طراحی اپلیکیشن محصولات پروتئینی برای اندروید و iOS

محصولات پروتئینی یکی از بخش های جدانشدنی زندگی امروز انسان هاست. این محصولات بخش های مختلفی از جمله محصولات و فرآورده های گوشت گوسفند، گاه و مرغ و ماهی را شامل می شود. حال با توجه به این گستردگی و با توجه به پیشرفت تکنولوژی طراحی سایت پروتئینی و همچنین طراحی اپلیکیشن اندروید و آی او اس محصولات پروتئینی از اهمیت ویژه ای برخودار است. طراحی اپلیکیشن محصولات پروتئینی ویژگی های انحصاری به کسب و کار و فروشگاه شما خواهد داد که می تواند به مزیت رقابتی شما در مقابل رقبا تبدیل شود. در ادامه با ویژگی های اپلیکیشن پروتئینی و هزینه طراحی اپلیکیشن محصولات پروتئینی همراه شما هستیم.

چرا طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه محصولات پروتئینی

در حال حاضر اینترنت در همه ی بخش ها نفوذ کرده است. از بخش های دولتی، تا حتی خرید های روزانه کاربران! از یخچال و ماشین گرفته تا نان و محصولات سوپر مارکتی! همین یک جمله میزان نفوذ اینترنت را نشان میدهد. حال یکی از بخش های پیشرفت امروزی گوشی های هوشمند هستند. اکثر افراد در حال حاضر، پس از بیدار شدن اولین چیزی که به دست می گیرند، گوشی هوشمندشان است. با گوشی خود به بررسی خبر ها می پردازند و همچنین پست می کنند، خرید می روند و حتی تعمیرات خود را سفارش می دهند. حال این اسودگی باعث می شود که شما در اولین قسمت از زندگی همه ی مشتریان خود باشد. حال با استفاده از قابلیت های اپلیکیشن ها می توانید محصولات جدید خود را معرفی کنید. در کنار معرفی می توانید تخفیف های ویژه ای بر روی محصولات قرار دهید. همچنین تبلیغات ارزان در فضای مجازی انجام دهید. تمام این موارد با یک اپلیکیشن اتفاق افتاد. حال در ادامه به بررسی ویژگی های اپلیکیشن خواهیم پرداخت و هر بخش را به صورت جزیی توضیح خواهیم داد.

ویژگی های اصلی اپلیکیشن موبایل محصولات پروتئینی

  • امکان خرید انلاین بر روی گوشی
  • امکان ورود دو مرحله ای با شماره همراه و دریافت کد به صورت پیامی
  • امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن رایگان برای کاربران
  • امکان پیشنهاد ها باندل شده و پیشنهاد های ویژه
  • امکان ارسال تخفیف به کاربران به صورت اختصاصی و عمومی
  • امکان دریافت محل دقیق با استفاده از جی پی اس از کاربر برای راحتی ارسال
  • امکان پنل مدیریت و چند شعبه ای بودن
  • امکان چند زبانه بودن اپلیکیشن
  • امکان باشگاه مشتریان
  • امکان قرعه کشی و دریافت شانس قرعه کشی
  • امکان پرداخت با درگاه بانکی یا درب منزل
  • امکان طراحی اپلیکیشن برای پیک و مشتری
  • امکان طراحی اپلیکیشن برای اندروید یا ای او اس یا هر دو با هم
  • و …
طراحی اپلیکیشن محصولات پروتئینی برای اندروید و iOS

این موارد از مهمترین قابلیت هایی است که ممکن است برای اپلیکیشن پروتئینی شما مناسب باشد. حال شما با توجه به نیاز و ایده خود می توانید هر گونه قابلیتی را در اپلیکیشن خود داشته باشید.

بررسی دقیق ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن محصولات پروتئینی

امکان خرید انلاین محصولات

امکان خرید انلاین از قابلیت های پایه است. با این قابلیت شما می توانید محصولات مختلف خود را در دسته بندی های مختلف برای کاربر عرضه کنید و کاربر به راحتی بتواند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کند. با توجه به استراتژی و مشاوره دیجیتال مارکتینگ قبل از اطراحی، سیستم پیشنهادات نیز ممکن است برای شما مناسب باشد. با این سیستم در حین خرید اپ به کاربر محصولات دیگر شما را نیز پیشنهاد می کند. کاربر نیز با درصد بالایی یکی از محصولات را به سبد خود اضافه می کند.

