دیجیتال مارکتینگ

اینترنت و فضای مجازی بستری بسیاری از کسب و کار ها و همچنین زندگی افراد شده است. اما ممکن است فکر کنید که این سطح دسترسی دیگر اشباع شده است اما بهتر است تازه ترین آمار جهانی را بدانید.

طبق گزارشی در سایت هاب اسپات بزرگترین و معتبرترین سایت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، استفاده “ثابت” از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است. حالا چرا ما تا این حد به این موضوع تاکید داریم؟ چون روش خرید مردم نیز در کنار آن تغییر کرده است – یعنی بازاریابی آفلاین مانند گذشته دیگر مؤثر نیست.

بازاریابی همیشه به معنی برقراری ارتباط با مشتری در زمان و مکان مناسب بوده است. اما امروزه این بدان معناست که شما باید در جایی که آنها بیشتر وقت خود را می گذرانند با آنها در ارتباط باشید؛ یعنی اینترنت! پس اینجاست که دیجیتال مارکتینگ یا مارکتینگ در فضای دیجیتال اهمیت پیدا میکند.

تماس با کارشناس دیجیتال مارکتینگ
021-91070244 داخلی 3

چرا دیجیتال مارکتینگ؟

افزایش نسبت سود به هزینه
یافتن بهترین کانال بازاریابی با بالاترین بازده
یافتن تبلیغات غیر موثر و جلوگیری از هزینه های اضافی
پلن های متنوع با توجه به نیاز و بودجه شما
یکی از مهمترین آپشن هایی که تیم مارکتینگ باید در اختیار کارفرما بگذارد امکان انتخاب بین پلن های مختلف با توجه به بودجه کارفرماست. ما در ایران وبر پلن های متنوعی به شما ارائه میدهیم و به این ترتیب شما این فرصت را دارید تا با هر میزان هزینه ای که در نظر گرفته اید، دیجیتال مارکتینگ را شروع کنید.
سئو، مدیریت تبلیغات، پشتیبانی فنی و ... همه در یک پکیج
یکی از ویژگی های بارز ایران وبر توانایی توسعه فنی در کنار بخش مارکتینگ است. زمانی که شما نیاز به طراحی اپلیکیشن اختصاصی، بازی اختصاصی و یا اجرای گیمیفیکیشن باشید تیم فنی ایران وبر در کنار شما خواهد بود بنابراین شما فقط به مدیریت کسب و کار خود خواهید بپردازید و دغدغه های جانبی به حداقل خواهد رسید.
بیش از 11 سال سابقه
ایران وبر با بیش از 11 سال تجربه در عرصه دیجتال، مفتخریم در این مدت با شرکت ها و برندهای مطرحی در داخل و خارج ایران همکاری داشته ایم. برندهایی که به ما اعتماد کردند و مسئولیت های زیادی از جمله امنیت سایت برای جلوگیری از نفوذ هکر ها و حملات و همچنین طراحی سایت و اپلیکیشن خود را به مجموعه ما سپردند.
ایده پردازی تبلیغاتی
دیجیتال مارکتینگ زیر مجموعه ی مارکتینگ است. به هر عنوان ایده پردازی یکی از بخش های مهم در مارکتنیگ است تا در نهایت تاثیر به سزایی بر روی کاربر گذاشته شود. یک تبلیغ با ایده پردازی بازدهی کمپین شما را چندین برابر می کند در صورتی که بدون هیچ برنامه ای باشد در نهایت باعث هدر رفت هزینه های شما می شود.
دیجیتال مارکتینگ

نظرات مشتریان ما

آنچه مشتریان ایران وبر در مورد ما می گویند!
آنچه در ادامه مشاهده میکنید، نظرات برخی از مشتریان ایران وبر در مورد خدمات است:

آنچه باید در مورد سئو بدانید

با توجه به دسترسی همگانی به اینترنت، اگر بگوییم همچنان هم دارد به کاربران انلاین اضافه میشود باورتان میشود؟

بله، حقیقت همین است. طبق گزارشی در سایت هاب اسپات بزرگترین و معتبرترین سایت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، استفاده “ثابت” از اینترنت در میان بزرگسالان فقط در سه سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است. حالا چرا ما تا این حد به این موضوع تاکید داریم؟ چون روش خرید مردم نیز در کنار آن تغییر کرده است – یعنی بازاریابی آفلاین مانند گذشته دیگر مؤثر نیست.

