طراحی اپلیکیشن – هزینه طراحی اپلیکیشن

اپلکیشن یا اپ به برنامه های تحت هر سیستم عامل گفته می شود. داشتن یک اپلیکیشن به صورت اختصاصی ویژگی های متعددی را می توانید برای کسب و کار شما و مشتریان شما داشته باشد. نتیجه ی همه ی این ویژگی ها و قابلیت های یک کلمه است و آن آسودگی است. با توجه به اسان شدن شما می توانید با همان نیروی قبل مشتریان بیشتری داشته باشید. زیرا با اپلیکیشن به راحتی کاربران و حسابداری خود را کنترل خواهید کرد.

اپلیکیشن نسبت به سایت از منابع بیشتری از سیستم عامل و گوشی کاربر استفاده می کند و به همین دلیل سرعت بالاتری خواهد داشت. با توجه به پیشرفت دنیای تکنولوژی و کاربران روزانه با کسب و کار های اینترنتی مختلفی سر و کار دارند و کم بودن سرعت و تجربه کاربری بد باعث از دست دادن مشتری شما خواهد شد.

تماس با کارشناس طراحی اپلیکیشن
021-91070244

چرا اپلیکیشن؟

امکان ارسال نوتیفیکیشن در موبایل
امکان استفاده از جی پی اس
امکان اپلود و استفاده از گالری
پلن های متنوع با توجه به نیاز و بودجه شما
یکی از ویژگی های مهم ایران وبر پلن های متفاوت با توجه به نیاز شماست. پس از اعلام نیاز شما، پلن های مختلف با قابلیت های مختلف برای شما ارسال می شود و شما می توانید یکی از پلن های مناسب خود را انتخاب کنید. به این ترتیب شما این فرصت را دارید تا با هر میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید، اپ مورد نظر خود را سفارش دهید.
طراحی برای انواع دستگاه ها (اندروید، آی او اس و ...)
شما می توانید انواع اپلیکیشن های مورد نیاز خود را به تیم طراحی اپلیکیشن ایران وبر سفارش دهید. همکاران ما نیز شما را در انتخاب سیستم عامل کمک خواهند کرد. با توجه به این که هر دستگاه یک سیستم عامل منحصر به فرد دارد کد نویسی نیز برای هر سیستم عامل به صورت جداگانه باید انجام شود. ما از اپ موبایل تا رایانه ها را برای شما طراحی خواهیم کرد.
سرعت بالای اپلیکیشن
یکی از مزایای طراحی اپلیکیشن سرعت ان برای شما و کاربران کسب و کار شماست. ایران وبر با تجربه چندین ساله و تیم متخصص در این زمینه سرعت و کیفیت نهایی اپلیکیشن را چه به صورت اپلیکیشن نصبی و یا اپلیکیشن pwa تضمین خواهد کرد.
پشتیبانی 6 ماهه فنی
هر اپلیکشنی با استفاده کاربران ارزیابی می شود. به این ترتیب مشکلات کوچکی که در دوره طراحی دیده نشده گزارش شده و تیم فنی ما تا ۶ ماه از تحویل اپلیکیشن مشکلات اپلیکیشن را بدون هیچ هزینه ای برطرف خواهد کرد. پشتیبانی در طراحی اپلیکیشن یکی از بخش های بسیار مهم است.
app-design

نظرات مشتریان ما

آنچه مشتریان ایران وبر در مورد ما می گویند!
آنچه در ادامه مشاهده میکنید، نظرات برخی از مشتریان ایران وبر در مورد خدمات است:

آنچه باید در مورد اپلیکیشن بدانید

طراحی اپلیکیشن لازمه هر کسب و کاری برای ورود موثر به بازار دیجیتال و بازاریابی دیجیتال است. اپلیکیشن به شما کمک می کند که بتوانید در هر زمان در دسترس کاربر باشید.

ویدئو مشاوره رایگان طراحی اپلیکیشن

توجه: حتما این ویدئو را که مشاوره رایگان قبل از طراحی اپلیکیشن است، تماشا کنید.

لیست مطالب:

  1. اپلیکیشن چیست؟
  2. طراحی اپلیکیشن چه مزایای برای کسب و کار شما دارد؟
  3. چه سیستم عاملی رو برای طراحی اپلیکیشن انتخاب کنیم؟ اندروید یا آی او اس؟
  4. روش دریافت مشاوره رایگان اختصاصی طراحی اپلیکیشن

ویژگی های طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

✔️گوشی موبایل یک سری قابلیت هایی دارد که شما می توانید برای درگیری بیشتر کاربر و همچنین ارتقا کسب و کار خود از آن ها استفاده کنید.

