تبلیغ امرسان با حضور لیلا حاتمی و کارگردانی ایرج ملکی تبلیغات تلوزیونی ایران

تبلیغ امرسان با حضور لیلا حاتمی و کارگردانی ایرج ملکی

تبلیغ جدید امرسال در صفحه های اجتماعی به تازگی وایرال شده است. در این تبلیغ لیلا حاتمی یک یخچال امرسان خریداری کرده است و این یخچال را به سالن پذیرایی خانه خود اورده و در کنار ان قرار می دهد. در ادامه به بررسی این تبلیغ خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ابتدا تبلیغ امرسان را مشاهده کنید تا در ادامه کاملا توضیحات را متوجه شوید:

همانطور که در تبلیغ و تیزر تبلیغاتی بالا مشاهده کردید، لیلا حاتمی در این تیزر حضور دارد. تنها نکته مثبت این تیزر تبلیغاتی حضور لیلا حاتمی کیاست. اما همانطور که از عنوان مشخص است به طنز اسم ایرج ملکی اورده شده است. این عنوان از یک توییت برداشته شده است و الحق توییت زیبایی است.

هدف از این تبلیغ چه بوده است؟

سوال اینجاست که هدف از این تبلیغ امرسان چه بوده است. در بررسی ابتدایی می توان متوجه شد که هدف اصلی وایرال شدن در شبکه های اجتماعی بوده است اما نکته مهم این است که این وایرال شدن چه سودی برای امرسال خواهد داشت. ایا تبلیغ پیامی دارد که این وایرال شدن به ان کمک کند و باعث افزایش فروش امرسان شود؟!

پیام تیزر تبلیغاتی امرسان چیست؟

شعار تبلیغاتی یکی از بخش های مهم تبلیغات است. اینجاست که ما به این موضوع می رسیم که پیام این تیزر “هیچی” است. یا حتی بدتر به جای پیام مثبت پیام منفی دارد یعنی یخچال باعث گرم شدن خانه شده است. این حس باعث تایید بر بی کیفیت بودن یخچال امرسال در ذهن مخاطب است. شاید دلیل اصلی توییتی که در مورد کارگردانی این تیزر گفته شده است، همین پیام این تیزر باشد.

امیدواریم که روز به روز بتوانیم بهبود تبلیغات ایران را شاهد باشیم. امیدواریم که این نقد ها باعث پیشرفت روز افزون صنعت تبلیغات تلوزیونی فارسی شود.

موضوعات مرتبط امرسانلیلا حاتمی

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.