طراحی سایت فروش کتاب | طراحی سایت فروش کتاب در تهران طراحی سایت

طراحی سایت فروش کتاب | طراحی سایت فروش کتاب در تهران

طراحی سایت فروش کتاب: یکی از از سایت هایی است که می تواند به فروشندگان کتاب کمک کند که کتاب خود را به صورت انلاین به فروش برسانند، طراحی سایت فروش کتاب است. با طراحی یک سایت اختصاصی شما می توانید به صورت انلاین و بدون مراجعه مشتریان اقدام به فروش کتاب خود نمایید. در ادامه به بررسی اهمیت سایت فروش کتاب خواهیم پرداخت. با ایران وبر همراه باشید.

طراحی سایت فروش کتاب در کنار اینستاگرام

یکی از مواردی که اکثر فروشگاه ها در حال حاضر به صورت انلاین با آن به فروش می پردازند، اینستاگرام است. شما با داشتن یک پیج اینستاگرامی به راحتی می توانید با تبلیغ کتاب ها به فروش انها بپردازید. حال بیاید دو سناریو را با هم مقایسه کنیم.

  • اینستاگرام به تنهایی
  • اینستاگرام و سایت در کنار هم

خب حال به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت:

اینستاگرام به تنهایی

در حالت اول که اینستاگرام به تنهایی است، شما به خوبی می توانید فروش کتاب داشته باشید. با روش های مختلف از جمله اشتراک گذاری استور و پست و معرفی هر کتاب و کاربر به پیام دادن به شما محصول مورد نظر را سفارش می دهد. اما این روش تا زمانی جواب خواهد داد که فروش شما کم باشد.

البته باید در نظر داشته باشید که در حالت اول که اینستاگرام هست کاربر فقط همان کتاب معرفی شده را خریداری خواهد کرد و کتاب دیگری خریداری نمی کند. حال در ادامه به بررسی حالت دوم یعنی اینستا و سایت در کنار هم می پردازیم.

اینستاگرام و سایت در کنار هم

در این حالت شما سفارش های خود را از طریق سایت انجام می دهید. به این صورت کاربرانی که در اینستاگرام شما را فالو می کنند، با پست شما ترغیب به خرید از سایت شما خواهند شد.

پس از وارد شدن به سایت شما در کنار کتاب معرفی شده چندین کتاب مرتبط را خواهند دید و به این صورت احتمال این که چند کتاب دیگر نیز به کتاب های خریداری شده، اضافه شود بسیار است.

حال در کنار این فروش، تمامی موجودی و … نیز به راحتی نمایش داده می شود و همچنین کاربر در تمامی شبانه روز حتی زمانی که شما خواب هستید، به راحتی کتاب خریداری می نماید.

امکانات سایت فروش کتاب

  • امکان سفارش انلاین کتاب
  • امکان درخواست موجودی کتاب
  • امکان حسابداری انلاین
  • امکان ارسال پیامک
  • امکان درج اطلاعات فروشگاه برای خرید حضوری
  • امکان دریافت نظرات کاربران در مورد کتاب ها
  • امکان پرداخت انلاین
  • امکان ارائه تخفیف فصلی
  • امکان ارائه تخفیف گروهی برای برخی کاربران
  • امکان قرار دادن کتاب صوتی
  • امکان فروش کتاب صوتی
  • و …

این امکانات بخشی از امکانات سایت فروشگاه کتاب است که در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت:

امکان سفارش انلاین کتاب

یکی از ویژگی های که سایت فروش کتاب دارد، سفارش انلاین است. سفارش انلاین به راحتی به کاربران شما اجازه می دهد، تمامی موجود کتاب شما را مشاهده کنند و سپس اقدام به خرید کنند.

در بخش فروش انلاین کاربران در کنار هر محصول، کتاب ها مرتبط را خواهند دید و به این صورت با توجه به علاقه شان چندین کتاب را به سبد خرید خود اضافه کرده و به راحتی اقدام به خرید نماید.

