طراحی اپلیکیشن شرکت بسته بندی

طراحی اپلیکیشن شرکت بسته بندی یک از مزیت های بسیار قدرتمند شرکت شما خواهد بود. با اپلیکیشن دسترسی راحت تر و همچنین با امکاناتی که اپلیکیشن به شرکت شما می دهد، به راحتی می توانید بازاریابی و فروش خود را افزایش دهید. در ادامه با ویژگی های یک اپلیکیشن بسته بندی که می تواند به شرکت شما کمک کند، آشنا خواهید شد.

قابلیت های اپلیکیشن شرکت بسته بندی

امکان نمایش شعار شما

در اپلیکیشن شما می توانید به راحتی شعار کسب و کار خود را داخل اپ قرار دهید. به این صورت، کاربران شعار شما را مشاهده خواهند کرد. این موضوع به برندیگ شما و در ذهن ماندن نام برند شما کمک می کند.

امکان ارسال پوش نوتیفکیشن

یکی از ویژگی های بسیار مهم در اپلیکیشن، امکان ارسال پوش نوتیفیکیشن به صورت کاملا رایگان است. با نصب اپلیکیشن شما می توانید نوتیفیکیشن به کاربران ارسال کنید. به این صورت بدون ورود به برنامه شما می توانید از اخرین تخفیفات و همچنین ویژگی های جدید اپ یا سایت خود، مشتریان خود را با خبر کنید.

نمایش نمونه کار های بسته بندی

شما می توانید در اپلیکیشن بسته بندی، به راحتی نمونه کار های مختلف خود را به نمایش بگذارید. با استفاده از این قابلیت با ظاهری بسیار زیبا و نیتو اپلیکیشن، نمونه کار ها به مشتریان نمایش داده می شود. همین مورد باعث افزایش اعتماد به طراحی و بسته بندی شما خواهد شد.

انتخاب انلاین و ثبت طرح با اپلیکیشن

قابلیت دیگری که بسیاری از شرکت های بسته بندی خارجی همچون تترا پک از ان بهره می برند، طراحی و ثبت سفارش انلاین است. شما می توانید با این قابلیت طرح کاربر را دریافت کنید و به راحتی سفارش ثبت نمایید.

این امر در داخل اپلیکیشن به مراتب راحت تر بوده و با این روش مشتریان خود را برای چندین سال داشته باشید. با یک اپلیکیشن کاربر هر زمان نیاز به بسته بندی داشته باشد، از همان طریق اقدام کرده و حتی بعد از چند سال مجدد شما را فراموش نخواهد کرد.

موتو جستجو داخلی برای یافتن سریع تر

موتور جستجوی داخلی، از ویژگی هایی است که مخصوصا برای فروشگاه انلاین بسیار مناسب است. با این روش و با استفاده از فیلتر ها کاربران راحت تر بسته بندی مورد نظر خود را می یابند.

ورود با شماره همراه

ویژگی ورود با شماره همراه از ویژگی هایی است که باعث راحتی کاربران می شود. با این روش، کاربران به راحتی به اپلیکیشن با موبایل خود هر زمان وارد خواهند شد و مشکل فراموشی نام کاربری و … نیز به وجود نمی آید. با توجه به این که ممکن است بین سفارش ها زمان زیادی باشد، این روش بهترین روش برای کسب و کار بسته بندی است.

پیگیری سفارش های طراحی بسته بندی

با قابلیت پروفایل و ورود با شماره همراه، به راحتی کاربران می توانند سفارش های و وضعیت سفارش های خود را پیگیری نمایند. همچنین می توانند سوابق خرید خود را مشاهده کنند.

نمایش داستان هر بسته بندی و ایده ها

برخی شرکت های خارجی برای بسته بندی های خود داستان ایجاد می کنند. به این صورت که هر بسته بندی به چه دلایلی انجام شده و این که چه فوایدی برای بازاریابی دارد. دلیل طراحی به این سبک چه بوده و چه مزیتی دارد! همه این موارد تحت داستان بسته بندی نمایش داده می شود که شما می توانید در بخش نمونه کار ها، داستان هر بسته بندی را نمایش دهید.

