طراحی سایت شرکت بسته بندی  +  قابلیت ها و هزینه طراحی سایت شرکت بسته بندی طراحی سایت

طراحی سایت شرکت بسته بندی + قابلیت ها و هزینه طراحی سایت شرکت بسته بندی

طراحی سایت کارخانه بسته بندی (شرکت بسته بندی) جزوه طراحی سایت کارخانجات محسوب می شود. طراحی سایت بسته بندی یکی از بخش هایی است که به کارخانه و شرکت بسته بندی کمک می کند که بتواند قابلیت های جذاب، داستان های بسته بندی و نمونه کار های خود را بر روی سایت قرار دهد. همچنین با این روش و حضور در فضای مجازی امکان بازاریابی انلاین برای بسته بندی و باز کردن جای خود با کمترین هزینه در بین مشتریان محیا خواهد شد.

قابلیت های طراحی سایت بسته بندی

در ادامه قابلیت های مهمی که می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا یک سایت مناسب برای کارخانه بسته بندی خود داشته باشید، اورده شده است. شما با توجه به نیاز خود می توانید هر گونه امکاناتی برای سایت خود در نظر بگیرید.

امکان سفارش بسته بندی از طریق سایت

یکی از قابلیت های مهم برای شما می تواند، امکان سفارش بسته بندی به صورت انلاین باشد. با استفاده از این قابلیت و همچنین بخش طراحی، کاربر و مشتری به صورت انلاین می تواند بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب طراح مورد نظر را ارسال کند و شما کار بسته بندی را برای اون انجام دهید.

امکان نمایش شعار

شما می توانید در سایت خود شعار کسب و کار خود را به خوبی نمایش دهید. روش های مختلفی برای این موضوع وجود دارد. از جمله در اسلاید شو. حال این شعار می تواند شعار در مورد دوست داشتن طبیعت باشد و یا بر سرعت شما دلالت کند. هر شعاری که مزیت رقابتی شما را نشان دهد یک شعار خوب بوده و می تواند درون سایت شما و طراحی سایت بسته بندی شما قرار گیرد.

نمایش انواع بسته بندی و تصاویر از زوایای مختلف ان

  • در طراحی سایت بسته بندی می توان، انواع مختلف بسته بندی را به خوبی نمایش داد. به این صورت کاربران انواع کار های شما را مشاهده کرده و همچنین می توانند به صورت انلاین یا افلاین ان را سفارش دهند.
  • این بخش می تواند، شامل گالری کامل از زوایای مختلف بسته بندی شما باشد.

صفحه معرفی مشتریان و نمونه کار ها

در صفحه ی معرفی مشتریان و نمونه کار های، می تواند تمامی بسته بندی های شما قرار گیرد. قرار گرفتن بسته بندی های شما به صورت حقیقی و با تصویر از کار نهایی می تواند دو ویژگی برتر برای کسب و کار بسته بندی شما باشد:

  1. مشاهده کار نهایی توسط مشتری و انتخاب بهتری نوع بسته بندی
  2. اعتماد بیشتر و در نهایت امکان ثبت سفارش بیشتر

طراحی موتور جستجو داخلی و فیلتر برای یافتن بهتر جعبه ها

در صورتی که شما بسته بندی های مختلفی برای ارائه داشته باشید، داشتن موتور جستجو و فیلتر بندی بسته بندی ها می تواند به کاربر کمک کند.

کاربر با استفاده از این ویژگی ها به راحتی می تواند بسته بندی مورد نظر خود را پیدا کند و از گیج شدن کاربر جلوگیری کند.

گالری ویدئویی برای بسته بندی ها

گالری ویدئو از قابلیت های دیگری است که می تواند بر روی بسته بندی های شما قرار گیرد. با این ویژگی می توانید از بسته بندی های خود به صورت ویژه ویدئو گرفته و ان را بر روی سایت خود قرار دهید.

ویدئو ارزش بالاتری نسبت به تصویر و متن دارد و از نظر درگیری، کاربر را درگیر خود کرده و این مورد باعث افزایش نرخ خرید و ثبت سفارش خواهد شد.

