طراحی اپلیکیشن اگهی و نیازمندی ها

طراحی اپ اگهی و نیازمندی ها

امروزه برای پیاده کردن ایده های جدید خود ، طراحی اپلیکیشن اگهی و نیازمندی ها بیش از پیش در حال گسترش هست .

با توجه به علاقه نشان داده شده به طراحی اپ اگهی و نیازمندی ها  از طرف شرکت های مختلف و نیز بازتاب نظرات کاربران ان ها بر ان شدیم تا شما عزیزان را در نهادن قدمی مهم در این زمینه یاری رسانیم.

کاربران این اپ های ایده ای و تازه به علت دسترسی های زیاد در اپ برای خرید و فروش ورزرو کالا در اختیار دارد  و همچنین ایده های جدیدی که در اپ مخصوص ان ها قرار داده  میشود ، بسیار مشتاقانه جذب چنین اپ هایی میشوند .

طراحی شیک و بینظیر همراه با امکانات خاص و متفاوت و پشتیبانی تا مراحل پیشرفت اپ که شرکت ایران وبر در طراحی اپلیکیشن  اگهی و نیازمندی ها در اختیار شرکت های محترم قرار میدهد در نوع خود بی نظیر میباشد.

با طراحی اپ  اگهی و نیازمندی ها شما میتوانید علاوه بر شرکت در سود و تعیین درصد خاصی در خرید و فروش و ارائه خدماتی فوق العاده به کاربران خود ،میتوانید تبلیغات گسترده ای را در اپ خود با انواع متفاوت در روش اجرا بازدهی و سود دهی کار خود را روز به روز افزایش دهید.

یکی از بهترین ویژگی های طراحی اپ ارسال نوتیفیکیشن ان بوده که شرکت های مختلف با گرفتن درصد های مختلف این امکانات را برای کاربران خود محیا می سازند .

جذب کاربران از اصلی ترین هدف های اولیه در راه پیشرفت در چنین برنامه های میباشد. باطراحی و اعمال بهترین المان های طراحی در اپ موردنظر خود میتوانید کاربران های دیوار مانند هایی را به راحتی جذب اپ خو کنید و پس از مدتی از طراحی ان لذت ببرید.

انتشار و طراحی اپلیکیشن اگهی و نیازمندی های ای او اس

سیستم عامل ای او اس که هرسال اپدیت های فراوان و شگفت انگیزی را رونمایی میکند تعداد کثیری از مخاطبان سیستم عامل های موجود دیگر را به محصولات شرکت اپل جذب میکند .

 

با همکاری شرکت ایران وبر و شرکت Modern life computer انتشار وطراحی اپ ها به بهترین روش های متفاوت صورت می پذیرد .

یکی از این روش ها قراردادن  اپ مورد نظر بر روی اپ استور می باشد.

 

انتشار و طراحی اپلیکیشن اگهی و نیازمندی اندروید

با در نظر گرفتن تراکم کاربران در سیستم عامل اندروید میتوان گفت بخش اعظم کابران شما اندروید بوده و نبایست ان هارا نادیده گرفت چرا که نادیده گرفتن ان ها برابرست با از دست دادن میزان سود کلان .

انتشار اپ اندروید نیز علاوه بر قرار دادن در اپ استور های مربوطه ، بر بروی سایت شما نیز قرار داده میشود .

شما میتوانید همینک برای دریافت مشاوره با کارشناسان ایران وبر تماس بگیرید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.