نمایش فضای داخلی و روش بسته بندی با تور مجازی

شما می توانید بر روی اپلیکیشن خود، تور مجازی شرکت و کارخانه بسته بندی خود را قرار دهید. کاربران شما به راحتی می توانند، کارخانه شما را یا بخش هایی که مد نظر شماست را مشاهده کنند. این مورد باعث افزایش اعتماد مشتریان شما خواهد شد.

تخفیف و امکان ایجاد کد تخفیف برای سفارش انلاین

یکی از بخش های مهم در بازاریابی استفاده صحیح از کد تخفیف است. کد تخفیف به شما کمک می کند که مشتریان گذشته خود را حفظ کنید، فروش خود را بیشتر کنید و یا مشتریان جدید دریافت کنید. با کد تخفیف حتی می توانید منبع بازاریابی خود را نیز مشخص کنید. با امکان ایجاد کد تخفیف به صورت اختصاصی و عمومی می توانید بازاریابی خود را بسیار بهتر پیش ببرید.

طراحی ظاهری اپلیکیشن بسته بندی

طراحی ظاهری، چه در سایت و چه در اپلیکیشن از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی با استفاده از اصول دیجیتال مارکتیگ و همچنین ظاهری جذاب، باعث می شود که کاربران شما به راحتی بخش های مختلف از اپلیکیشن شما را بیابند، و از گمراهی انها جلوگیری شود. در کنار ان با ظاهر جذاب، برند و کسب و کار خود را متفاوت به کاربران نمایش خواهید داد. با توجه به غریزه زیبایی دوستی انسان ها، ویژگی ظاهر زیبا و جذاب باعث جذب کاربران کسب و کار شما خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن شرکت بسته بندی
طراحی ظاهری اپلیکیشن بسته بندی

گروه طراحان ایران وبر(شرکت نوآوران ارتباطات فرتاک) با استفاده از گروه مجرب طراحی و برنامه نویسی، در کنار شماست که قابلیت ها و طراحی زیبا را با جدیدترین متد روز و با استاندارد روز جهان برای شما انجام دهد. در زمینه طراحی نیز ابتدا ظاهر اپلیکیشن طراحی می شود، در مرحله بعد در صورت تایید شما، ظاهر اپلکیشن به وسیله کدنوسی به اپلیکیشن مورد نظر شما تبدیل خواهد شد.

طراحی اپلیکیشن بسته بندی برای اندروید و آی او اس

اندروید

با توجه به نیاز خود، حتما اندروید اولین انتخاب شماست. اندروید با توجه به جامعه بزرگ خود، اولین هدف بسیاری از کسب و کار هاست. با توجه به اوپن سروس بودن اندروید و راحتی انتشار اپلیکیشن برای اندروید، همه کسب و کار ها حتما ابتدا نسخه اندروید خود را منتشر خواهند کرد. بازار های داخلی و خارجی زیادی نیز برای اندروید وجود دارد. از جمله بازار و گوگل پلی! همچنین در ویندوز 11 نیز از نصب اپ اندروید نیز پشتیبانی می شود.

آی او اس (IOS)

آی او اس، انتخاب دوم کسب و کار هاست و در بسیاری از مواقع اصلا وارد این بخش نمی شوند. دلایل مختلفی وجود دارد. مهمترین مشکل، مشکل انتشار و محدودیت های ای او اس است. اما با توجه به این که این گوشی، در اکثر مواقع در دستان کاربران متوسط به بالای جامعه می باشد، اکثر کسب و کار ها اپلیکیشن ای او اس را نیز در کنار اندروید سفارش می دهند. گروه ایران وبر در کنار طراحی اپلیکیشن، انتشار ان در اپ استور و استور های داخلی را نیز برای شما انجام خواهد داد.

مشاوره رایگان و استعلام هزینه طراحی اپلیکیشن بسته بندی

شما می توانید برای استعلام قیمت و همچنین برای مشاوره رایگان حضوری و تلفنی، با همکاران ما تماس برقرار کنید و یا شماره تماس خود را در فیلد زیر وارد کنید.

دیدگاه ها