طراحی اپلیکیشن اموزشگاه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کسب و کار های مختلف برای پیشبرد اهداف خاص خود وارد طراحی اپ شده اند . این اقدامات همانطور که میدانید تا قبل از شروع تشکیل ان ها هیچ نیازی به وجودشان احساس نمی شد. اما حال که بنگریم کمتر کسانی هستند که با این اپ ها اشنایی نداشته باشند. .برای مثال تپسی مانند ها ویا زود فود مانند ها ، با طراحی ایده خاص بازار کسب درامد در زمینه های مختلف را از ا خود کرده اند . با برسی متخصصان گروه ایران وبر ، یکی از نیاز های اموزشگاه ها ، طراحی اپ مشخص شد. طراحی اپلیکیشن اموزشگاه امکانات خاصی را برای مدیر اموزشگاه به همراه دارد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

طراحی اپلیکیشن اموزشگاه ای او اس

یکی از سیستم عامل های مطرح عصر تکنولوژی ای او اس می باشد . برای پوشش کامل تمامی دانش پژوهان باید طراحی اپ درتمامی سیستم عامل ها رو مدنظر قرار داد.

اگر محیط اطراف خود را مورد مطالعه قرار بدهیم با تعداد بیشمار کاربر ای او اس مواجه خواهیم شد. انتشار و طراحی اپ اموزشگاه مخصوص ای او اس چالش های پیشرو خود را دارد .

 

انتشار اپلیکیشن اموزشگاه ای او اس
گروه ایران وبر با تلاش های فراوان سعی بر تسهیل خدمات رسانی و سرعت انشار اپ ای او اس نموده است. یک یاز راه های پیشنهادی ما به شما ان است که برای سرعت بالای دانلود و دسترسی ساده کاربران به اپ مورد نظر شما به جای انتشار دراپ استور فایل نصبی را بر روی سایت شما قرار دهیم. این کار با همکاری گروه ایران وبر با گروه modern life computer صورت می پذیرد.

 

انتشار اپ اموزشگاه در اپ استور

با استغاده از این روش اپ اموزشگاه شما بر روی اپ استور قرار گرفته و کاربران با جستجو و یا لینک مورد نظر ان را می یابند.

 

طراحی اپلیکیشن اموزشگاه مخصوص اندروید

گرچه تعداد کاربران ای اواس در حال فزونی است ولی باید توجه داشت که در حال حاظر پر طرفدار ترین و یا فراوان ترین کاربران دیجیتالی به سیستم عامل اندروید دسترسی دارند . گروه ایران وبر با تجربه فراوان در طراحی اپ شما را در جذب مخاطب و ارئه خدمات هرچه بهتر یاری می نماید . در برنامه های اندرویدی برای اطلاع رسانی دست طراحان باز بوده و با سازماندهی سیستم ارسال نوتیفیکیشن ، شما عزیزان را همراهی می کند.

 

شما می توانید همینک برای دریافت مشاوره با کارشناسان گروه ایران وبر تماس برقرار کنید.

 

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.