طراحی اپلیکیشن دکوراسیون اختصاصی | اپ اندروید و آی او اس طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن دکوراسیون اختصاصی | اپ اندروید و آی او اس

طراحی اپلیکیشن دکوراسیون یکی از مواردی است که در صنعت تکنولوژی امروز، به ان نیاز است. یک اپلیکیشن دکوراسیون داخلی به شما می تواند در بخش های مختلفی کمک کند. از جمله مهمترین بخش ها، ارائه پروژه ها و همچنین نمایش دادن موارد مختلف برای دکوراسیون به کاربر می تواند کاربرد داشته باشد. در ادامه به بررسی کامل طراحی اپلیکیشن دکوراسیون خواهیم پرداخت. با ایران وبر همراه باشید.

قابلیت های اپلیکیشن دکوراسیون

  • امکان ارائه مقاله
  • امکان نمایش نمونه کار ها
  • امکان درخواست مشاوره
  • امکان نمایش مکان و دفتر شرکت
  • امکان انتخاب و پرداخت انلاین محصولات
  • امکان براورد هزینه با توجه به پارامت های مختلف
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن
  • و …

امکان ارائه مقاله

شما می توانید مقالات مختلف را برای کاربران خود در اپلیکیشن اختصاصی خود منتشر کنید. کاربران می توانند این مقالات را مشاهده کرده و همچنین نیاز خود را با توجه به این اطلاعات می تواند برای شما بیان کند.

همچنین این مقالات می تواند به عنوان منبع استفاده شود و در حوزه کاری خود به مرجع تبدیل شوید.

امکان نمایش نمونه کار ها

یکی از بخش های مهم در اپلیکیشن دکوراسیون داخلی، امکان نمایش نمونه کار هاست. این بخش باعث می شود که مشتری به کار های شما جذب شود و همچنین به شما در طراحی نهایی دکوراسیون کاربر کمک می کند.

طراحی اپلیکیشن دکوراسیون اختصاصی | اپ اندروید و آی او اس

این بخش می تواند مکمل بخش براورد هزینه باشد و کاربر پس از مشاهده، بتواند برآورد هزینه انجام دهد و در نهایت اقدام به درخواست طراحی دکوراسیون نماید.

امکان درخواست مشاوره

کاربر پس از مشاهده نمونه کار ها علاقه مند به دکوراسیون های طراحی شده توسط شما می شود. شما می توانید با قرار دادن یک امکان درخواست مشاوره، شماره همراه یا منزل کاربر را دریافت کنید و با مشاوره به مشتری بالقوه آن را به مشتری خود تبدیل کنید.

امکان نمایش محل دفتر در نقشه

شما می توانید تصاویر دفتر خود و محل ان را به کاربر در اپلیکیشن نمایش دهید. همچنین برای مراجعه حضوری می توانید اپلیکیشن خود را به ویز متصل کرده و کاربر بتواند با کلیک بر روی ادرس شما آن را در ویز مشاهده کرده و سپس به راحتی به سمت شما بیاید.

امکان انتخاب و پرداخت انلاین محصولات

شما می توانید محصولات مختلف به صلاحدید خود به اپلیکیشن خود اضافه کنید تا کاربر بتواند ان را خریداری کند و شما بتوانید در ادامه ان را پردازش کرده و ارسال کنید. یا برای نصب به محل مورد نظر مراجعه کنید.

امکان براورد هزینه با توجه به پارامت های مختلف

امکان برآورد هزینه یک بخش دیگر است که می تواند به کسب و کار شما کمک کند. این بخش با توجه به پارامتر های مختلف که توسط خود شما تعیین می شود. به این صورت کاربر هزینه تقریبی کار را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل با شما تماس برقرار می نماید. این ویژگی از ان جا مهم است که تعداد تماس های مهم را کاهش داده و شما می توانید به راحتی با مشتریان بالقوه صحبت کنید و به این صورت باعث افزایش مشتریان شما خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن دکوراسیون اختصاصی | اپ اندروید و آی او اس

امکان ارسال نوتیفیکیشن

با طراحی اپلیکیشن اختصاصی دکوراسیون شما می توانید به کاربران خود که اپلیکیشن شما را نصب کرده اند نوتیفیکیشن ارسال کنید. نوتیفیکیشن پیامی است که توسط اپ شما برای کاربر به صورت رایگان ارسال می شود و این پیام ها از جمله پیام هایی است که تاثیر بالایی دارد. از این بخش می توانید برای ارسال تخفیف های فصلی و… ارسال کنید.

این قابلیت ها بخشی از قابلیت های یک اپلیکیشن بود. شما می توانید با توجه به روش کسب و کار خود و ایده های خود، اپلیکیشن اختصاصی خود را سفارش دهید.

طراحی ظاهر یا UI اپلیکیشن دکوراسیون دروازه ورود کاربران شما

یکی از بخش های مهم طراحی اپلکیشن، طراحی ظاهر یا UI اپلیکیشن است. داشتن یک ظاهر زیبا باعث جلب توجه مشتری می شود. کسب و کار ها در حال آنلاین شدن هستند. در این حین مشتریان به جای مراجعه حضوری اکثرا از طریق سایت یا اپلیکیشن شرکت مورد نظر خود را انتخاب می کنند. زمانی که کاربری حضوری برای یک کار مراجعه می کند، ظاهر شرکت و … بر دید او از کسب و کار شما بسیار اثر گذار است. اما در کسب و کار انلاین چون مراجعه حضوری وجود ندارد، ظاهر سایت یا اپلیکیشن (UI) باعث تغییر دید اولیه کاربر نسبت که کسب و کار شما خواهد شد.

بنابراین طراحی ظاهر اپلیکیشن دکوراسیون دروازه ورود کاربران است و شما باید این دروازه را به بهترین حالت اراسته کنید.

گروه طراحان ایران وبر با استفاده از متخصصین مجرب در امر طراحی، به شما کمک می کند که یک اپلیکیشن با طراحی کاملا اختصاصی و متناسب با برند خود داشته باشید.

مناطق جغرافیایی طراحی اپلیکیشن دکوراسیون داخلی

ایران وبر با استفاده تیم مجرب خود می تواند در هر استانی و شهری در ایران و حتی خارج از ایران، اپلیکیشن متناسب با شما را طراحی نماید. شما در صورتی که تهران، اصفهان، یزد ، تبریز، ارومیه ، مشهد ، شیراز و … هستید، می توانید با ما تماس برقرار کنید و یا از طریق فرم زیر درخواست مشاوره رایگان دهید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.