طراحی لوگو فیبروز و تتو + نمونه کار و قیمت لوگو فیبروز و تاتو آموزش طراحی لوگو و بررسی لوگو

طراحی لوگو فیبروز و تتو + نمونه کار و قیمت لوگو فیبروز و تاتو

آرایش دائم و انواع کارهای تتو آرایشی روی صورت از جمله لاین های پرطرفدار و شلوغ سالن های آرایشی هستند. پس قطعا برای شما به عنوان تتوکار و فیبروزکار رقیب بسیار پیدا میشود. برای شناخته شدن در این بازار رقابتی شما به برندینگ و طراحی لوگو فیبروز و تتو نیاز دارید. همانطور که میدانید طراحی لوگو اختصاصی، اولین قدم برای برندینگ مخصوصا در دنیای دیجیتال و شبکه های اجتماعی است.

اکنون که شما در این صفحه هستید یعنی از اهمیت لوگو برای برند و کسب و کار خود به خوبی مطلع هستید. پس ما در این مقاله شما را در انتخاب و سفارش بهترین و مناسب ترین لوگو فیبروز و تتو راهنمایی میکنیم.

چند نکته مهم در مورد لوگو فیبروز و تتو

در ادامه به شما نکاتی مهم و در واقع باید و نبایدهای لوگو را به شما یادآور خواهیم شد. این نکات را حتما هنگام سفارش لوگو مد نظر قرار دهید!

لوگو کپی، آماده و چاپخانه ای استفاده نکنید

اولین و مهمترین نکته در مورد سفارش لوگو فیبروز و تتو این است که به طور کلی لوگوهای کپی، آماده و چاپخانه ای را فراموش کنید. اگر تصور میکنید که یک تصویر چشم و ابرو که از سرچ گوگل پیدا کردید متواند لوگو شما باشد، سخت در اشتباهید!

طراحی لوگو فیبروز و تتو + نمونه کار و قیمت لوگو فیبروز و تتو

زمانیکه رقبای شما لوگوهای اختصاصی و حرفه ای سفارش میدهند و اولین قدم برندینگ خود را محکم برمیدارند، استفاده شما از لوگوهای آماده و کپی، یعنی شکست شما.

لوگو جنبه ی بصری کار شماست. مخاطب قرار است با لوگو شما را بشناسد و به خاطر بسپارد. شما هرچقدر هم در حرفه ی خود درجه یک باشید، وقتی نتوانید مشتری را به سمت خود بکشانید یا در خاطرش بمانید نمیتوانید درآمد خوبی هم کسب کنید.

لوگو شما بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال شماست

لوگو یعنی هویت بصری یا دیداری برند. وقتی روی تابلو مرکز تخصصی خود لوگو منحصر به فرد داشته باشید، مشتری های عبوری به شما اعتماد میکنند. وقتی لوگویی شیک و حرفه ای بر روی پروفایل پیج کاری خود قرار دهید، کاربران جلب سلیقه و اهمیت شما به برندتان میشود. اینها همه بخشی مهمی از دیجیتال مارکتینگ و نهایتاً رسیدن به موفقیت شماست.

طراحی لوگو فیبروز و تتو + نمونه کار و قیمت لوگو فیبروز و تتو

انواع لوگو را به خوبی بشناسید

شما برای اینکه بتوانید به راحتی لوگو فیبروز و تتو برای خود سفارش دهید، ابتدا باید انواع لوگو را بشناسید. در اینجا به طور خلاصه انواع مختلف لوگو را به شما معرفی میکنیم.

  • لوگوتایپ: لوگوتایپ نوعی لوگوی نوستاری است که اسم برند به صورت خاص و گرافیکی طراحی میشود. این نوع لوگو مناسب برندهایی با اسم کوتاه است. (اگر میخواهید لوگوتایپ داشته باشید ولی اسم برند شما طولانی است، لوگو مونوگرام را به شما پیشنهاد میکنیم.)
  • لوگو تصویری: در لوگو تصویری نیز همانطور که از اسمش پیداست، از تصویری مرتبط با برند برای هویت بصری استفاده میشود. مثلا در طراحی لوگو فیبروز و تتو، معمولا از تصویر ابرو یا چشم استفاده میشود. استفاده از تصاویر نمادین در این سبک نیز بسیار رایج است.
  • لوگو ترکیبی: لوگو ترکیبی هم از ترکیب این دو لوگو تشکیل میشود. این سبک طراحی معمولا وقت و هزینه بیشتری میطلبد.

لوگو مینیمال و مدرن سفارش دهید

طراحی لوگو فیبروز و تتو + نمونه کار و قیمت لوگو فیبروز و تتو

لوگو انتخابی شما برای هر کسب و کاری باید امروزی باشد. لوگو امروزی و ترند را اگر بررسی کرده باشیدهمگی لوگوهای مینیمال هستند. یعنی به دور از زرق وبرق و شلوغ کاری. هر چه لوگو مینیمال تر، جذاب تر و شیک تر! فیبروز و تتو که به صورت آماده در سایت ها موجود هستند به هیچ عنوان امروزی و مینیمال نیستند در نتیجه مناسب کاری مدرن مثل فیبروز، نانوبروز و… نخواهد بود.

به خاطر قیمت کمتر، سراغ افراد غیرحرفه ای نروید

گاهی ممکن است شما به خاطر صرفه جویی در هزینه ها سراغ افراد غیر حرفه ای و بی اعتبار در زمینه طراحی لوگو بروید. به این فکر نکنید که کار شما فعلا کوچک است و صرفاً یک لوگو فیبروز و تتو برای پیج اینستاگرام خود میخواهید. آینده درخشان برای خود تصور کنید و بنا را برندینگ مرکز تخصصی تتو خود در آینده بگذارید. پس لوگو اختصاصی و حرفه ای که مختص به خود شما باشد، سفارش دهید.

پس در سفارش لوگو بسیار دقت کنید چرا که ممکن است حتی با انتخاب لوگویی نامناسب، کمی بعدتر هزینه ی دو چندان برای سفارش لوگو خرفه ای متحمل شوید. البته هزینه های بالا و نجومی هم تضمینی بر کیفیت بالا نخواهد بود.

طراحی لوگو فیبروز و تتو + نمونه کار و قیمت لوگو فیبروز و تتو
نمونه لوگو ضعیف و کپی

قیمت لوگو فیبروز و تتو

هزینه های طراخی لوگو بسیار وابسته به نوع لوگویی است که شما سفارش میدهید. همچنین تعداد اتودهایی که برای کار شما زده میشود و زملن تحویل لوگو نیز در قیمت لوگو مؤثر خواهد بود.

نمونه کار طراحی لوگو فیبروز و تتو

برای اطلاع بیشتر از قیمت ها، دیدن نمونه کارهای تیم طراحان ایران وبر و همچنین مشاوره رایگان پیشنهاد میکنیم فرم بالا را پر کنید تا هزینه طراحی لوگو و همچنین نمونه کار های کامل ما را مشاهده کنید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.