طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و آژانس گردشگری و  آژانس مسافرتی برای iOS و Android طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و آژانس گردشگری و آژانس مسافرتی برای iOS و Android

در حال حاضر برای بسیاری از مشاغل استفاده از اپلیکیشن اختصاصی اهمیت ویژه ای دارد. دلیل آن نیز واضح است. (طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و آژانس گردشگری و  آژانس مسافرتی) در روز اکثر ما بیشترین وقت خود را صرف موبایل و گوشی همراه می کنیم. در حال حاضر برای رزرو تور، رزرو بلیط و … مشتریان به استفاده ی راحت از اپلیکیشن علاقه دارند. علاوه بر موارد دیگر باید توجه داشته باشید که با انتشار اپلیکیشن موبایل شما می توانید به راحتی به کاربران نوتیفیکیشن ارسال کنید و به راحتی مشتریان خود را ترغیب به خرید کنید. ما در گروه ایران وبر با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز به طراحی اپلیکیشن آیفون و اندروید برای آژانس هواپیمایی و آژانس گردشگری شما می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و گردشگری

یکی از مهمترین بخش هایی که قبل از طراحی یک اپلیکیشن باید به آن توجه کرد، ویژگی هایی است که نیاز است در اپلیکیشن اجرا شود. از جمله مهمترین بخش هایی که در طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و آژانس گردشگری از ویژگی های اساسی است به صورت زیر است:

طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و آژانس گردشگری و آژانس مسافرتی برای iOS و Android

امکان ثبت نام

مشاهده گزارش خرید و تور هایی که قبلا ثبت نام شده

مشاهده ی تور های جدید

مشاهده ی تور های ویژه

خرید انلاین و پرداخت آنلاین

و …

این ها بخشی از ویژگی های اساسی یک اپلیکیشن آزانس هواپیمایی و گردشگری است که با توجه به نظر شما امکان اضافه شدن بخش های جدید وجود دارد.

طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و گردشگری و مسافرتی برای آیفون و آیپد

طراحی اپلیکیشن بخش های مختلفی را دارا می باشد. یکی از مهمترین بخش های طراحی اپلیکیشن برای گوشی های رایج می باشد. از جمله مهمترین سیستم عامل های رایج iOS می باشد. طراحی اپلیکیشن برای آی او اس دارای مشکلاتی متعددی است که نیاز به تجربه ی بسیار بالایی است. جدا از بخش طراحی، انتشار اپلیکیشن هم دارای سختی های خاص خود می باشد. از جمله مهمترین بخش های آن انتشار در اپ استور می باشد. به دلیل تحریم ها علیه ایران ، امکان ثبت نام و انتشار اپلیکیشن برای کاربران ایرانی وجود ندارد. اما گروه ایران وبر با استفاده از روش های مختلفی این تحریم را دور زده است و به راحتی برای کاربران ایرانی امکان انتشار اپلیکیشن در اپ استور اپل را فراهم آورده است.  روش های انتشار اپلیکیشن اپل به صورت مستقیم و انشار در اپ استور می باشد.

روش مستقیم انتشار اپلیکیشن

در روش مستقیم کاربر از سایت شما و بدون نیاز به اپ استور اپلیکیشن را مانند دستگاه های اندرویدی دانلود کرده و نصب می کند. این روش با همکاری با شرکت Modern Life Computer انجام می گیرد.

روش انتشار در اپ استور:

انتشار در اپ استور همانطور که در مطلب بالا اشاره شد دارای مشکلات مختلفی است و در این روش کاربر با مراجعه به اپ استور به راحتی می تواند اپلیکیشن شما را نصب کند.

 

طراحی اپلیکیشن آژانس هواپیمایی و مسافرتی برای اندروید

طراحی اپلیکیشن های اندرویدی از مشکلات کمتری نسبت به اپلیکیشن های ای او اسی برخوردار است. اما با توجه به این که اپلیکیشن های اندرویدی دارای استور های داخلی می باشد بنابراین هزینه ی کمتری برای انتشار ان وجود دارد.

شما می توانید همنیک برای دریافت مشاوره ی رایگان با ما تماس برقرار کنید. کارشناسان ما در خدمت شما می باشد.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.