای خود سفارش داده اند. حتی آنهایی که فروش حضوری داشتند و تابلو و کارت ویزیت، شاید هیچکدام لوگویی نداشتند. صرفاً طرحی کلیشه ای و تکراری خود چاپخانه برایشان ترتیب میداد!

اما اکنون ما اینجاییم تا شما را به طور کامل و تخصصی با فواید داشتن لوگو فروشگاهی آشنا کنیم. به این ترتیب اهمیت داشتنِ لوگو اختصاصی، منحصر بفرد و حرفه ای را به خوبی درک کنید و سفارش آن را به هر مجموعه ای نسپارید! پس با ما همراه باشید.

چرا به لوگو فروشگاه نیاز داریم؟

رقیبان شما بیش از پیش به دنبال هویت بصری برند خود هستند. آنها مفاهیم اصلی بازاریابی را به خوبی درک کرده اند و برندینگ خود را با سفارش لوگو آغاز کرده اند. شما هم به لوگو نیاز دارید تا:

  • میان رقیبان خود دیده شوید.
  • بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ دیگر(مخصوصاً در فضای مجازی) دیده شوید.
  • بازاریابی اصولی و تبلیغات پر بازده (مخصوصاً در فضای مجازی) داشته باشید.
  • توجه و اعتماد مشتریان را به صورت کامل جلب کنید.
  • در ذهن مشتریان گذری بمانید و آنها را به مشتری بالقوه تبدیل کنید.

انواع لوگو مناسب فروشگاه آنلاین و حضوری

چند نوع لوگو داریم که بسته به نیاز و علاقه شما، مشاورین طراح لوگو بهترین گرینه را به شما پیشنهاد میدهند. لوگوها به طور کلی به سه دسته ی تصویری، لوگو تایپ یا نوشتاری و لوگو ترکیبی تقسیم میشوند. اگر شما برندی تازه کار هستید بهترین نوع لوگو ترکیبی است که شامل تصویر و نوشته است. یک نماد تصویری که خیلی در ذهن مخاطب مینشیند و یک لوگو نوشتاری که اسم شما را مخاطب نشان میدهد.

مثلاً نمونه لوگو زیر که توسط گرافیست الهام خدابنده طراحی شده است، مربوط به فروشگاه پوشاک و مد است. لوگو دلا کالکشن به صورت لوگو ترکیبی کار شده است. تصویر چرخ خیاطی به خوبی در این لوگو قابل شناسایی است.

طراحی لوگو فروشگاه | هزینه طراحی انواع لوگو فروشگاهی
طراحی لوگو فروشگاه | هزینه طراحی انواع لوگو فروشگاهی

کار بعدی طراحی و اجرای لوگو و هویت بصری رزا تاج، فروشگاه تاج و اکسسوری های مو است. این کار نیز مجددا توسط خانم الهام خدابنده طراحی شده است، از نوع لوگو تصویر به سبک مینیمال است.

طراحی لوگو فروشگاه | هزینه طراحی انواع لوگو فروشگاهی
طراحی لوگو فروشگاه | هزینه طراحی انواع لوگو فروشگاهی
طراحی لوگو فروشگاه | هزینه طراحی انواع لوگو فروشگاهی

علاوه بر نوع لوگو، رنگ لوگو نیز اهمیت بسیاری دارد. چرا که هر رنگ تاثیر روانی متفاوتی بر مشتری میگذارد. برای مثال اگر لوگو فروشگاه مواد غذایی میخواهید، رنگ قرمز انتخاب خوبی خواهد بود. چرا که این رنگ اشتها آور و تحریک آمیز است. اگر لوگو فروشگاه پوشاک دارید، رنگ مشکی زیبا خواهد شد. البته در مقاله پالتهای رنگی برای لوگو، میتوانید ترکیب های جذابی برای لوگو کسب و کار خود پیدا کنید.

نمونه لوگوهای فروشگاهی

علاوه بر نمونه کارهای بالا، نمونه های بیشتر طراحی لوگو و هویت بصری تیم طراحان ما در سایت قرار داده شده است. لطفا برای مشاهده، به صفحه اصلی لوگو مراجعه کنید.

هزینه طراحی لوگو

هزینه طراحی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع لوگو، نوع کسب و کار شما، مدت لازم برای طراحی و … در قیمت لوگو تاثیرگذار است. ابرای اطلاع از هزینه ها به صورت آنی، لطفا فرم زیر را پر کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.