این قابلیت های با طراحی اپ قابل استفاده بوده و عبارتند از:

  • امکان ارسال نوتیفیکیشن در موبایل
  • امکان استفاده از جی پی اس
  • امکان اپلود و استفاده از گالری
  • امکان ذخیره سازی و ایجاد کتابخانه در موبایل
  • امکان جلوگیری از کپی محتوا و خرید امن بدون امکان کپی کردن
  • امکان خواندن پیامک برای تایید یا …
  • و ….
طراحی اپلیکیشن

این موارد بخشی از لیستی است که ممکن است نیاز به اپلیکیشن را برای کسب و کار شما به یک ضرورت تبدیل کند اما در کنار این ویژگی ها ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود کسب و کار ما، بازدهی بیشتری داشته باشد.

یکی از این ویژگی ها سرعت و طراحی خاص اپ موبایل است که باعث می شود کاربر به راحتی بخش های مختلف را پیدا کند و سرعت بالاتری نسبت به سایت داشته باشد.

اپلیکیشن همه جانبه چیست؟

مقایسه سهم بازار اپلیکیشن های اندروید و آی او اس

✔️ اپلیکیشن همه جانبه، اپلیکیشنی است که برای دستگاه ها رایج طراحی شود. در حال حاضر سیستم عامل اندروید و ای او اس از محبوب ترین سیستم عامل ها هستند. همانطور که در تصویر بالا مشخص است اندروید و IOS به تنهایی بیش از 78 درصد از سهم بازار جهانی را در دست دارند. بنابراین برای یک اپ جهانی این دو سیستم عامل بسیار مهم هستند.

امکان ارسال نوتیکفیشن چیست؟

✔️ پوش نوتیفیکیشن یک قابلیت اختصاصی برای اپلیکیشن هاست. شما با استفاده از این قابلیت می توانید در برنامه های مختلف موبایل و با توجه به استراتژی خود بازدهی بالایی برای کسب و کار خود بیابید.

پوش نوتیفیکیشن در طراحی برنامه موبایل

پوش نوتیفیکیشن ، به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه اضافی از طریق اپلیکیشن خود پیامی یا تخفیفی و یا اطلاعیه ای را بر روی گوشی کاربر نمایش دهید. مزیت این پیام این است که کاربر نباید حتما برنامه شما را باز شد و بدون باز شدن برنامه پیغام بر روی صفحه اصلی کاربر نمایش داده می شود.

طراحی ظاهری اپ موبایل

✔️ طراحی ظاهری اپلیکیشن موبایل یکی دیگر از بخش هایی است که اهمیت بالایی دارد. طراحی متفاوت و متناسب با کسب و کار و بیزنس شما باعث می شود که کاربر بهتر با شما ارتباط برقرار کند و برند شما در ذهن کاربر بماند. داشتن یک اپ به تنهایی کافی نیست. همانطور که داشتن یک کسب و کار سنتی به تنهایی کفایت نمی کند و نیاز به تبلیغ و یافتن مشتری است.

با یک طراحی خاص، خدمات خود را خاص به مشتری معرفی کنید!

اما در کسب و کار آنلاین شما باید دارای یک برند خاص و یک طراحی خاص و متناسب باشید. برای مثال در حال حاضر فروشگاه هایی که طراحی مانند دیجی کالا را استفاده کرده اند، بسیار هستند. فروشگاه هایی که کپی بوده و از طراحی خاص این فروشگاه بهره برده اند. اولین چیزی که یک کاربر در مواجه با این اپلیکیشن ها به ذهنش خطور خواهد کرد، غیر اصل بودن این برند و کپی برداری ان است.

همین نکته ممکن است باعث شود که مشتری شما منصرف شود. همچنین به احتمال زیاد بعد از چند روز نام شما را فراموش می کند.

مهترین بخش برای هر کسب و کار جذب مشتری و نگه داشتن مشتری است. به هر عنوان با تمام این تفاسیر در طراحی و ساخت اپلیکیشن بسیار مهم است.

ما در ایران وبر در تلاشیم که در کنار طراحی روز جهان حرکت کنیم و ویژگی ها و طراحی های به روز و مناسب هر کسب و کار را به صورت اختصاصی طراحی کنیم و در اپلیکیشن به کد تبدیل نمایید.

