طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی | هزینه طراحی لوگو کلینیک لیزر و پوست + نمونه کار

این روزها که اهمیت به زیبایی و پوست، جلوه ای دیگری گرفته است، متخصصین زیادی نیز به سمت تاسیس کلینیکهای زیبایی رفته اند. دستگاههای مدرن و مجهز در ابن کلینیکها طیف گسترده ای از خدمات پوستی به مراجعین میدهد. اما تعداد این کلینیک ها روز به روز بیشتر و بیشتر میشود و رقابت میان آنها نیز شدید تر. اگر شما هم از فعالان این عرصه هستید یا به تازگی کلینیک تاسیس کرده اید و به دنبال طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی هستید، این مقاله برای شماست. با ما همراه باشید.

طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی | هزینه طراحی لوگو کلینیک لیزر و پوست + نمونه کار

کلینیک پوست و زیبایی

یکی از ایده آل ترین روش ها برای مراقبت از پوست، مراجعه به یک کلینیک پوست و زیبایی خوب است. در کلینیک ها تحت نظر متخصص و با دستگاههای حرفه ای میتوانید خدمات زیبایی گسترده ای دریافت کنید. اگر صورت پر از منافذ بزرگ و بسته، موهای زائد، آکنه و سلول های مرده پوست باشد، نمی توان انتظار داشت که پوست صاف و درخشان به نظر برسد. اگرچه محصولات مراقبت از پوست مختلفی در بازار موجود است که می تواند این عیوب را برطرف کند، اما هنوز نمی توان نتایج را با مراقبت های حرفه ای پوست مقایسه کرد.

طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی | هزینه طراحی لوگو کلینیک لیزر و پوست + نمونه کار

برای داشتن ظاهری بی عیب و نقص، به کمک حرفه ای نیاز است. باید یک کلینیک پوست قابل اعتماد پیدا کرد و همه چیز را به دست یک تکنسین زیبایی حرفه ای سپرد. تکنسین های باتجربه زیبایی می دانند که چه چیزی برای چه نوع پوست بهتر است و از چه درمانی استفاده کنند تا پوست کاملا صاف و درخشان شود. اما انتخاب این کلینیک ها میان انبوهی از تبلیغات بسیار دشوار است. از طرفی شاید اسم کلینیک ها به ذهن افراد نماند!

برای اینکه :

  • در میان انبوهی ار کلینیک ها و مراکز لیزر و زیبایی دیده شوید،
  • به ذهن مشتری سپرده شوید آنها اسم شما را سریع و راحت به یاد آورند،
  • به برند خود شخصیت و جلوه ی زیبایی بدهید

به طراحی اختصاصی لوگو کلینیک پوست و زیبایی نیاز دارید.

طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی و لیزر

اولین و مهمترین قدم طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی است. بهترین و به صرفه ترین کار این است که شما در ابتدای تاسیس کلینیک خود به فکر لوگو آن باشید. ولی اگر مدتی از آن میگذرد و لوگو اختصاصی سفارش نداده اید، ایرادی ندارد. هیچوقت دیر نیست. اما شما نمیتوانید چندین بار لوگو خود را تغییر دهید. چرا که این کار لطمه بزرگی به بازاریابی و برندینگ شما وارد میکن.

پس اندکی برای آن هزینه و حوصله به خرج دهید تا نتیجه و بازگشت سرمایه ارزنده ای داشته باشید.

طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی | هزینه طراحی لوگو کلینیک لیزر و پوست + نمونه کار

در دنیای امروز مشتریان کلینیک های پوست بیشتر از سمت فضای آنلاین و شبکه های اجتماعی جذب میشوند. 70 درصد از تصمیم، قبل از تماس آنها گرفته می شود. بررسی ها، قیمت ها، مقایسه ها، آنها دائماً به دنبال این اطلاعات هستند. در نتیجه، اگر از بازاریابی آنلاین برای ایجاد شهرت و جلب اعتماد خریدار استفاده نمی کنید، فرصتی را از دست داده اید! برای حصوز در این فضا شاید باید یک لوگو منحصر بفرد داشته باشید!

هنوز هم خیلی از برندها از این فرصت غافلند! پس از آنها سبقت بگیرید و برندی بسازید که مردم آن را بشناسند و دوستش داشته باشند، و بهترین سرنخ‌ها و نتایج را برای شما ایجاد کنند!

چه لوگویی برای کلینیک زیبایی مناسب تر است؟

قبل از پاسخ دادن به این سوال باید بدانیم به طور کلی چند نوع لوگو داریم؟ هر کدام چه کاربردهایی دارند و نهایتا به این برسیم که کدامیک برای ما مناسب تر است. برای اطلاعات جامع تر و کامل تر به مقاله انواع لوگو مراجعه کنید.

به طور کلی از لحاظ نوع طراحی، لوگو ها به سه دسته تقسیم میشوند. لوگوتایپ(لوگو نوشتاری)، لوگو تصویری و لوگو تلفیقی(ترکیبی).

  • لوگوتایپ: لوگویی که به صورت نوشتاری است. اسم برند شما (اگر طولانی نباشد) به صورت انحصاری و خاص برای شما طراحی میشود. اما اکر اسم کلینیک شما بلند باشد به اسم کامل، از حرف یا حروف اول اسمتان استفاده میشود.
  • لوگو تصویری: لوگویی که در آن از تصویر ساده شده ای استفاده شده باشد. این تصویر بسته به برند شما و ایده طراح میتواند رئال، انتزاعی سا سمبلیک(نمادین) باشد. تصویر در به یاد ماندن برند در ذهن مخاطب کمک بسیاری میکند!
  • لوگو تلفیقی: لوگویی که از ترکیب دو سبک قبلی ایجاد شده است. کاملترین سبک که مناسب همه ی کسب و کارها است؛ مخصوصا کسب و کارهایی که تازه تاسیس هستند.

انتخاب سبک با توجه به سلیقه و البته قابلیت برند و اسم برند شما صورت میگیرد.

در میان لوگو کلینیک های معروف، اغلب با تصاویری از چهره زن روبرو میشویم. تصاویری که نمیتوان اسم آنها را لوگو گذاشت؛ به خاطر جزئیات زیادی که دارند! اما اگر به دنبال لوگویی هستید که سالیان سال برای شما کار کند و همیشه مدرن و زیبا باشد، باید به دنبال طراح حرفه ای و متخصص این کار باشید.

طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی | هزینه طراحی لوگو کلینیک لیزر و پوست + نمونه کار
طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی | هزینه طراحی لوگو کلینیک لیزر و پوست + نمونه کار

برای مشاهده نمونه کارهای ما لطفا به صفحه ی طراحی لوگو مراجعه کنید.

هزینه طراحی لوگو کلینیک پوست و زیبایی

پروسه ی طراحی لوگو شامل ایده پردازی، اتود دستی و نرم افزار است که این مراحل ممکن است از یک تا دو هفته زمان ببرد. هر گرافیستی نمیتواند با هر نرم افزاری کار طراحی لوگو را انجام دهد. چرا که لوگو باید برای تمامی سایزها از کارت ویزیت و نمایه اینستاگرام تا بیلبوردهای بزرگ وضوح و کیفیت مناسبی داشته باشد. پس نرم افراری پیکسلی مثل فوتوشاپ اصلا برای این کار مناسب نیست و باید افراد متخصص با نرم افزار وکتوری لوگو را طراحی کنند.

برای اطلاع آنی از هزینه های طراحی لوگو، لطفا فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.