طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی : رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین و … طراحی سایت

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی : رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین و …

طراحی سایت سالن زیبایی یکی از بخش هایی است که می تواند به سالن زیبایی شما کمک کند تا بتواند به صورت برنامه ریزی شده نوبت دهی و همچنین برندینگ را انجام دهد. در طراحی سایت سالن زیبایی قابلیت هایی مختلفی می تواند باشد که به شما کمک کند تا مشتریان خود را مدیریت کنید و همچنین برند کاری خاص خود را داشته باشید. با ما همراه همراه باشید.

مشاوره رایگان طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان از طریق فرم زیر اقدام نموده و با وارد کردن شماره خود، کارشناسان ما با شما تماس برقرار کنند.

ویژگی های سایت سالن زیبایی

  • قابلیت رزرو آنلاین نوبت
  • قابلیت رزرو کافی شاپ قبل از مراجعه
  • مقالات و آموزش
  • قراردادن ویدئو و تصاویر
  • امکان قرار گرفتن در موتور های جستجو همچون گوگل
  • ثبت شدن بر روی نقشه ی گوگل به همراه سایت و تلفن
  • قابلیت فروشگاهی برای فروش موارد مختلف از جمله وسایل آرایشی و بهداشتی و ..
  • امکان دریافت نماد اعتماد انلاین
  • امکان برندینگ و جذب کاربران جدید با بخش دیجیتال مارکتینگ ایران وبر
  • امکان ارسال پیامک و اطلاع رسانی در مورد نوبت

امکان رزرو انلاین نوبت

امکان رزرو آنلاین نوبت در سالن آرایشی یکی از بخش هایی است که می تواند به شما کمک کند که به راحتی نوبت ها را مدیریت کنید و همچنین در صورت کنسل شدن نوبت به مشتری اعلام نمایید. این اقدام فقط با چند کلیک انجام می شود و اطلاع رسانی با پیامک انجام می گیرد.

مشتریان شما به راحتی می توانند با مراجعه به سایت شما و وارد کردن شماره همراه خود نوبت مورد نظر خود را مشاهده و رزرو کنند و به صورت آنلاین پرداخت انجام شود. حتی می توان بخشی را به عنوان پیش پرداخت دریافت کرد و بقیه هزینه در سالن زیبایی دریافت شود.

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی : رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین و ...

امکان رزرو کافی شاپ داخل سالن زیبایی

بسیاری از سالن های زیبایی در داخل، از کافی شاپ بهره می برند. کافی شاپ می تواند از قبل رزرو شود و به راحتی در حین انجام خدمات زیبایی به مشتری ارائه شود. مزیت این موارد، داشتن حسابداری یک پارچه است که می تواند با مشخص کردن بازه ها میزان درآمد را مشخص کنید.

بخش مقالات و ویدئو برای طراحی سایت زیبایی

یکی از بخش های مهم که می تواند در جذب مشتری به شما کمک کند، بخش مقالات و ویدئو است. شما می توانید مقالات و ویدئو ها را آپلود کنید و مشتریان را ترغیب به رزرو نوبت آنلاین نمایید.

شما با ویدئو ها داخل سالن زیبایی از امکانات و خدمات مختلف سالن زیبایی خود، می توانید مشتریان مختلف را به سمت سالن آرایش خود سوق دهید.

با مقالات مختلف نیز می توانید بخش های اموزش رایگان زیبایی قرار دهید و با این روش در کنار موارد مختلف برند خود را تبلیغ نمایید. مزیتی که سایت نسبت به پیج اینستا و تلگرام در این مورد دارد، این است که هیچ زمان امکان بسته شدن سایت وجود ندارد و همچنین تمام مالیکیت و کنترل سایت در دستان شماست. همچنین با جستجو در گوگل مطالب و ویدئو های شما قابل مشاهده خواهد بود.

قرار گیری در موتور های جستجو و در صفحه اول

یکی از بخش هایی که سایت را بسیار مهم می کند، قرارگیری در صفحه اول گوگل است. با ایجاد سایت شما می توانید سالن زیبایی خود را در صفحات اول گوگل اورده، و بدون هیچ هزینه ای کاربران مختلف به سالن زیبایی شما جذب می شوند. اطلاعات بیشتر در مورد در مقاله +8 روش: چگونه در صفحه اول نتایج گوگل باشیم؟ مشاهده کنید.