اصول طراحی اپ

هزینه طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس

هزینه طراحی اپلیکیشن بخش مهم است که ممکن است شما به دنبال ان باشد. ساخت اپلیکیشن با توجه به ان که برای چه پلتفروم هایی انجام می شود و این که چه قابلیت هایی دارا می باشد، قیمت گذاری می شود. در تمامی قیمت گذاری ها نیز هزینه طراحی اپلیکیشن ای او اس از طراحی اپ اندروید بیشتر است.

دلیل این که چرا هزینه اپلیکیشن در اندروید از ای او اس کمتر است، را می توان به سختی انتشار و مشکلات خاص ای او اس مرتبط دانست. به هر حال چند نمونه از اپلکیشن هایی که مشابه ان ها در بازار وجود دارد و هزینه طراحی ان را در جدول زیر آورده شده است.

هزینه اپلیکیشن شبیه دیوار و شیپور

قابلیت های این نوع اپلیکیشن به صورت زیر است:

  • امکان ثبت اگهی توسط کاربر
  • امکان دریافت هزینه از کاربر بابت ثبت یا بالا اوردن اگهی
  • امکان دسته بندی اگهی ها
  • امکان چت انلاین
  • امکان بررسی اگهی ها و تایید ان ها
  • امکان خرید پیکج برای بالا اوردن اگهی
  • امکان جستجو بر اساس مکان
  • امکان قرار گرفتن فیلتر در اپلیکیشن
  • و…

اپ اندروید

21 میلیون تومان

اپ آی او اس

22 میلیون تومان

اپ اندروید و ای او اس

40 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن بازیافت

اپلیکیشن بازیافت می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد. از جمله آن ها می توان به :

  • داشتن اپلیکیشن برای راننده و برای کاربران
  • امکان مشخص کردن مکان در نقشه
  • امکان مشخص کردن نوع زباله
  • امکان پیگیری درخواست کاربران
  • قابلیت پشتیبانی انلاین
  • کیف پول انلاین
  • و….

اپ اندروید

20 میلیون تومان

اپ آی او اس

22 میلیون تومان

اپ اندروید و آی او اس

39 میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن شرکتی

طراحی اپلیکیشن شرکتی می تواند قابلیت های مختلفی داشته باشد. از جمله مهمترین های ان می توان به :

  • پشتیبانی انلاین
  • سفارش خدمات
  • نوتیفیکیشن برای بازاریابی
  • ایجاد کیف پول
  • ارائه خدمات اختصاصی شما
طراحی اپ شرکتی - هزینه طراحی اپ شرکتی

اندروید: 10 میلیون تومان

آی او اس : 12 میلیون تومان

اندروید و ای او اس و سایت 32 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن رزرو

در بسیاری از کسب و کار های امروز نیاز به رزرو نوبت و وقت قبلی بسیار اهمیت دارد. به همین منظور انلاین کردن ان، به کسب و کار شما کمک جلوه ای دیگر خواهد بخشید. در کنار حرفه ای تر به نظر رسیدن مزایای بسیاری در اپلیکیشن رزرو وجود دارد:

  • امکان رزرو بدون درگیری نیروی انسانی و منشی
  • امکان تغییر نوبت و اطلاع رسانی پیامکی به کاربر با چند کلیک
  • امکان لغو تمامی نوبت های یک روز و انتقال به روز دیگر
  • امکان دریافت هزینه برای رزرو
  • راحتی مدیریت مشتریان و اطلاع رسانی های دوره ای
  • امکان ارسال تخفیف و افر های ویژه به مشتریان
  • و …

حال که با مزایای طراحی اپلیکیشن رزرو آشنا شده اید، هزینه های تقریبی طراحی این اپ به صورت زیر است. البته با مشاوره رایگان با کارشناسان ما می توانید هزینه دقیق را دریافت نمایید.

هزینه طراحی اپلیکیشن تحت و ب

15 میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید رزرو

19 میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن آی او اس رزرو

21 میلیون تومان

هزینه طراحی ست کامل اپلیکیشن تحت وب رزرو انلاین، به همراه اپلیکیشن اندروید و آی او اس

45 ملیون تومان

هزینه طراحی اپیلکیشن اندروید و آی او اس رزرو انلاین

34 میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن حسابداری

در صورتی که نیاز به طراحی اپلیکیشن حسابداری دارید، می توانید از خدمات ما بهره ببرید. برای طراحی اپلیکیشن حسابداری کاربر باید بتواند حساب های مالی خود را ثبت کند و در نهایت تراکنش ها، مانده حساب و گزارش های اختصاصی مالی را از اپلیکیشن دریافت کنید. برای مثال بتواند به راحتی صورت حساب فصلی را دریافت کند و در سایت مالیات ثبت کند.

