طراحی اپلیکیشن رزرو نوبت | اندروید ، iOS و وب اپلیکیشن

اپلیکیشن رزرو نوبت، یکی از پر درخواست ترین اپلیکیشن هاست. در حال حاضر بسیاری از کسب و کار های با نوبت دهی روزانه به صورت تلفنی اداره می شوند. با این روش حداقل یک منشی در محل نیاز است و در کنار ان در صورتی که یک روز مجبور به کنسل کردن تمامی نوبت ها یا جا به جایی آن ها را داشته باشید، با تک تک مشتریان باید تماس برقرار کنید. حال اگر یک اپلیکیشن داشته باشید، در کنار حرفه ای تر دیده شدن، مزایای بسیاری برای شما به ارمغان خواهد اورد. در این مقاله به بررسی مزایا یک اپلیکیشن رزرو نوبت خواهیم پرداخت. با ایران وبر همراه باشید.

چرا اپلیکیشن رزرو نوبت به جای منشی؟!

اولین سوال و مهم ترین سوال همین موضوع است. حال از جنبه های مختلف به ان خواهیم پرداخت.

نیروی کار برای نوبت دهی

شما به یک نیروی تمام وقت برای نوبت دهی نیاز دارید. به هر نحو نیروی انسانی، ممکن است دچار مشکل یا … شود. در این موقع است که تمام بخش رزرو نوبت شما چه برای پزشکی، چه اتلیه و چه برای سالن زیبایی و آرایشگاه تحت تاثیر قرار می گیرد. در کنار این موضوع، در بسیاری از کار ها شما نمی توانید صریحا نوبت را تعیین کنید. دلیل ان این است که ابتدا باید با مسئول بخش مربوطه هماهنگی انجام دهید. پس نیروی انسانی بیشتری مشغول خواهد شد و در کنار ان مشتری نیز احساس بدی نسبت به کسب و کار خواهد داشت.

در بسیاری دیگر نیز این رزرو نوبت با یک منشی نمی تواند انجام شود و باید چندین نیروی انسانی برای این کار در نظر گرفته شود. در این مرحله است که اپلیکیشن هزینه های شما را پایین می آورد.

اپلیکیشن رزرو نوبت

امکان تایید یا عدم تایید نوبت و یا پیشنهاد نوبت به کاربر

با اپلیکیشن نوبت دهی، شما می توانید پس از رزرو نوبت توسط کاربر ، اتوماتیک ان را تایید کنید، یا به صورت دستی ان را رد کنید و نوبت دیگری به کاربر پیشنهاد کنید. تمام این موارد با چند کلیک در پنل شما انجام می شود و شما می توانید به سوابق رزرو مشتریان خود به راحتی دسترسی داشته باشید.

همچنین تمام مراحل تایید نوبت و یادآوری نوبت توسط سیستم به صورت اتوماتیک انجام می شود و کاربر زمان رزرو را فراموش نخواهد کرد.

اپلیکیشن رزرو نوبت سالن زیبایی و آرایشگاه

امکان تغییر نوبت و اطلاع رسانی با پیامک

شما ممکن است در یک روز، با مشکلی رو به رو شوید. این مشکل می توان مشکلات فنی داخل ساختمان باشد یا مشکلات شخصی! حال نوبت های امروز چه می شود؟ با راحتی با یک کلیک کلیه نوبت های امروز را به روز دیگری موکول می کنید. این تغییر نوبت به اطلاع کاربر نیز خواهد رسید.

کل زمان عملیات تغییر نوبت به 1 دقیقه هم نمی رسد. حال در صورتی که به صورت سنتی و با تلفن اقدام به رزرو نوبت نمایید، ممکن است تا 2 الی 3 ساعت نیز طول بکشد.

حال شما این مورد را در نظر بگیرید که یکی از مشتریان در دسترس نباشد، نتیجه چه می شود؟ باید یه زمان دیگر با ان تماس بگیرید. اما با اپلیکیشن، تمامی این موارد پیامکی اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که کاربر نیز در دسترس نباشد، هر زمان در دسترس بود، پیامک توسط او دریافت خواهد شد.

امکان دریافت پیش پرداخت برای رزرو نوبت آنلاین

بسیاری از مواقع مشتریان در زمان رزرو شده حضور نمی یابند. این موضوع باعث ضرر های مختلفی برای کسب و کار شما خواهد شد. یکی از بهترین روش های برای کنترل این موضوع، دریافت پیش پرداخت برای رزرو است. با این روش کاربر دقیقا در زمان مورد نظر حضور می یابد. با اپلیکیشن رزرو می توانید به راحتی این قابلیت را داشته باشید و کاربر با درگاه بانکی هزینه را پرداخت کند.

اطلاع رسانی به کاربران در اپ رزرو نوبت

شما با داشتن اپلیکیشن، یک پایگاه داده برای دسترسی به شماره همراه کاربران خود دریافت می کنید. به این ترتیب برای تخفیف یا هر مورد دیگر که نیاز به اطلاع رسانی داشته باشید می توانید از طریق پیامک اطلاع رسانی را انجام دهید.

همچنین اطلاع رسانی از داخل اپلیکیشن نیز انجام می شود و کاربر می توانند اخرین اطلاعیه ها را مشاهده کنند.

سیستم عامل های مورد نظر برای طراحی اپلیکیشن رزرو

سیستم عامل های مختلف، باعث شده اند که نحوه برنامه نویسی اپلیکیشن ها نیز متفاوت باشند. مهمترین سیستم عامل ها اندروید و ای او اس هستند. این دو سیستم عامل بیشترین کاربران را به خود جذب کرده اند. شما برای شروع بهتر است هر دو نسخه اندروید و آی او اس را داشته باشید. در کنار این دو نسخه، نسخه اپلیکیشن تحت وب نیز وجود دارد.

نسخه تحت وب اپلیکیشن، این امکان را خواهد داد که کاربران از طریق صفحه وب به اپلیکیشن شما دسترسی پیدا کنند. در این روش قطعا همانند اپلیکیشن های Native اندروید و ای او اس، بازدهی بالایی دریافت نخواهیم کرد. اما این نسخه باعث می شود که حتی کاربرانی که اشنایی با نحوه نصب و … ندارند از طریق سایت کار خود را انجام دهند.

پیشنهاد کلی ما طراحی اپ برای اندروید،iOS و تحت وب است. با درخواست طراحی این سه اپ، شما تخفیف ویژه ای نیز دریافت خواهید کرد و در کنار ان کاربران شما نیز حق انتخاب خواهند داشت.

هزینه طراحی اپلیکیشن رزرو

هزینه طراحی اپلیکیشن به صورت کلی متفاوت است. با توجه به نیاز شما، اپلیکیشن مورد نظر طراحی می شود. برای دریافت قیمت تقریبی می توانید به صفحه هزینه طراحی اپلیکیشن مراجعه کنید. یا برای دریافت مشاوره اختصاصی و هزینه دقیق فرم زیر را تکمیل کنید.

[gravityform id=”3″ title=”false” description=”false” ajax=”true” ]

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.