نمایش داستان هر بسته بندی

شما می توانید داستان هر بسته بندی را بر روی سایت خود قرار دهید. این می تواند داستان بسته بندی محصولات قبلی باشد و یا محصولاتی که در اینده تولید خواهد شد.

امکان نمایش خط طراحی و تولید بسته بندی به صورت تور مجازی

در سایت کارخانه بسته بندی، می توانید خط طراحی و تولید بسته بندی را به صورت مجازی در سایت قرار دهید. به این صورت کاربران به راحتی می توانندف داخل کارخانه و بسته بندی شما را مشاهده کنند.

این مورد باعث افزایش اعتماد کاربران شما به شما خواهد شد و در صورتی که سایت قابلیت ثبت سفارش انلاین داشته باشد، میزان سفارش های شما به صورت چشم گیری افزایش می یابد.

امکان افزودن قابلیت های جدید در آینده

طراحی ماژولار سایت توسط ایران وبر، به شما و شرکت بسته بندی شما این امکان را می دهد که به مرور زمان و با قابلیت های شما، بتوانید ویژگی های جدید به سایت اضافه کنید. این امکان اینده را برای کسب و کار شما تضمین می کند.

امکان تایید دو مرحله ای کاربران شما با شماره همراه

این امکان به کارخانه بسته بندی این امکان را می دهد که بتوانند از صحت درخواست ها و یا مشتریان خود بر روی سایت، اطمینان داشته باشید.

در سایت ممکن است شما از فرم درخواست مشاوره یا سفارش انلاین استفاده کنید. با استفاده از این امکان کاربر با درخواست، یک پیامک به شماره همراه او، ارسال می شود و با زدن این کد ، درخواست یا ورود به حساب انجام می شود. مزایای این روش:

  • راحتی بخش فروش و پشتیبانی
  • راحتی کاربران
  • اطمینان از صحت کاربر و شماره همراه

نمونه شرکت های خارجی و داخلی بسته بندی

طراحی سایت شرکت بسته بندی  +  قابلیت ها و هزینه طراحی سایت شرکت بسته بندی

شرکت های بسته بندی داخلی

شرکت بسته بندی آسان پک، چاپ و بســته بندی ‌ریما‌‌پک ‌، شرکت بسته بندی گنجینه پک، مجتمع چاپ هودیس، شرکت چاپ و بسته بندی پنجره، شرکت بسته بندی پویا هنر نوین، شرکت بسته بندی افلاک ، شرکت بسته بندی مهران پک،

شرکت های بسته بندی خارجی

شرکت خدمات بسته بندی آمکور استرالیا ، شرکت بسته بندی تتراپک سوئد، شرکت بسته بندی کامبرلند انگلیس، گروه رینولدز آمریکا، شرکت بسته بندی اینترنشنال پیپر واقع در ممفیس امریکا و…

طراحی ظاهری سایت شرکت بسته بندی

طراحی ظاهری سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. طراحی سایت شما نشان دهنده، میزان کیفیت کسب و کار شما در فضای مجازی است. طراحی ظاهر در ذهن کاربران تاثیر به سزایی دارد. در کسب و کار در حالت سنتی، شما می توانید کسب و کار و ضعف ها را توضیح دهید اما در فضای دیجیتال این امکان وجود ندارد. به همین منظور طراحی اختصاصی مناسب با کسب و کار خود با زبان شما برای توضیح باشد و کاربر را جذب نماید.

گروه طراحان ایران وبر با بهره گیری از گروه طراحان مجرب، ظاهر سایت شما را ابتدا طراحی کرده و پس از تایید شما سایت به مرحله کد نویسی وارد می شود.

طراحی ظاهری سایت شرکت بسته بندی

مشاوره رایگان و استعلام قیمت طراحی سایت بسته بندی

شما می توانید برای استعلام هزینه و مشاوره برای طراحی سایت،همینک با ما تماس برقرار کنید و یا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

دیدگاه ها