مهمترین بخش در طراحی اپلیکیشن حسابداری، راحتی کاربر و سادگی استفاده است. همچنین گزارش های کامل، از مهمترین موضوعات اپلیکیشن حسابداری و مالی است.

هزینه طراحی اپلیکیشن تحت و ب

25 میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید مالی

25میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن آی او اس حسابداری

30 میلیون تومان

هزینه پکیج اپ اندروید و ای او اس حسابداری

49 میلیون تومان

قیمت پکیج کامل تحت وب، اندروید و ای او اس حسابداری

69 میلیون تومان

قیمت ساخت اپلیکیشن خشکشویی

اپلیکیشن خشکشویی، یکی از خدماتی است که می تواند بر روی کسب و کار شما تاثیر مثبتی داشته باشد. با یک اپلیکیشن خشکشویی، از سراسر شهر، خشکشویی و شستشوی لباس را سفارش بگیرید و در روزانه لباس ها را جمع اوری کرده و با برنامه ریزی اپلیکیشن ان ها شستشو نمایید.

در نهایت نیز با تایم بندی که اپلیکیشن برای شما انجام می دهد لباس کاربر را تحویل دهید. به این صورت در کنار تنظیم شدن تحویل گرفتن و تحویل دادن لباس ها، شما می توانید حجم بسیار زیادی از سفارش را پردازش کنید و در نهایت با روش های مختلف بازاریابی انجام دهید.

هزینه طراحی اپلیکیشن تحت وب

15میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن اندروید خشکشویی

15 میلیون تومان

قیمت طراحی اپلیکیشن آی او اس خشکشویی

18 میلیون تومان

هزینه پکیج اپ اندروید و ای او اس حسابداری

30 میلیون تومان

قیمت پکیج کامل تحت وب، اندروید و ای او اس حسابداری

42 میلیون تومان

طراحی اپلیکیشن رزرو بلیت سینما (مشابه سینما تیکت)

اپلیکیشن رزرو یکی از اپلیکیشن های محبوب برای انواع کسب و کار هاست. اپ رزرو بلیت سینما نیز چندین سال است که در ایران جای خود را باز کرده است و کاربران اکثر بلیت های خود را به صورت انلاین و از طریق اپلیکیشن های تهیه می کنند. ویژگی های مهم یک اپلیکشن رزرو بلیت سینما عبارت است از :

  • امکان انتخاب مکان
  • محدودیت ایجاد صندلی تکی در سینما
  • امکان مشاهده کد پیگیری برای چاپ بلیت
  • امکان ورود و عضویت با شماره همراه
  • بخش پشتیبانی
  • نمایش اخرین فیلم های در حال اکران
  • قابلیت اضافی: بررسی فیلم ها و نظرات کاربران
  • و …

هزینه طراحی اپ اندروید و آی او اس مشابه سینما تیکت: 30 میلیون تومان

طراحی اپ اندروید مشابه سینما تیکت: 15 میلیون تومان

هزینه طراحی اپ آی او اس مشابه سینما تیکت : 18 میلیون تومان

قیمت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

اپلیکیشن دیجی کالا یکی از اپلیکیشن های محبوب در ایران است. بسیاری از کاربران در روز با ان سرو کار دارند. ساخت اپلیکیشن مشابه با دیجی کالا ممکن است طراح اپ را به اشتباه بیاندازد. اپلیکیشن دیجی کالا بخش های مختلفی دارد. از جمله مارکت پلیس و فروشگاه. حالا شما باید به دقت ویژگی های مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید. پس ان هزینه دقیق طراحی اپلیکیشن بیان می شود. اپلیکیشن بدون قابلیت مارکت پلیس در زیر بیان شده است. ویژگی های مهم یک اپلیکیشن فروشگاهی که می تواند در مشاوره به شما کمک کنید عبارتند:

  • پیشنهاد ویژه
  • تخفیف های لحظه ای
  • کد تخفیف
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن
  • امکان انتخاب ادرس های گذشته
  • سرعت بالای لود اپلیکیشن فروشگاهی
  • امکان درج اطلاعیه برای کاربر
  • امکان درج اطلاعیه برای تمامی کاربران
  • جستجو پیشرفته

طراحی اپلیکیشن و بک اند برای اپلیکیشن به صورت کاملا اختصاصی انجام می شود و سیستم بهینه شده و برای اختصاص شخص شما طراحی خواهد شد. در طراحی اپلیکیشن به هیچ عنوان از سیستم مدیریت محتوا وردپرس برای جلوگیری از کاهش راندمان استفاده نمی شود.

