طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی و آرایشی | طراحی اپ سالن زیبایی طراحی اپلیکیشن و برنامه موبایل

طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی و آرایشی | طراحی اپ سالن زیبایی

طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی یکی از قابلیت هایی است که به شما کمک می کند که بتوانید راحتی را به همراه امکانات مختلف برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. طراحی اپ سالن زیبایی به شما کمک می کند که قابلیت ها را هر کجا در دستان مشتریان خود قرار دهید و برای رزرو زمان فقط با یک کلیک بتوانند، زمان مورد نظر خود را رزرو نمایند. با ایران وبر همراه باشید تا مزیت ها طراحی اپ برای سالن زیبایی را برای شما شرح دهیم.

قابلیت های اپلیکیشن سالن زیبایی

  • امکان رزرو انلاین نوبت
  • امکان پرسش و پاسخ
  • قابلیت مشاهده ویدئو
  • قابلیت فروشگاهی
  • قابلیت فروش دوره به صورت انلاین
  • قابلیت ارسال نوتیفیکیشن
  • قابلیت ارسال پیامک
  • قابلیت مشاهده مقالات
  • امکان ارسال پیشنهاد ویژه برای مناسب های مختلف بدون هیچ هزینه ای
  • امکان اطلاع رسانی در اپلیکیشن
  • و …
طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی | طراحی سایت سالن زیبایی

بررسی قابلیت ها طراحی اپ سالن زیبایی

در این بخش به بررسی قابلیت ها ذکر شده در بالا خواهیم پرداخت.

قابلیت رزرو انلاین نوبت

یکی از قابلیت های بسیار مهمی که می تواند سالن زیبایی شما را یاری رساند، قابلیت رزرو انلاین نوبت است. رزرو انلاین نوبت به سالن زیبایی و آرایشی شما کمک می کند که به راحتی در دسترسی کاربران بوده و همچنین تمام نوبت ها به صورت الکترونیکی ثبت شود. مزیت ثبت الکترونیک، راحتی دسترسی و برنامه ریزی برای نوبت هاست.

با قابلیت رزرو انلاین نوبت، کاربران تمامی نوبت های شما را مشاهده کرده و می توانند از همینک برای ان نوبت دریافت کنند. البته ممکن شما برای شروع کار نیاز به پر نشان داده شدن نوبت ها داشته باشید و به هر دلیل، این قابلیت ها توسط تیم فنی ایران وبر قابل برنامه نویسی خواهد بود.

نوبت انلاین باعث می شود که در صورتی که شما بنا به دلایلی نیاز به جا به جا کردن نوبت داشته باشید، به راحتی بتوانید نوبت خود را جا به جا نمایید و سیستم از طریق پیامک به مشتریان مورد نظر اطلاع دهد.

امکان پرسش و پاسخ در اپ سالن زیبایی

یکی دیگر از قابلیت هایی که برای سالن زیبایی می تواند مناسب باشد، بخش پرسش و پاسخ است. پرسش و پاسخ همانطور که در سایت می تواند مناسب باشد، در اپ هم می تواند به شما کمک کند. در بخش پرسش و پاسخ کاربران سوالات خود را در مورد زیبایی و … از شما پرسید و شما می توانید به ان ها پاسخ دهید یا حتی سوالات نامربوط را پاک نمایید.

این قابلیت برای مشتریان شما و پیشنهاد شما برای برخی خدمات مناسب باشد و مشتریان شما بیشتر با خدمات شما اشنا شده و در نهایت به افزایش خرید و رزرو نوبت خواهد انجامید.

قابلیت مشاهده ویدئو

قابلیت دیگری که می توانید به اپلیکیشن خود اضافه نمایید،قابلیت مشاهده ویدئو داخل اپ است. به این صورت ویدئو ها دوره ای را ضبط کرده و برای کاربران در اپ قرار دهید و کاربران بتوانند با خدمات شما بیشتر اشنا شوند. همچنین اموزش هایی ویدئو را برای جذب مشتری بیشتر در داخل اپ قرار دهید.

قابلیت فروشگاهی برای اپ سالن زیبایی

قابلیت دیگری که می تواند شما را یاری دهید، قابلیت فروشگاهی سالن زیبایی است. شما می توانید در اپ خود فروشگاه انلاین قرار داده و کاربران بتوانند محصولات زیبایی شما را خریداری نمایند. این بخش باعث افزایش فروش و درآمد شما از مشتریان در حال حاضر خود خواهد شد و همچنین کاربران جدید که اپ شما را نصب می کنند و از قابلیت ها و آموزش های رایگان بهره می برند، می توانند با خرید برای شما درآمد ایجاد کنند. توجه به این نکته مهم است که در فروشگاه مخاطب شما کل ایران است و از کل ایران می توانید مشتری داشته باشید.

طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی و آرایشی | طراحی اپ سالن زیبایی

قابلیت فروش دوره به صورت انلاین برای اپ سالن زیبایی

یکی از مواردی که می توانید در اپ از ان بهره ببرید، فروش دوره های اموزشی است. شما می توانید به راحتی دوره های آموزشی مختلف از جمله میک آپ و تتو و… را ضبط کنید و سپس در اپلیکیشن قرار دهید. کاربران می توانند با پرداخت هزینه به صورت انلاین، دوره را دریافت کنند. مزیت اصلی این روش این است که کاربران نمی توانند ویدئو شما را کپی کنند و از طریق اپ فقط امکان مشاهده ویدئو را خواهند داشت.

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن در اپ

قابلیت ارسال نوتیفیکیشن، قابلیتی است که به شما کمک می کند بتواند پیشنهاد های ویژه و … را به گوشی کاربر بدون هیچ هزینه ای ارسال کنید.

کاربر با نصب اپ شما می تواند نوتیفیکشن شما را دریافت کند. به این صورت در صورتی که اپ را هم باز نکند، با ارسال نوتیکفیشن ، پیام در گوشی نمایش داده می شود و هیچ نیازی به باز نمودن اپلیکیشن وجود نخواهد داشت.

این قابلیت را شما در اپ ها مختلف دیده اید که یک پیام برای شما در گوشی بدون باز کردن اپ ارسال می شود.

قابلیت ارسال پیامک و تایید دو مرحله ای برای مشتریان شما

سرویس های پیامک در حال حاضر برای به صورت تبلیغاتی و خدماتی وجود دارد. برای دریافت خطوط خدماتی باید شرکت ثبت شده داشته باشید و به همراه چند سفته اقدام به خدماتی نمودن خطوط پیامک نمایید. ولیکن با توجه سخت بود و مسئولت دار بودن خطوط، گروه طراحان ایران وبر سرویس خطوط خدماتی را برای ارسال پیامک خدماتی و دو مرحله برای شما فراهم می اورد.

در صورتی که خط شما تبلیغاتی باشد، پیامک های شما به بسیاری از کاربران نخواهد رسید اما با این خطوط پیامک ها شما به راحتی به دست مشتریان شما خواهد رسید و شما می توانید هر تغییر نوبت، یا تغییر مکان و … را به انها پیامک کنید.

طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی و آرایشی | طراحی اپ سالن زیبایی

قابلیت ارسال پیشنهاد ویژه و نمایش آن در طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی

یکی از قابلیت هایی که می تواند در اپلیکیشن سالن زیبایی شما قرار گیرد، امکان پیشنهاد ویژه در محصولات و خدمات در صفحه اصلی اپلیکیشن شماست. شما می توانید برخی خدمات خود را با توجه به زمان و صلاحدید تبلیغاتی خود، تخفیف داده و کاربران بتوانند از این تخفیفات دوره ای استفاده کنند.

المان های مهم در طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی

در طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی، در کنار امکاناتی که نام برده شد، نیاز به المان های دیگری هم می باشد. از مهمترین این المان ها می توان به طراحی و ظاهر اپلیکیشن اشاره کرد. ظاهر اپلیکیشن هر چه جذاب تر و متفاوت تر باشد، مشتریان شما برند شما و سالن زیبایی شما را بهتر در خاطر سپرده و به راحتی می توانید مشتریان بیشتری در طول زمان داشته و از ریزش مشتری خود جلوگیری کنید.

گروه طراحان ایران وبر با استفاده از جدید روش های روز در کنار طراحی اپ و سایت به شما کمک می کند که بتوانید در فضای مجازی نیز پیشتاز بوده و از پتانسیل این فضا بهره ببرید.

سوالات متداول

برای طراحی اپ سالن زیبایی باید از کجا شروع کنم؟

برای طراحی اپلیکیشن سالن زیبایی بهتر است ابتدا به صورت رایگان از مشاوره همکاران ما بهره ببرید. برای این منظور می توانید تلفن همراه خود را در فرم بالای صفحه وارد کنید یا با تلفن شرکت تماس برقرار کنید.

در کنار داشتن اپ ، سایت هم نیاز است؟

بسته به نیاز شما ما داشتن یا نداشتن سایت را به شما پیشنهاد می کنیم. اما بهتر است سایت نیز داشته باشید و از مزیت های سایت نیز بهره ببرید.

هزینه پوش نویتیفیکیشن چقدر هست؟

پوش نوتیفیکیشن به صورت رایگان بوده و هر مقدار که بخواهید می توانید در روز از نوتیفیکیشن استفاده نمایید.

هزینه ی طراحی اپ چقدر است؟

برای دریافت هزینه می توانید شماره خود را در فیلد بالا وارد کنید یا با همکاران ما تماس برقرار نمایید تا با توجه به نیاز شما و مشاوره انجام گرفته بهترین هزینه برای شما اعلام گردد.

شما برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید همینک با همکاران ما در گروه طراحان ایران وبر تماس برقرار کنید و یا همچنین می توانید در فرم بالای صفحه شماره همراه خود را وارد نمایید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

دیدگاه ها