طراحی لوگو آژانس مسافرتی | بهترین آرم برای شرکتهای مسافرتی

با ازدیاد تعداد آژانس‌های مسافرتی در بازار، مهم است که خودتان را متمایز کنید و اثری از خود بگذارید. چه یک مجری تور شخصی باشید و چه یک شرکت مسافرتی بزرگ، نمی‌توانید امیدوار باشید که بدون لوگو آژانس مسافرتی در میان این شلوغی دیده شوید. هنگامی که شما یک تصویر برند قدرتمند دارید، نزد مشتریان اعتماد و اعتبار به دست می آورید. ما در این مقاله قرار است شما را در انتخاب بهترین آرم شرکت مسافرتی برای دست یافتن به این اعتماد و اعتبار راهنمایی کنیم.

برندینگ آژانس های مسافرتی

کار آژانس مسافرتی این است که بهترین پیشنهادها را برای مشتریان خود برای بهترین مقاصد مسافرتیِ ممکن ارائه کند. تعطیلات بیش از هر زمان دیگری برای افراد، ارزشمند است؛ کار این شرکتها این است که تعطیلات کوتاه مشتریان را به لذت بخش ترین تعطیلات عمر تبدیل کنند و آنها را راهنمایی کنند تا بیشترین بهره را از سفرهای خود ببرند. برقراری ارتباط با مشتری و تعهد برای تحقق این اهداف و عمل به وعده خود، برای موفقیت بسیار مهم است، و اینجاست که برندسازی نقشی حیاتی ایفا می کند.

طراحی لوگو آژانس مسافرتی | بهترین آرم برای شرکتهای مسافرتی

صنعت سفر مستلزم آوردن مفاهیم جدید به میز و تشویق نوآوری برای بقا است. شما می‌خواهید آژانس مسافرتی باشید که وقتی مشتریان به فکر رزرو تعطیلات خود هستند، فوراً به ذهن مشتریان می‌آید. برای این کار، عناصر زیادی برای طراحی جذابیت عالی استفاده می‌شوند. برندسازی کسب و کار مسافرتی باعث می شود پیام شما به طور مؤثر به مشتریانی برسد که در حال حاضر غرق در سیل اطلاعات هستند. طراحی لوگوهای مسافرتی حرفه ای، کارت ویزیت، یا اجرای کمپین های رسانه های اجتماعی، اینفوگرافیک یک تصویر برندِ برنده را به تصویر می کشد تا بتوانید روحیه سرگردانی را در مشتریان خود برانگیزید و به آنها کمک کنید تا با این موضوع آشنا شوند.

عناصر برندسازی برای آژانس های مسافرتی

  • طراحی لوگو
  • تایپوگرافی
  • رنگ
  • کارت ویزیت
  • بروشور
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • شعار
  • طراحی وب سایت

همانطور که میدانید در صدر برندینگ و طراحی هویت بصری، طراحی لوگو قرار دارد. همین لوگو تعیین کننده ی اصلی هویت برند شما و بخش مهم بازاریابی برند است. پس در انتخاب طراح و نوع طراحی باید دقت کافی را داشته باشید. شما میوانید با کارشناسان مربوطه ما در تیم طراحان ایران وبر برای برندینگ و طراحی لوگو آژانس مسافرتی خود در ارتباط باشید. همچینین در صفحه طراحی نشان اختصاصی نمونه کارهای ما را در زمینه های مختلف مشاهده کنید.

[gravityform id=”1″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

آرم آژانس های مسافرتی برای این است که شما را به ماجراجویی وادار کند، اما از سوی دیگر، امنیت نیز در لوگو باید منعکس شود. زیرا این مهم ترین بخش دیده شدن دفتر مسافرتی شما است. همچنین برای راهنمایان تور مستقل یا راهنمایان توریستی، یک لوگوی حرفه ای روی کارت ویزیت آن را زیبا جلوه می دهد! این مقاله به شما کمک می کند تا بدانید در انتخاب طراح لوگوی تجارت مسافرتی و گردشگری خود به چه مواردی باید توجه داشته باشید.

طراحی لوگو آژانس مسافرتی | بهترین آرم برای شرکتهای مسافرتی

اگر طراح از شما درد مورد نوع لوگو ترجیحی شما بپرسد میدانید چگونه پاسخ دهید؟ احتمالا نه. اگر هم بدانید شاید از کاربردهای انواع مختلف لوگو و موارد استفاده آنها اطلاع چندانی نداشته باشید.

به طور کلی سه نوع لوگو از نظر طراحی وجود دارد. لوگو یا تصویری است، (تصویری ساده شده و گرافیکی که به صورت انتزاعی، نمادین یا رئال طراحی میشود.) یا لوگوتایپ (نوشتاری است.) که این نوع نوشتاری خود دو نوع lettermark و wordmark است. و یا به صورت تلفیقی (ترکیبی از دو نوع قبل) خواهد بود.

طراحی لوگو آژانس مسافرتی | بهترین آرم برای شرکتهای مسافرتی

کاربرد انواع لوگو

لوگوهای تصویری برای همه ی برندها کاربرد دارد و یکی از بهترین روش ها برای شناساندن برند به مخاطب است. چرا که یک تصویر میتواند هزاران کلمه و مفهوم را در خود جای دهد. اما این تصویر باید موجز (مینیمال) و به دور از جزئیات باشد.

طراحی لوگو آژانس مسافرتی | بهترین آرم برای شرکتهای مسافرتی

لوگوهای نوشتاری برای برندهای نوپا انتخاب معقول و خوبی است. (یا حداقل استفاده همزمان از تصویر و تایپوگرافی )چرا که در ابتدای کار تمام تلاش برند بر روی awarenes یا شناساندن خود به مخاطب است. پس وقتی ماطب با یک نگاه اسم برند را به صورت یک لوگو ببینید شما سریعتر به هدف خود میرسید. اما استفاده از لوگوتایپ محدودیتهایی دارد. مثلا اگر اسم برند شما طولانی باشد نمیتوان کل اسم را به صورت لوگو طراحی کرد. بنابر این از حرف یا حروف اول اسم برند شما برای طراحی استفاده میشود و به صورت اختصاصی طراحی میشود.

در این نوع لوگو، اگر کسب و کار شما بین المللی است ترجیحا از زبان انگلیسی استفاده کنید.

نوع تلفیقی یا ترکیبی هم برای تمام برندها کارآمد است. همانطور که گفته شد بهترین انتخاب برای برندهای نوپا ترکیب دو لوگو تصویری و نوشتاری است.

پس برای طراحی لوگو آژانس مسافرتی هیچگونه محدودیت در انتخاب ندارید. کافیست با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نویسنده مهسا سلیمیان

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.