ارسال پیامک به مشتریان سالن زیبایی

یکی از مواردی که به شما کمک می کند که مشتریان را مدیریت کنید و به آنها اطلاع رسانی انجام دهید، ارسال پیامک است. ارسال پیامک برای تغییر زمان رزرو نوبت، تخفیف دوره ای یا ارائه خدمت جدید انجام می گیرد. ارسال پیامک در پنل سایت شما قرار خواهد گرفت و به راحتی با جستجو شماره همراه یا نام مخاطب می توانید به پیامک ارسال نمایید.

پیامک هایی که از این طریق ارسال می شود، به گیرنده حتما خواهد رسید و از نوع خدماتی خواهد بود. بسیاری از سامانه ها به دلیل استفاده از سامانه تبلیغاتی، پیامک ها به کاربر ارسال نمی شود و توسط اپراتور ها از ان جلوگیری می شود.

ثبت در نقشه گوگل کسب و کار و سالن زیبایی شما

سالن زیبایی شما به راحتی توسط متخصصان ما در گوگل قرار گرفته و اطلاعات مختلفی از جمله اطلاعات تماس شما و همچنین نظرات مشتریان در ان به نمایش گذاشته می شود. کاربران با سرچ نام شما ادرس را در گوگل مپ یا ویز پیدا خواهند نمود و به راحتی به سالن زیبایی شما خواهند آمد.

قابلیت فروشگاهی برای سالن زیبایی

قابلیت دیگری که بسته به نوع سالن آرایشی و زیبایی می توان به سایت شما اضافه نمود، بخش فروشگاهی است. بخش فروشگاهی می تواند قابلیت خرید آنلاین وسایل بهداشتی اختصاصی خود را برای کاربران خود اضافه کنید یا این قابلیت را برای برخی از مشتریان خود فعال کنید.

طراحی ظاهری سایت سالن زیبایی و آرایشی

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشی : رزرو آنلاین و پرداخت آنلاین و ...

یکی از بخش های بسیار مهم در طراحی سایت، طراحی ظاهری آن است. طراحی ظاهر نمای اصلی برند و کسب و کار شما در دنیای مجازی است و شما با استفاده از سایت می توانید، تصویر خوبی از خود و سالن زیبایی خود در ذهن کاربران به جا گذارید. گروه ایران وبر با استفاده از گروه طراحی اختصاصی، متناسب با نیاز شما و برند شما، طراحی اختصاصی برای سایت شما انجام خواهد داد.

این طراحی از اصول تبلیغات و برندینگ بهره می برد تا بتوانید به راحتی در دنیای تبلیغات مجازی، گوی رقابت را از رقبا بربایید.

کد نویسی اختصاصی و مطابق با استاندارد w3c

w3c استاندارد اختصاصی طراحی وب است که گروه ایران وبر با استفاده از متخصصین خود، کد نویسی استانداری برای شما فراهم خواهد کرد. کد نویسی اختصاصی متناسب با استاندارد W3C باعث می شود که سایت شما در گوگل در جایگاه بهتری قرار گیرد و سئو OnPage شما بهبود یابد.

سوالات متداول

طراحی سایت برای سالن زیبایی چه مزیتی دارد؟

طراحی سایت سالن زیبایی به سالن شما کمک می کند که مشتریان بیشتری داشته باشید و همچنین قابلیت هایی همچون نقشه، فروشگاه، رزرو انلاین را برای سالن خود مهیا کنید.

چگونه بخش رزرو سالن زیبایی و آرایشی به من کمک می کند؟

با رزرو انلاین تمام نوبت ها مشخص می شود و کاربر هر زمان م یتوان اقدام به رزرو به صورت انلاین نماید و هزینه را پرداخت کند. رزرو نوبت می تواند حتی برای سال بعد نیز انجام گیرد. همچنین می تونید نوبت را لغو کنید و یا تغییر دهید و به کاربر اعلام نمایید.

ایا می توان ویدئو و تصویر در سایت قرار داد؟

شما می توانید هر ویدئو و تصویری از سالن زیبایی خود را در سایت قرار دهید تا کاربران بتوانند با شما بیشتر اشنا شده و از قابلیت های جدید سالن زیبایی شما با خبر شوند.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.