طراحی سایت فرش و قالی | طراحی سایت نمایشگاه فرش طراحی سایت

طراحی سایت فرش و قالی | طراحی سایت نمایشگاه فرش

در دنیای مدرن امروزی، هر کسب و کاری به یک سایت اختصاصی نیاز دارد. این سایت اختصاصی علاوه بر برندیگ و بازاریابی ، به مشتریان در انتخاب بهتر نیز کمک می کند. با همین روند که به جلو حرکت می کنیم، به زودی باید برای هر کسب و کار یک سایت را یک امر ضروری دانست. اما اگر این امر در حال حاضر ضروری نیست دلیل بر ان است که تاثیر ندارد؟ جواب منفی است. در حال حاضر این امر یک امر ضروری نیست اما باعث می شود شما نسبت به دیگران متمایز باشید و این تمایز به فروش بیشتر شما کمک می کند.

[wp-svg-icons icon=”cart-2″ wrap=”i”] ویژگی های طراحی سایت فرش و قالی

در سایت فرش و قالی شما می توانید به راحتی گالری تصاویری از فرش و قالی ها خود را قرار دهید. در کنار این در سایت روش های ارتباط با طراحی سایت فرش و قالیشما نیز درج می شود و نقشه ی محل مغازه و کسب و کار شما نیز نمایش داده می شود. همچنین شما می توانید هر کدام از فرش های خود را بر اساس رنگ و غیره در سایت دسته بندی کرده و کاربران به راحتی مدل های مختلف را مقایسه کنند.

علاوه بر این در صورت نیاز می توانید فروشگاه انلاین خود را راه اندازی کرده و به صورت انلاین سفارش دریافت کنید.

 

[wp-svg-icons icon=”stats” wrap=”i”]  هدف از طراحی سایت فرش و قالی چیست ؟

هدف از طراحی سایت فرش و قالی همانطور که در ابتدا بیان شد، علاوه بر راحتی دسترسی کاربران به فرش و … شما ، باعث می شود تا در فضای مجازی بهتر دیده شوید و بازاریابی و برندیگ خوبی برای شما انجام گیرد. این روند را با یک مثال بیان می کنیم.

در فضای دیجیتالی امروزه، بسیاری از زنان و مردان برای یافتن یک محل مناسب برای خرید در گوگل به جستجو می پردازند. برای مثال ممکن
است نمایشگاه فرش ونک، نمایشگاه فرش تهران، بهترین نمایشگاه فرش یا …. را جستجو کنند. شما با داشتن یک سایت و بهینه سازی ان می توانید در صفحات اول گوگل قرار گیرید و مشتری را جذب کنید. البته فرایند جذب به طراحی سایت نیز بستگی دارد و شما با اعتماد به گروه ایران وبر می توانید بدون هیچ دغدغه ای از این فرایند و بازاریابی دیجیتالی لذت ببرید.

[wp-svg-icons icon=”tags” wrap=”i”] روند بعد از طراحی سایت فرش و قالی تا بازده چیست؟

بسیاری از طراحان سایت به طراحی سایت اکتفا می کنند و راه را برای موفقیت وبسایت مورد نظر باز نمی کنند. یکی از نکاتی که بعد از طراحی وبسایت باید به ان توجه کنید سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. این که سایت شما بیشتر دیده شود و در نتیجه های جستجو در صفحات اول دیده شود از هنر های علم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. هر چه سایت شما برای گوگل و موتور های جستجوی دیگر بهینه تر باشد بازدید کننده ی بیشتری به وبسایت شما سرازیر می شود و همین مورد در افزایش فروش شما وبرندیگ وبسایت فروشگاهی شما تاثیر به سزایی خواهد داشت.

طراحی سایت فرش و قالی

[wp-svg-icons icon=”drawer-2″ wrap=”i”] امکانات اولیه سایت فرش و قالی در یک نگاه

به طور کلی هر سایت فرش و قالی نیاز های خاصی دارد. ما در این جا یک سری از نیاز ها و قابلیت هایی که می توان برای سایت طراحی  کرد را برای شما قرار داده ایم. مدیران می توانند بنا به نیازشان هر کدام از قابلیت ها را برای سایت خود سفارش دهند.

  • صفحه ی تماس با ما
  • معرفی نمایشگاه
  • ارائه مقالات در مورد فرش
  • طراحی اختصاصی
  • فروشگاه اختصاصی(در صورت درخواست)
  • طراحی واکنش گرا (در صورت درخواست)
  • طراحی بخش قرعه کشی و … (در صورت درخواست)
  • گالری انلاین فرش
  • و …

[wp-svg-icons icon=”pushpin” wrap=”i”] گروه ایران وبر با تکیه بر دانش و تجربه ی خود با کادری جوان و صمیمی بهترین و به روز ترین سایت فرش و قالی را با هر قابلیتی که شما بخواهید طراحی خواهد نمود. هدف ما رضایت شما ست. شما می توانید برای مشاوره رایگان با گروه ایران وبر همینک با شماره ها موجود در صفحه ی ارتباط با ما تماس برقرار نمایید. هدف ما رضایت شما است.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.