طراحی اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک | اپ بازرگانی کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک یکی از کالاهای صادراتی و تولیدات بسیار مهم ایران است. این کالا به دلیل مرغوبیت به بسیاری از کشور ها، به خصوص کشور های همسایه نیز صادر می شود. کارخانه های بسیاری در جنوب و مرکز ایران از جمله یزد، کرمان، اصفهان و تهران مشغول به تولید محصولات کاشی و سرامیک خود می باشند. یکی از بخش هایی که می تواند به فروش شرکت های کاشی و سرامیک کمک کند، ورود به دنیای مجازی است. برای ورود به دنیای مجازی ابتدا نیاز به سایت بوده و در ادامه طراحی اپلیکیشن می تواند به کارخانه کاشی و سرامیک شما کمک شایانی برای بازاریابی دیجیتال انجام دهید. با ما همراه باشید.

امکانات اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک

امکانات اپلیکیشن بازرگانی کاشی و سرامیک یا کارخانه سرامیک عبارتند از:

  • امکان ارسال نوتیکفیشن برای کاربران
  • امکان خرید انلاین از طریق موبایل
  • امکان مشاهده محصولات شما در موبایل
  • دسترسی راحت تر و همیشه به محصولات شما
  • اطلاع رسانی محصولات جدید
  • نمایش گالری تصاویر و ویدئو محصولات
  • نمایش مقالات
  • امکان دسته بندی محصولات
  • امکان جستجو با بازه قیمتی
  • امکان جستجو طرح های مشابه
  • استفاده از کد های تخفیف مناسبتی
  • نمایش محصولات ویژه
  • و …

این قابلیت ها بخشی از قابلیت هایی که می توان در اپلیکیشن کاشی و سرامیک ارائه نمود. شما می توانید هر قابلیتی با توجه به نیاز خود در اپلیکیشن خود قرار دهید.

امکان خرید انلاین در موبایل با اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک

با این قابلیت مشتریان شما و ساختمان ساز ها می توانند به راحتی درخواست خرید محصولات شما را داده و به صورت انلاین پرداخت کنند. همچنین این درخواست برای واحد فروش شما ارسال می شود و به سرعت می تواند این سفارش را ردیابی و با کاربر مورد نظر ارتباط برقرار کند.

این امکان می تواند به صورت پیش سفارش باشد. به این صورت کاربر پیش سفارش خود را بدون پرداخت هزینه انجام داده و پشتیبانان فروش کاشی و سرامیک شما می توانند به راحتی درخواست ها را مشاهده کنند و به راحتی روند های فروش را ادامه دهند.

یکی از ویژگی های مهم فضای مجازی همچون سایت و اپلیکیشن، قابلیت رهگیری کاربران و تبلیغات است. به این صورت شما می توانید به خوبی بودجه خود را مدیریت کنید.

امکان ارسال نوتیکفیشن برای کاربران شما

طراحی اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک | اپ بازرگانی کاشی و سرامیک

این قابلیت به شما و کارخانه شما این امکان را می دهد که به صورت کاملا رایگان به کاربران خود نوتیکفیشن ارسال کند. این قابلیت زمانی که تخفیفی بر روی سرویس خود قرار داده اید و یا محصول جدید تولید کرده اید، به کار شما خواهد امد.

با یک نوتیفیکیشن کاربران در گوشی خود از این موضوع با خبر می شوند و شما بدون هیچ هزینه ای اطلاع رسانی کرده اید. با بخش فروش یا پیش فروش انلاین می توانید این قابلیت را تکمیل کنید و مشتریان خود را ترغیب به سفارش نمایید.

دسته بندی محصولات با طراحی اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک

با دسته بندی کاشی و سرامیک های خود، می توانید به راحتی به کاربران این امکان را بدهید که در انبوهی از محصولات شما، محصولات مرتبط و همچنین دارای سبک یکسان را مشاهده کنند. به این ترتیب کاربر از به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب می کند و شما می توانید به راحتی محصولات متفاوت را به کاربر نمایش دهید.

طراحی اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک | اپ بازرگانی کاشی و سرامیک

نمایش محصولات ویژه

شما می توانید در اپلیکیشن به راحتی محصولات ویژه را به کاربران خود نمایش دهید. به این صورت شما می توانید فروش برخی از محصولات خود را که ویژه و متفاوت می باشند را بیشتر کنید.

استفاده از کد های تخفیف مناسبتی در اپلیکیشن

شما می توانید به راحتی کد ها تخفیف مناسبتی برای کاربران و مشتریان خود ارسال کنید. به این صورت با توجه به سبک بازاریابی شما می توانید فروش و سود بیشتری کسب نمایید.

طراحی اپلیکیشن کاشی و سرامیک یکی از بخش های اصلی دیجیتال مارکتینگ

یکی از بخش های مهم در دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و اپلیکیشن است. طراحی سایت پایه اصلی دیجیتال مارکتینگ است. اما طراحی اپلیکیشن یکی از بخش های تقویت دیجیتال مارکتینگ است.

طراحی اپلیکیشن کارخانه کاشی و سرامیک | اپ بازرگانی کاشی و سرامیک

با داشتن سایت و اپلیکیشن، روند دیجیتال مارکتینگ پایه های اصلی و تقویت کننده خود را خواهد داشت و به راحتی می توانید از هزینه کم فضای مجازی و تاثیر بالای ان استفاده کنید.

یکی از بخش های مهم هر کارخانه و شرکت، داشتن بخش بازاریابی است. بازاریابی به صورت سنتی هزینه بسیار و تاثیر کمی دارد. در صورتی که در حال حاضر هر فردی که صبح از خواب بیدار می شود، ابتدا گوشی خود را چک می کند. حال در صورتی که در این زمان به صورت دیجیتال بازاریابی انجام شود، قطعا در ذهن شما بیشتر خواهد ماند و بازدهی بیشتری خواهد داشت.

ارتباط با ما

شما می توانید همینک با شماره تماس بالای صفحه با همکاران ما تماس برقرار کنید یا شماره تماس خود را در فرم بالای صفحه وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند. شما می توانید خدمات کامل طراحی لوگو، دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و اپلیکیشن را با متخصصان ما در یک جا داشته باشید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.