قیمت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا
قیمت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

هزینه طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

اندروید: 15 میلیون تومان

آی او اس : 18 میلیون تومان

هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ فود

اندروید: 20 میلیون تومان

آی او اس : 20 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن مشاوره املاک

اندروید: 12 میلیون تومان

آی او اس : 12 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن همانند اینستاگرام

اندروید: 100 میلیون تومان

آی او اس : 110 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن همانند اپارات یا یوتیوب

اندروید: 40 میلیون تومان

آی او اس : 40 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن موزیک

اندروید: 13 میلیون تومان

آی او اس : 17 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن باربری

اندروید:40 میلیون تومان

آی او اس : 40 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن خدماتی

اندروید: 20 میلیون تومان

آی او اس : 20 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن خبری

اندروید: 13 میلیون تومان

آی او اس : 17 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن فیلم

اندروید: 16میلیون تومان

آی او اس : 20 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن حقوقی

اندروید: 12 میلیون تومان

آی او اس : 14 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن رستوران

اندروید: 13 میلیون تومان

آی او اس : 17 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن بیمه

اندروید: 25 میلیون تومان

آی او اس : 25 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن پزشکی

اندروید: 20 میلیون تومان

آی او اس : 25 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن آموزش مجازی

اندروید: 20 میلیون تومان

آی او اس : 22 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن آزمون انلاین

اندروید: 19 میلیون تومان

آی او اس : 21 میلیون تومان

هزینه طراحی اپلیکیشن پیام رسان

آی او اس : 115 میلیون تومان

اندروید: 110 میلیون تومان

طراحی اپ برای آی او اس بدون محدودیت

در کنار طراحی برنامه موبایل برای اندروید، بخش مهم دیگر برای آی او اس و انتشار آن است. ما در ایران وبر با استفاده از ابزار های رفع تحریم و روش های بروز امکان انتشار اپ آی او اس شما را داشته و بدون هیچ نگرانی، هر دو اپلیکیشن شما برای دو پلتفورم اندروید و آی او اس قابل طراحی و انتشار می باشد.

هدف جغرافیایی اپلیکیشن

ممکن است شما نیاز به یک اپلیکیشن داشته باشید. اپلیکیشن شما می تواند برای استان خاصی باشد یا برای کل کشور طراحی شود. نهایت امر این است که این موضوع هیچ تفاوتی در کار طراحی اپلیکیشن شما نمی کند. شما می توانید برای مثال در ابتدا طراحی اپلیکیشن تهران را انجام دهید و سپس اپ مشهد و سایر استان ها را به ان اضافه کنید. خدمت طراحی اپ ما در استان های زیر در دسترس است. در صورتی که در استانی غیر از این استان ها حضور دارید می توانید با ما تماس بگیرید.

استان های تحت پوشش طراحی اپ :

  • تهران
  • البرز(کرج)
  • خراسان شمالی
  • خراسان رضوی (مشهد)
  • خراسان جنوبی
  • اصفهان
  • تبریز
  • ارومیه
  • بندرعباس
  • گیلان(رشت)
  • مازندران (بابل)
  • گلستان
  • یزد
  • شیراز
  • لرستان (خرم اباد)
  • کرمان
  • بوشهر
  • خوزستان
  • اراک
  • و …

شما در هر کجای این استان و یا سایر استان ها کشور هستید، می توانید از خدمات ساخت اپلیکیشن ایران وبر بهره ببرید. به همین منظور از طریق فرم زیر درخواست طراحی اپلیکیشن را ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس برقرار کنند.

سفارش طراحی اپ موبایل

شما می توانید برای مشاوره رایگان با همکاران ما در واحد طراحی برنامه موبایل تماس برقرار کنید یا فرم زیر را کامل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس برقرار خواهند کرد.

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

تیم ایران وبر