بازاریابی همیشه به معنی برقراری ارتباط با مشتری در زمان و مکان مناسب بوده است. اما امروزه این بدان معناست که شما باید در جایی که آنها بیشتر وقت خود را می گذرانند با آنها در ارتباط باشید؛ یعنی اینترنت! پس اینجاست که دیجیتال مارکتینگ اهمیت پیدا میکند.

اما توجه داشته باشید برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ بحث طراحی سایت بسیار مهم است. اولین گام برای دیجیتال مارکتینگ، حضور دیجیتال است. حضور دیجیتال با ایجاد یک وبسایت شروع می شود.

کلید ورود به بازار مجازی طراحی سایت است!

اما هنوز تعداد کسانی که نمیدانند دیجیتال مارکتینگ به چه معنا است و یا حتی این عبارت را تا به حال نشنیده اند، بسیار زیاد است. اما ما به شما خواهیم گفت این روش مؤثر بازاریابی چیست و همچنین چگونه میتوانید در زمان کوتاه، از این طریق به فروش به بالا برسید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) به تمام فعالیتهای بازاریابی گفته میشود که به کمک دستگاههای دیجیتال یا در فضای اینترنت صورت میگیرد. مثل وبسایت ها، موتورهای جستجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل، اس ام اس و …

چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

دیجیتال مارکتینگ، شما را به حمعیت وسیع تری از مشتریان نسبت به بازاریابی سنتی متصل میکند. همچنین برای شما بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و مجبور نیستید بودجه کلانی برای ان کنار بگذارید.

در ادامه با چند مورد از مزایای دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد:

  • شما میتوانید فقط گروه خاصی از مردم را که میدانید مشتری محصول یا خدمات مشما هستند، مورد هدف قرار دهید.
  • بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد مستقیماً با مشتریانی که محتوای شما را می بینند ارتباط برقرار کنید. به ویژه از طریق نظرات وب سایت ، پیام ها ، نظرات و پست های رسانه های اجتماعی.
  • شما میتوانید رفتار و خواسته ی مشتری را ردیابی کنید. می توانید بفهمید مشتری از طریق کدام یک از تبلیغات شما به دنبال خرید محصولتان آمده است. این به شما می گوید که کدام یک از روش های بازاریابی که اتخاذ کردید مؤثرتربوده است. بنابراین به شما امکان می دهد استراتژی خود را اصلاح کنید و بهبود بخشید.
  • بازاریابی دیجیتال این انعطاف پذیری را دارد که روشی تبلیغی خود را بیازمایید. یا حتی در صورت عدم بازدهی کافی آن را متوقف کنید. در نتیجه از اتلاف زمان و هزینه ی مالی جلوگیری میکنید.

انواع دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ از بخش های مختلفی تشکیل شده است که ما بخش های مختلف ان را در ادامه بیان خواهیم کرد:

  • انتخاب نام و طراحی لوگو
  • ایجاد و طراح وبسایت
  • شروع سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو
  • شبکه های اجتماعی و تعامل و برندسازی با شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات در موتور های جستجو، سایت های مختلف و افزایش مشتری و کاربر
  • استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال مانند ایمیل مارکتینگ یا اس ام اس مارکتینگ برای بازگشت پذیری کاربران قبلی
  • بررسی نتیجه ها و بهبود عملکرد کمپین ها و روش های تبلیغاتی با توجه به موضوع کسب و کار

در بالا بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ عنوان شد. هر یک از بخش های بالا باید به خوبی انجام بگیرد تا در نهایت نتیجه کسب و کار انلاین شما، شگفت انگیز باشد.

انتخاب نام و طراحی لوگو در دیجیتال مارکتینگ

برای شروع بهتر است با انتخاب نام و طراحی لوگو شروع کنیم. چیزی که شاید کمتر در ابتدا به ان پرداخته شود اما هویت شما در اینده خواهد بود. برند سازی شخصی چیزی است که به شرکت و کسب و کار شما هویت می بخشد و این هویت باعث جذب کاربران بیشتر و ماندگاری شما در ذهن کاربران خواهد بود.

قدم اول و حیاتی در دیجیتال مارکتینگ انتخاب نام و طراحی لوگو می باشد!

برند سازی شخصی دقیقا از طراحی لوگو و انتخاب نام شروع می شود. این اولین گام و حتی مهمترین است. دلیل ان نیز تاثیر مستقیم ان بر شبکه های اجتماعی و برندینگ شما در اینده دارد.

یک انتخاب بد و شتاب زده ، باعث کاهش چشمگیری عملکرد اینده شما خواهد شد.