طراحی سایت فروش کتاب | طراحی سایت فروش کتاب در تهران

امکان درخواست موجودی کتاب

شاید کاربران شما به کتاب خاصی نیاز داشته باشند، که در کتابفروش شما وجود ندارد. با این قابلیت می توانید کتاب های مورد نیاز کاربران را دریافت کرده و کتاب را برای کاربرانتان موجود نمایید.

پس از موجود شدن، سیستم به کاربر شما پیام داده و از موجود شدن این کتاب اطلاع خواهد داد.

امکان حسابداری انلاین

حسابداری انلاین قابلیتی است که یک سایت به شما می دهد. شما به راحتی با فروش خود می توانید سود، ضرر و میزان فروش در بازه های زمانی مختلف را مشاهده کنید.

امکان ارسال پیامک

از قابلیت های دیگر سایت فروش کتاب می توان به امکان ارسال پیامک اشاره کرد. در این قابلیت کاربر پیام های شما را دریافت کرده و می تواند از کد های تخفیف فصلی و … با خبر شود.

امکان دریافت نظرات کاربران در مورد کتاب ها

شما می توانید نظرات کاربران را در مورد کتاب های مختلف دریافت کنید. به این ترتیب کاربران دیگر شما هم می توانند با خواندن این نظرات، تصمیم درست را بگیرند و همچنین شما از موجود کردن مجدد یک کتاب یا نیاوردن آن کتاب مطمئن خواهید شد.

امکان ارائه تخفیف فصلی

شما می توانید در فصل های مختلف تخفیف های فصلی قرار دهید تا کاربران بتوانند از ان استفاده کرده و ترغیب به خرید شوند. با این کار فروش شما افزایش یافته و در کنار ان سود شما افزایش خواهد یافت.

امکان فروش کتاب صوتی

یکی دیگر از قابلیت هایی که می تواند به فروش شما کمک کند، قابلیت فروش کتاب صوتی است. در حال حاضر کتاب های صوتی از اقبال زیادی برخوردار هستند. دلیل ان نیز گوشی دادن به آنها بسیار راحت است و می توان در مترو، اتوبوس و … به راحتی به ان ها گوش داد. با ارائه این قابلیت می تواند سود بسیار خوبی برای خود به دست اورید. زیرا تنها با ارسال فایل به صورت اینترنتی کتاب فروخته می شود و نیاز به هیچ نسخه فیزیکی نیست.

طراحی سایت فروش کتاب
طراحی سایت فروش کتاب

طراحی سایت فروش کتاب توسط ایران وبر

یکی از ویژگی های بسیار مهم هر سایت طراح ظاهر ان است. طراحی اختصاصی سایت بخش مهمی از بازاریابی را تشکیل می دهد و در کنار ان طراحی استاندار سایت باعث می شود که در گوگل رتبه خوبی دریافت نمایید و کاربران به راحتی با جستجو در گوگل بتوانند به سایت شما دسترسی داشته باشند.

سوالات متداول

امکانات طراحی سایت فروش کتاب چیست؟

از امکانات سایت فروش کتاب می توان به فروش انلاین، امکان درخواست موجودی کتاب، مشاوره انلاین، پشتیبانی انلاین، امکان فروش کتاب صوتی، امکان ایجاد تخفیف و … اشاره کرد.

امکان درگاه پرداخت برای سایت چگونه است؟

با استفاده از درگاه پرداخت، تمامی پرداخت های شما به صورت انلاین انجام شده و روز بعد در حساب شما بدون هیچ کارمزدی واریز خواهد شد.

گروه طراحان ایران وبر با استفاده از جدیدترین متد طراحی روز دنیا و همچنین کد نویسی سایت به شما کمک می کند که سایت به روزی داشته باشید. برای مشاوره رایگان می توانید همینک با همکاران ما تماس بگیرید یا شماره همراه خود را در بخش مخصوص بالای صفحه وارد نمایید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.