طراحی لوگو نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری + قیمت لوگو نمایشگاه ماشین

اگر به دنبال طراحی لوگو نمایشگاه اتومبیل و یا لوگو اتوگالری هستید، این مقاله شما را در انتخاب بهترین و کارآمدترین لوگو راهنمایی خواهد کرد. پس با ما همراه باشید.

پیشگفتار

اتومبیل یکی از وسایل نقلیه واجب و ضروری زندگی امروزی است. تلاش همه حداقل در ایران در ابتدا برای خرید یک اتومبیل است. با وجود ترافیک زیاد شهرهای بزرگ و کوچک، هرگز خرید ماشین توسط مردم متوقف نمیشود. جدا از خرید، تعویض مدل ماشین نیز در ایران بسیار رایج است و روز به روز افزایش می یابد. پس کار و کاسبی نمایشگاههای ماشین همیشه داغ است. به همین دلیل هم روز به روز تعداد افرادی که به این صنف روی می آورند بیشتر میشود. به طوری که مثلا در یک خیابان ده ها نمایشگاه ماشین وجود دارد. اما دیده شدن و حذب مشتری در میان این انبوه از رقیب است که شما را به کسب درآمدِ خوب میرساند. اما چطور میتوان به این هدف رسید؟

تا به حال به نمایشگاههای ماشین در سطح شهر دقت کرده اید؟ آیا گذشته از ماشین های موجود در نمایشگاه، تابلو آن توجه شما را جلب نمیکند؟ قطعا اینطور است. شاید میخواهید نمایشگاه را نشان کنید و در فرصتی مناسب تر به آنجا سر بزنید. پس جدا از آنچه که در نمایشگاه جلب توجه میکند، چیزی که اهمیت دارد لوگو نمایشگاه اتومبیل است.

فزض کنید شما هم در همین صنف فعالیت دارید. اگر تابلوی شما فقط شامل اسم نمایشگاه باشد، چقدر امکان دارد مشتریان رهگذری شما را به خاطر بسپارند؟ چقدر احتمال دارد اسم شما را در میان انبوهی از نمایشگاههای ماشینی که در مسیر خود دیده اند به یاد آورند؟ تقریباً این احتمال زیر 20 % است. در ادامه علت را بهتر درک خواهید کرد.

صاحب یک نمایشگاه ماشین تازه تاسیس هستید یا سالهاست در این عرصه فعالیت میکنید؟ تا کنون به دنبال برندینگ و بازاریابی نوین بوده اید؟ میدانید برای برندینگ و ایجاد هویت بصری برند و فروشگاه خود اول از کجا باید شروع کنید؟

لوگو اولین جنبه ی بصری و اولین قدم برندینگ(برند سازی) شماست. قبل از هر اقدام تبلیغاتی، حتی چاپ کارت ویزیت باید به دنبال لوگو حرفه ای باشید. مشتریان، شما را اول از لوگو میشناسند. هرچه لوگو نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری شما حرفه ای تر، برند شما جلوه بیشتری خواهد داشت.

بررسی های علمی ثابت کرده است که انسانها هر آنچه را که به صورت تصویری میبینند بهتر به خاطر میسپارند. همچنین به مراتب بهتر هم به یاد می آورند. پس وقتی لوگو نمایشگاه ماشین شما با یک تصویر خلاقانه تلفیق شده باشد، برای بازرایابی و جذب مشتری به شما کمک شایانی خواهد کرد.

وقتی به جای اسم ساده و تنها بر روی تابلو، کارت ویزیت و سربرگ قراردادها لوگویی خلاقانه استفاده کنید تغییر در فروش را به خوبی حس میکنید.

طراحی لوگو نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری + استعلام آنلاین قیمت

با داشتن لوگو اختصاصی، بین رقبا شناخته تر میشوید و مشتری شما را راحت تر و بهتر به ذهن خواهد سپرد. وقتی به برندسازی کسب و کار خود اهمیت دهید یعنی برای مشتری و ارائه خدمات لوکس و بهتر به آنها نیز ارزش بیشتری قائل هستید.

چه لوگویی برای نمایشگاه اتومبیل مناسب است؟

انواع مختلفی از لوگو وجود دارد. به طور کلی سه دسته لوگو از حیث طراحی وجود دارد. لوگو تصویری، لوگوتایپ(لوگو نوشتاری) و لوگو ترکیبی یا تلفیقی. لوگو تلفیقی با توجه به قابلیت اسم نمایشگاه ماشین شما و نظر طراح ایده پردازی و اجرا میشود. اگر اسمی طولانی داشته باشید این امکان وجود ندارد و استفاده از لوگو مونوگرام یا letter mark بهترین انتخاب است. یعنی حرف یا حروف اول اسم شما به عنوا لوگو طراحی میشود.

طراحی لوگو نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری + استعلام آنلاین قیمت

لوگو تصویری

همانطور که از اسمش پیداست، در لوگو تصویری از یک تصویر استفاده میشود. اما یک تصویر که به صورت نمادین و ساده سازی شده طراحی میشود. مثلا برای نمایشگاه ماشین، تصویر مورد استفاده ،بیشتر یک ماشین است. پس این تصویر رئال را باید به صورت خلاقانه و منحصر برد طراحی کرد.

این سبک طراحی برای همه ی نمایشگاههای ماشین مناسب است. چه تازه تاسیس باشید و چه سالها فعال در این صنف یک تصویر نمادین میتواند برای شما مناسب و کارآمد باشد.