سئو در دیجیتال مارکتینگ

در بخش دیگر به سئو و بهینه سازی برای موتور های جستجو خواهیم رسید. در این مطلب به خوبی در مورد بخش های سئو توضیح داده شده است که از تکرار ان خودداری می کنیم و از شما دعوت می کنیم که این مطلب را مطالعه نمایید.

شبکه های اجتماعی

یکی از بخش های بسیار مهم برای هر کسب و کاری، حضور و تعامل در شبکه های اجتماعی است. این شبکه های اجتماعی همانند توییتر، اینستاگرام و تلگرام و لینکدین می باشد. این رسانه ها قدرت تاثیر شما را افزایش داده و برندینگ شما را انجام می دهند و همانطور که امروزه بسیاری از طریق همین بخش کسب درآمد می کنند شما می توانید کاربران جدید را از این طریق به سایت خود هدایت کنید و می توانید فروش خدمات یا محصول خود را انجام داده و کاربر را به مشتری دائم خود تبدیل کنید.

با شبکه های اجتماعی برند خود را دائمی کنید.

یکی از مزیت های شبکه های اجتماعی این است که شما می توانید هر لحظه محتوای ویدئویی، تصویری و … خود را ایجاد و منتشر کنید و این موضوع به برندینگ و ثبت برند شما در ذهن کاربر کمک شایانی می نماید.

تبلیغات در موتور های جستجو و تبلیغات در سایت های دیگر

این بخش دیجیتال مارکتینگ، یکی از بهترین بخش ها برای کسب و کار شماست. شاید تنها دلیل بسیاری از کسب و کار ها برای ورود به دنیای دیجیتال همین بخش تبلیغات در سایت ها و موتور های جستجو باشد.

شما با استفاده از این قابلیت در فضای مجازی می توانید کاربران خود را به راحتی و با هزینه ای مشخص از گوگل و از سایت های دیگر دریافت کنید. این موضوع باعث می شود که با هزینه بسیار کم شما فروش و مشتری بسیار بیشتری داشته باشد.

تبلیغات در فضای مجازی ارزان تر و تاثیر گذار تر از فضای حقیقی

برای مثال شما برای تبلیغ در گوگل برای هر کلیک هزینه مشخص خواهید کرد و این میزان با کلیک کاربر و ورود کاربر به سایت شما از میزان موجودی شما کسر خواهد شد. به این ترتیب تبلیغات بسیار بهینه بوده و بسیار پر سود خواهد بود. البته در این مورد نیز، نیاز به بررسی کمپین تبلیغاتی و بهبود ان وجود دارد تا هزینه هر کلیک مناسب ترین هزینه برای شما باشد. شاید یک انالیز باعث کاهش 50 درصدی هزینه تبلیغاتی شما شود.

ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ

این دو بخش از دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند که کاربران مختلفی را که با روش های مختلفی که در بالا بیان شد به سایت خود اورده اید را به مشتری تبدیل کنید.

در این بخش نیز باید کمپین های ایمیل و پیامک به خوبی برنامه ریزی شود و روش دریافت اطلاعات ایمیل و پیامک نیز در ابتدای مراحل بالا برنامه ریزی شود تا بالاترین بازدهی برای شما به دست اید.

در کنار موارد بالا در هر بخش مخصوصا تبلیغات و شبکه های اجتماعی، برنامه ریزی کمپین های تبلیغاتی و تاثیر گذاری تبلیغات مواردی است که باید برنامه ریزی شود و طبق ایده ای مناسب کسب و کار شما،به بالاترین بازدهی و تاثیر در ذهن مخاطب تبدیل شود.

سوالات متداول

سئو در دیجیتال مارکتینگ چه اهمیتی دارد؟

سئو بخش اصلی و جدایی ناپذیر دیجیتال مارکتینگ است و شما با سئو می توانید به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنید.

در صورتی که لوگو یا نام خود را انتخاب کرده باشم، برای شروع دیجیتال مارکتینگ مشکلی وجود خواهد داشت؟

خیر. در صورتی که نام و لوگو را انتخاب و کسب و کار خود را شروع کرده اید، هیچ نگرانی ای وجود ندارد و شما می توانید با بخش دیجیتال مارکتینگ ما به صورت رایگان مشاوره انجام دهید تا با توجه به وضعیت شما مسیر راه به شما پیشنهاد گردد

ایمیل مارکتینگ و اس ام اس مارکتینگ در چه مرحله ای انجام می گیرد؟

این دو مورد در کنار بخش های دیگر برنامه ریزی می شود و در حین انجام بخش های دیگر اجرا می شود تا مشتری شما افزایش یابد و در کنار ان برندینگ شما به خوبی انجام گیرد.

تیم ایران وبر

دیجیتال مارکتینگ