تاثیر طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا بر روی سئو و طراحی سایت خوب سئو

تاثیر طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا بر روی سئو و طراحی سایت خوب

این روز ها قوانین دنیای اینترنت و برتر بودن با ملاک غول جستجوی دنیا یعنی گوگل مشخص می شود. دلیل ان هم مشخص است بسیار از افراد برای سرچ و پیدا کردن نتیجه ی مورد نظر خود به گوگل مراجعه می کنند. گوگل نیز در تلاش است که این جایگاه خود را برای همیشه حفظ کند و کاربران همیشه از ان خرسند باشند. برای همین استاندارد های جدید را به طراحی سایت اضافه می کند که در صورتی که ان را دارا نباشید، جریمه های گزافی را باید پرداخت کنید. یکی از مواردی که چند سالی است که گوگل بر روی ان تاکید دارد، طراحی سایت متناسب با گوشی های موبایل است. طراحی به این سبک را ریسپانسیو یا واکنشگرا می گویند. اما عمل نکردن به ان چه عواقبی را به دنبال خواهد داشت. با ایران وبر همراه باشید.

طراحی نسل بعد رسپانسیو ، طراحی AMP

در حال حاضر گوگل هر روز به دنبال افزایش رضایت از کاربران از اینترنت و نتایج مفید است. بنابراین این غول جستجوی جهان به دنبال بیشتر کردن این اعتماد است و برای ان تمام تلاش خود را انجام می دهد. برای مثال در جدیدترین اقدام خود طراحی بر اساس استاندارد AMP را معرفی کرده است. در این طراحی سایت بسیار سبک لود شده و با سرعت بینظیری کاربر می تواند مطلب را بیابد. این سرعت باعث می شود که با اینترنت اج یا جی پی ار اس نیز سایت را با سرعت زیادی باز کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد AMP به این مقاله مراجعه کنید.

تاثیر طراحی سایت ریسپانسیو و واکنشگرا بر روی سئو و طراحی سایت خوب

طراحی ریسپانسیو نشان قرمز یا سبر سایت شما

اما یکی از مهمترین بخش های طراحی یک سایت ، طراحی سایت ریسپانسیو است. که در صورتی که سایت شما ریسپانسیو نباشد تاوان زیادی را پس خواهد داد.

گوگل در ابتدا اهمیت طراحی ریسپانسیو را زیاد دانست اما مانند همیشه بعضی از افراد بودند که به گوگل بی توجه بودند. در نهایت گوگل به سایت های بزرگ هشدار داد که طراحی ریسپانسیو بسیار مهم است و باید این تغییرات را ایجاد کنند. و  در نهایت بسیاری به این سو گرویدند اما همچنان بعضی بی توجهی کردند.

سایت های بزرگی که به این هشدار توجه نکرده بودند با جریمه گوگل رو به رو شدند و در نتایج جستجو بسیار پایین امدند و به جای ان ها سایت های نوپایی در صدر قرار گرفتند.

این که شما برای طراحی سایت خود در تهران یا ایران از اصول گوگل بهره ببرید بسیار مهم است. زیرا که بی توجهی به گوگل، در اصل بی توجهی به خودتان خواهد بود و کسب و کار شما هیچ رشدی نخواهد کرد.

ریسپانسیو برای مخاطبان شماست ، گوگل مجری آن

طراحی ریسپانسیو یک طراحی برای کاربران است. کاربران شما اکثرا با گوشی های همراه خود به سایت شما مراجعه می کنند و اگر شما سایت را برای آن ها طراحی نکرده باشید یا از سایت شما خارج می شوند و یا اهمیت زیادی به کمپانی شما نمی دهند. پس بیایید واقع بین باشیم که گوگل به نفع کاربران کار می کند و این که ما خود را با قواعد گوگل هماهنگ کنیم احترام ما به کاربران ما خواهد بود.

برای مشاوره ی رایگان سئو و طراحی سایت ریسپانسیو و یا طراحی سایت با متد AMP می توانید همینک با ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.