طراحی اپ فروشگاه ساعت

امروزه جوانان به دنباله پیروی از مد روز ، در یافتن وسایلی شیک و مجلسی هماهنگ با مجالسی که در ان شرکت می کنند ، ساعت های مختلف و متفوتی انتخاب میکنند. .اگر در زمینه ساعت فروشی فعالیت داشته باشید خواهید دید فروش ساعت خیلی خیلی به نظرات جوانا بستگی داد و برای همین گروه ایران وبر برای اجاد طرح ها ایده ای به شما عزیزان سرمایه گذار پیشنهاد چنین امری را می دهد. برای اینکه اطلاعات کافی در اختیار این عزیزان قرار دهید باید در فضای مجازی فعال باشید .فعال بودن در فضای مجازی به چند صورت امکان پذیر بوده که عبارت است از: طراحی اپ فروشگاه ساعت ، طراحی سایت و….طراحی اپ فروشگاه ساعت

در طراحی اپ فروشگاه ساعت می توانید محصولات خود را به صورت کامل معرفی نموده و علاوه بر آن عکس های مخصوص ساعت ها را نیز قرار دهید . در قسمت فروشگاه مورد نظر شما پیشنهادات ویژه و مناسب با تمام المان های مورد نظر کاربران ، به نمایش گذاشته می شود.

طراحی اپ فروشگاه ساعت دارادی امکانات متفاوتیه که عبارتند از : ستاره دارکردن برای محبوبیت و پرفروش ترینو……

فیلترینگ عالی مخصوص سلیقه ونظرات دیگران و محبوبیت کالا.

در اپلیکیشن مورد نظر می توان تعداد خرید های کالا ، تعداد موجودی در انبار و … نیز اضافه کرد . مهم ترین قسمت موجود در اپ فروشگاه ساعت ، ارسال نوتیفیکشن برای کاربران محترم اپ می باشد . با این کار می توان ان ها را از تخفیف های ویژه و محصولات جدید خود اگاه ساخت . با چنین اقداماتی ، شما به راحتی باسیاست های کاری مناسب می توانید برند سازی نموده و حتی در سطح کشوری بدرخشید.

انتشار و طراحی اپلیکیشن فروشگاه ساعت مخصوص ای او اس

سیستم عامل ای او اس از چندین سال پیش شروع به فعالیت کرده است . با ارایه بهترین امکانات و دسترسی ها خاص توانسته تعداد کاربر فراوانی را به سمت سیستم عامل های خود بکشاند.

برای طراحی اپ فروشگاه ساعت نمی توان کاربرای سیستم ای او اس را نادیده گرفت . زیرا تعداد زیادی از کاربران را شامل شده و نادیده گرفتن ان ها مساوی با از دست دادن مقدار زیاد سود می باشد.

در مسیر انتشار اپ مشکلات فراوانی وجود دارد که ایران وبر با همکاری شرکت بین المللی MODERN LIFE COMPUTER بر انان فاءق امده است.

انتشار اپ به دو صورت امکان پذیر است . یشنهاد ما به مشتریان عزیز انتشار اپ در سایت خود شرکت بوده است .اما می توان علاوه بر ان در استور نیز منتشر کرد که هر کدام مزیت خاص خود را دارند.

 

طراحی اپ فروشگاه ساعت مخصوص اندروید

طراحی اپ اندروید نیز از واجب ترین اقدامات در جهت حضور داشتن در فضای مجازی است . به علت فراوان بودن کاربران اندروید در جهان و کشور ما میتوان سود فراوانی را در جهت کسب در امد از ان خود کرد.

 

 

هم اکنون می توانید با مشاوران گروه ایران وبر در تماس باشید..

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.