لوگو نوشتاری

هر لوگویی که خوانش(به تنهایی) داشته باشد، لوگو تایپ یا لوگو نوشتاری گفته میشود. این سبک لوگو برای نمایشگاه مناسب است به شرطی که اسم نمایشگاه شما طولانی نباشد. اگر الزاماً لوگو نوشتاری میخواهید ولی اسم شما هم طولانی و چند بخشی است ما لوگو مونوگرام یا letter mark را پیشنهاد میدهیم.

لوگو تلفیقی

اما بهترین و کاملترین نوع لوگو، لوگو تلفیقی است. البته اسم نمایشگاه شما باید این قابلیت تلفیق را داشته باشد. وقتی اسم(لوگو نوشتاری) با تصویر تلفیق شود و یا لوگوتایپ طوری نوشته شود که یک تصویر را ایجاد، لوگو حاصل لوگو تلفیقی خواهد بود. این سبک لوگو زمان و خلاقیت بیشتری میطلبد.

معایب استفاده از لوگو برندهای معروف(بنز، هیوندا، تویوتا و…)

شاید زیاد دیده اید که نمایشگاههای ماشین از لوگو برندهای خودروسازی معروف در دنیا استفاده میکنند. این صحنه در ایران که کپی رایت هیچ جایگاهی ندارد، رخ میدهد. اگر شما هم رویه را پیش بگیرید، تمایزی بین شما و رقیبان نخواهد بود. کار لوگو ایجاد متمایز کردن شما، برای ماندن در حافظه ی مشتری است.

پس برای رسیدن به هدف نهایی، که جذب مشتری و فروش بیشتر است، باید لوگو منحصر بفرد و خاص خود را طراحی کنید. این کار را به دست افراد متخصص در طراحی و بازاریابی بسپارید.

لوگو نمایشگاه ماشین برای پیج اینستاگرام و سایت

در این روزها که شبکه های اجتماعی رواج پیدا کرده است،یکی دیگر از دغدغه های صاحبین نمایشگاه ماشین گذاشتن لوگو برای نمایه ی پیج هایشان است. اتفاقا در این فضاهای اینترنتی (واتساپ، اینستاگرام و سایت) است که لوگو اهمیت پیدا میکند. چون در این فضا، مشتری فروشگاه شما را نمیبیند. لوگو شما نماینده نمایشگاه شما است. در این شبکه ها فضای تصویر نمایه بسیار کوچک و کم است، پس هر تصویری مناسب این کار نخواهد بود.

متخصصین طراح لوگو، کار طراحی را در نرم افزارهای وکتوری(مختصاتی) طراحی میکنند. پس در کوچکترین سایز(عکس پروفایل) تا بزرگترین سایز(بیلبوردها و تابلوها) وضوح، خوانایی و کیفیت خود را از دست نمیدهد. اما تصاویر دیگر به صورت پیکسلی هستند. به همین علت است که تصاویر آماده یا عکسی که از نمایشگاه خود گرفته اید در این فضا کیفیت و وضوح کافی ندارد.

سایت هم یکی از بسترهای حرفه ای و مناسب است که و خیلی از کسب و کارها به آن روی آورده اند. در این صنف نیز برای نمایش ماشین های موجود سایت اختصاصی طراحی میکنند. لوگو نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری شما باید حتما توسط طراحان متخصص و با نرم افزارهای مخصوص لوگو طراحی شود.

لوگو آماده نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری

بسیار از سایتها هستند که لوگو آماده و رایگان نمایشگاه ماشین به شما ارائه میدهند. لوگوهایی از پیش آماده و خالی از خلاقیت! استفاده از این لوگوها ضربه بزرگی به برند و کسب و کار شما وارد میکند. ممکن است چندین رقیب دیگر شما هم از همین سایتها استفاده کنند و لوگویی عین لوگو شما برای خود انتخاب کنند. به این ترتیب دیگر لوگو موجب تمایز شما در بین ربا نخواهد شد و مشتریان شما گمراه میشوند.

پس اگر برای برند و مشتریان خود ارزش قائل هستید یک تیم حرفه ای برای طراحی لوگو اختصاصی خود انتخاب کنید. با این کار هزینه تبلیغات و بازرایابی خود را کمتر از نصف کنید.

نمونه طراحی لوگو نمایشگاه ماشین

لطفا برای مشاهده بخشی از نمونه کارهای طراحی لوگو نمایشگاه ماشین و اتوگالری ما به صفحه نمونه های طراحی لوگو ما مراجعه کنید.

طراحی لوگو نمایشگاه اتومبیل و اتو گالری + استعلام آنلاین قیمت

هزینه طراحی لوگو اتو گالری

اگر تمایل دارید به صورت آنی از قیمت طراحی لوگو نمایشگاه ماشین توسط تیم ما اطلاع پیدا کنید، فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

    محمود قربانی

    09 مرداد 1401 در 0:04 ق.ظ

    سلام من یک اتوگالری دارم و نیاز به لوگو دارم

      آژانس ایران وبر

      09 مرداد 1401 در 9:47 ق.ظ

      سلام وقت بخیر برای سفارش لوگو اتوگالری می تونید با واتس اپ ما در تماس باشید.

    احسان نظری

    19 شهریور 1401 در 10:40 ق.ظ

    من یه لوگو برای نمایشگاه لازم دارم برا رو اینستا و وات

      آژانس ایران وبر

      27 شهریور 1401 در 9:43 ق.ظ

      سلام وقت بخیر
      در خدمت هستیم. می تونید با بخش طراحی لوگو تماس برقرار کنید.

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.