تبلیغات جذاب برای کودکان : تصویر سازی بازاریابی دیجیتال

تبلیغات جذاب برای کودکان : تصویر سازی

آیا تا به حال به این فکر کردید که تبلیغات جذاب برای کودکان چه ویژگیهایی دارد؟ چگونه میتوان محصولات مربوط به کودکان، مثل اسباب بازیها را به گونه خلاقانه و جدید تبلیغ کرد؟! ما در این مقاله به یکی از همین روش ها میپردازیم. با ما همراه باشید

چگونه میتوان تبلیغات جذاب برای کودکان ساخت؟

اگر مخاطبِ برند شما کودکان هستند، پس تبلیغ این محصول نیز باید مختص به همین رنج سنی باشد. اتفاقا کودکان توجه بیشتری به تبلیغات دارند. چه تبلیغات تلویزیونی، چه بنر های تبلیغاتی اتوبان ها و چه به هر صورت دیگر. آنها به جزئیات بیشتر دقت میکنند و هر آنچه را در تبلیغی میبینند به خوبی به خاطر میپسارند.

پس شما برای ساخت تبلیغات جذاب برای کودکان باید درخواستهای کودکان را بشناسید. آنها معمولاً دنبال سرگرمی هستند. اگر در تبلیغ خود از شخصیت های کارتونی محبوب استفاده کنید برایشان جذاب است. در تبلیغات از تعامل کودکان با افراد دیگر در تبلیغ استفاد کنید؛ چرا که بچه ها می خواهند توسط همسالان خود پذیرفته شوند. پوسترهای تبلیغاتی خود را در مکان هایی که کودکان در آنها حضور دارند توزیع کنید. بسته بندی محصولات همچنین به فروش به بچه ها کمک می کند. استفاده از شعرها ، آهنگ های جذاب و پرطرفدار با ریتم شاد قطعاً شما را بین کودکان محبوب و مانا خواهد کرد. اما یکی از روش هایی که شاید هر برندی با آن آشنا نباشد، تحریک قوه‌ی تخیل کودک و ایجاد تصویر سازی در ذهن اوست. اینجاست که تبلیغ شما نه تنها کودکان، بلکه بزرگترها را هم به خود جذب میکند.

تحریک قوه‌ی تخیل و تصویرسازی

اگر بزرگسالان می توانستند از تخیلاتی که قبلاً در کودکی داشتند استفاده کنند ، جهان مکان بسیار روشن تری خواهد بود. به یاد دارید که قبلاً می توانستید ماجراهای مهیجی را ببینید که فقط از محیط زندگی پیش پا افتاده شما الهام گرفته اند؟

برند اسباب بازی Fisher-Price با یک تبلیغ شاد نشان می دهد که چگونه بچه ها از همه چیز اسباب بازی می سازند. این کمپین با عنوان ” اسباب بازی ها را همه جا ببینید” و توسط ویدن + کندی پورتلند ایجاد شده است. این ویدئو نشان می دهد که چگونه وسایل روزمره وقتی از چشم کودک مشاهده می شوند هیجان انگیز می شوند. جارو تبدیل به گیتار ، برس مو به میکروفون ، موز به تلفن و شلنگ به مار تبدیل می شود.

دعوت بزرگسالان به دنیای کودکی

این برند که همیشه به دنبال ایجاد تبلیغات جذاب برای کودکان بوده این بار یک یادآوری بامزه و جالبی وارد عرصه شده است. واقعاً اسباب بازیها همه جا دور و بر ما هستند. همچنین بخشی از پیام گسترده Fisher-Price است “بیایید ما هم بچه شویم” . در واقع هدف آن به نمایش گذاشتن جهان از دیدِ کودکان است و بزرگسالان را دوباره به آن دنیای فراموش شده ی کودکی شان ” دعوت می کنند. سال گذشته ، برند اسباب بازی متعلق به Mattel نودمین سالگرد تاسیس خود را با موزه اسباب بازی های مجازی برگزار کرد. این موزه شامل اسباب بازی های Fisher-Price بود که از دهه 1930 به عقب باز می گشت ، از جمله اسباب بازی Snoopy Sniffer در سال 1938 ، اسکیت غلتکی از سال 1983 و شخصیت های دهه 1950 با صدا و انیمیشن زنده شده است.

تبلیغات جذاب برای کودکان : تصویر سازی

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.