طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | طراحی سایت تخصصی طراحی سایت

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی | طراحی سایت تخصصی : امروزه با توجه به پیشرفت زیاد صنایع ، روز به روز تاسیسات پیشرفته تر برای عرضه به مشتریان و برای اسان تر نمودن زندگی مردم به بازار عرضه خواهد شد. اگر به چندی پیش بنگریم متوجه خواهیم شد که با چه مشقت هایی روبرو بوده ایم تا خود را گرم یا سرد نماییم.بسیاری با توجه به مشکلات متعددی حتی در سرد و گرم نمودن کامل خانه خود توانا نبوده اند. این مشکل باعث می شد تا نه طعم سرد شدن و نه طعم گرم شدن محیط را بچشند. از قسمت هایی از زندگی که با هر شرایط اقتصادی در هر خانوداه به وقوع می پیوندد ، گرم نمودن خانه در فصل زمستان است.

مروری بر سیستم گرمایشی و سرمایشی از گذشته تا اکنون

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

هرکسی به نحوی در گذشته به گرم کردن خانه های خود می پرداخته است. در مطالعه تاریخچه سیستم گرمایشی در سال های دور گذشته از اتش دان برای گرم نمودن خود استفاده می کردند.اتش دان خود ظرفی بزرگ داشته که از جنس سنگ بوده و درون ان هیزم ریخته می شده است . از سختی های این روش مراقبت دائم بوده تا به خانه اسیب وارد نشود. در ضمن سلامت کاملی در فضای داخلی بسته فراهم نمیشده و خطرات خاص خود را داشته است. پس از مدت ها ، به علت مشکلات زیاد اتش دادن ، ایرانیان به فکر طراحی سیستم جدید گرمایشی فرورفته و کرسی را طراحی نمودند. کرسی نسبت به اتش دادن برتری های بسیاری داشت. در اتش دان عملا اتش و هیزم پایه اصلی و ابتدایی ان به حساب می امدند اما در کرسی ، از خاکستر استفاده می شد . یکی دیگر از مشکلاتی که می توان در زمینه استفاده از کرسی بیان نمود ، مراقبت دائمی و کنترل دمای خانه تا انتهای شب می باشد به گونه ای که یک نفر دائم مراقب خاکستر باید باشد تا گرمای از دست رفته اش را با جایگزین کردن خاکستر جدید ، بهبود ببخشد.

وسیله بعدی که جایگزین کرسی شد ، شومینه بود. شومینه که از ابداعات ایرانیان نبود ، و از خارج از ایران به سمت ایران روانه شده بود ، به علت مشکلات زیادی که داشت به اندازه هیچ کدام از وسایل گرمایشی گسترده نشد و جای خود را قسمتی از دکوراسیون خانه داد.

بخاری نفتی به علت الایندگی کمتر و مصرف ساده تر ، جای تمام وسایل گرمایشی را گرفت اما بخاری نفتی نیز مشکلات خاص خود را داشت به گونه ای که امار بسیار زیادی ناشی از خفگی با گاز منوکسید کربن منتشر شد. پس از ان بسیاری روی به استفاده از بخاری برقی اوردند که بدون هیچ الودگی و روش ساده تر در استفاده نسبت به بخاری نفتی از گرمای کافی برخوردار می شدند. اما مشکل این وسیله نیز باز می گردد به سوختگی زیاد کودکان و ناخود اگاه . پس از همه این دغدغه ها ، بخاری های گازی به بازار امدند و با اسفبال بسیار زیاد مواجه شدند به گونه ای که همه بخاری های گازی را در خانه خود داشتند. متاسفانه مشکل بزرگ این بخاری ها ، دودکش ان ها بود که باز هم مثل بخاری نفتی جان تعدادی را در ماه های سرد سال گرفت. همچنان بخاری های گازی در خانه ها وجود دارد و عامل از دست دادن جان بسیاری از عزیزان شده است.

سیستم های مرکزی و و انواع چیلر ها با امدن خود ، دگرگونی جدیدی را در صنعت سرمایش و گرمایش به وجود اوردند به گونه ای که بسیاری از ادارات و مکان های بزرگ از ان ها استفاده کرده و با پرداخت هزینه کمتر ، از گرمایش مناسب لذت می برند. پکیج های خانگی نیز با ورود خود به این عرصه توانستند راهی را برای اتفاده ارزان تر توسط خانواده ها فراهم کنند.

سیستم های سرمایشی نیز از گولر های ابی گرفته تا فن کویل ها و چیلر های خنک کننده تغییر نمود و پیشرفت بسیار زیادی در این زمینه به وقوع پیوسته است.

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

طراحی سایت سیستم سرمایشی و گرمایشی

با توجه تغییرات بسیار زیاد سیستم های گرمایش و سرمایش ، بسیاری به دنبال تغییر سیستم های منازل و ادارات خود هستند. اما متاسفانه به چندین دلیل این کار به تعویق افتاده است. گران شدن وسایل سرمایش و گرمایش جدید فشار زیادی را بر روی سطح متوسط اقشار جامعه وارد می نماید. در همین راستا می توان با طراحی سایت تخصصی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به معرفی هرچه بهتر این سیستم و علاوه بر ان با تخفیف های حداکثر ارزان ترین تاسیسات را در سرتاسر کشور به فروش گذاشت. از مزایای طراحی سایت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی می توان به موارد زیر اشازه نمود :

  • بهره بردن از سیستم اختصاصی فروش
  • فروشگاه انلاین با بهرتین طراحی
  • استفاده از سلایق و نطرات کاربران در باره تمام محصولات
  • ارائه مشاوره رایگان و نصب رایگان برای مشتریان
  • استفاده از تمامی امکانات موجود به صورت انلاین
  • دسترسی اسان به خرید در هر مکان و در هر زمان

هم اکنون می توانید برای اطالاعات بیشتر با شرکت ایران وبر در تماس باشید و یا سوالات خود را از قسمت مشاوره ایران وبر به صورت انلاین جویا شوید.

نویسنده amirab

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.