با همین روش آمازون 35 درصد فروش خود را افزایش داده است.

امکان ورود دو مرحله ای با شماره همراه و دریافت کد به صورت پیامی

در حال حاضر با توجه به زیاد بودن اپلیکیشن ها، استفاده از رمز عبور به مرور کم رنگ تر می شود. در روش ارسال پیامک و تایید کاربر، پس از درخواست و وارد کردن شماره تماس توسط کاربر، پیامکی حاوی کد برای او ارسال می شود که با زدن ان، به سیستم وارد شده یا ثبت نام می شود. به این صورت شماره همراه کاربر را دریافت می کنید و در کنار ان کاربر نیز ساده تر با اپلیکیشن شما کار خواهد کرد.

امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن رایگان برای کاربران

یکی از قابلیت های مهم اپلیکیشن ها، امکان ارسال پوش نویتفیکیشن است. با استفاده از این قابلیت، بدون هیچ هزینه ای پیام شما به گوشی مخاطبان و کاربرانی که اپلیکیشن شما را نصب کرده اند، ارسال می شود. با استفاده از این روش، می توانید کد های تخفیف اختصاصی برای کاربران خود ارسال کنید و بتوانید بر روی کمپین های فروش خود تمرکز داشته باشید.

امکان پنل مدیریت و چند شعبه ای بودن

در صورتی که فروشگاه پروتئین شما چند شعبه داراست، می توانید با طراحی این قابلیت برای اپلیکیشن، سفارش های مختلف را به مناطق تحت پوشش، شعبه خود ارجاع دهید. به این صورت درگیری کارمندان و کارگران شما کمتر شده و به صورت اتوماتیک و زودتر محصولات به دست مشتری می رسد.

امکان پیشنهاد ها باندل شده و پیشنهاد های ویژه

طراحی اپلیکیشن محصولات پروتئینی برای اندروید و iOS

با توجه به برنامه ریزی خود، می توانید پیشنهادات باندل شده (پکیج شده) به مشتریان ارائه داده و تخفیف خاص بر روی ان ارائه دهید. برای مثال شما می توانید یک کیلو سوسی دودی، به همراه دو کیلیو مرغ و یک کیلیو استیک را با تخفیف 10 درصد به مشتری بفروشید. با این کار فروش شما افزایش یافته و با توجه به محاسبه درست تخفیف، در نهایت سود شما نیز افزایش می یابد.

طراحی ظاهری اپلیکیشن پروتئین ، قلب اپلیکیشن شما

در کنار قابلیت های مختلف، طراحی ظاهری اپلیکیشن نیز از اهمیت بالایی بر خوردار است. با یک طراحی درخورد و مناسب در کنار افزایش فروش، رضایت کاربران نیز به همراه خواهد داشت. اما با یک طراحی گنگ، مشتریان نمی توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و در نهایت از اپلیکیشن و برند شما دل زده خواهند شد.

کاربران فضای مجازی بسیار کم تحمل هستند!

گروه طراحان ایران وبر با بهره گیری از تیم دیجیتال مارکتینگ و تیم مجرب طراحی، طراحی اپلیکیشن را متناسب با نیاز شما و با اصول بازاریابی انجام خواهد داد. طراحی اپلیکیشن ابتدا به صورت طراحی ظاهری انجام شده و پس از تایید طرح ظاهری، به واحد برنامه نویسی ارجاع داده شد تا اپلیکیشن برای اندروید و ای او اس با توجه به نیاز شما طراحی شود.

مشاوره و برآورد هزینه طراحی اپلکیشن پروتئین

شما می توانید برای مشاوره رایگان با همکاران ما تماس برقرار کنید و در نهایت با برگزاری یک جلسه مشاوره رایگان برای کسب و کار و طراحی اپلیکیشن شما، هزینه نهایی به شما اعلام خواهد شد و در صورت تمایل قرارداد منقعد خواهد شد. همچنین می توانید شماره همراه خود را در بخش زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.