طراحی سایت کارخانه سیمان و گچ + قابلیت ها و هزینه طراحی سایت

طراحی سایت کارخانه سیمان و گچ + قابلیت ها و هزینه

سیمان و گچ از بخش های ضروری و مهم هر سازه انسانی است. سیمان از ترکیب مصالح رسی، اهکی و اکسید های معدنی ساخته شده است. گچ هم کلیسیم سولفات ابدار طبیعی یا غیر طبیعی است. به هر نحو که از ساختار و پیش گفتار پیرامون سیمان و گچ خارج شویم، این دو مصالح از مهمترین مصالح در ساخت منازل و ادارات می باشند.

ویژگی های طراحی سایت کارخانه سیمان و گچ

  • بخش درباره ما
  • امکان انتشار مقالات در فضای وب
  • امکان انتشار ویدئو
  • امکان ایجاد تور مجازی داخل کارخانه
  • امکان مشاوره خرید
  • امکان درخواست خرید انبود
  • امکان مدیریت کارکنان
  • امکان ثبت در گوگل و دیده شدن با جستجو در گوگل
  • امکان بازاریابی دیجیتال
  • امکان پشتیبانی انلاین تیم فروش از طریق سایت
  • امکان اتصال به اپلیکیشن
  • فروشگاه انلاین سیمان به صورت انبوه
  • و ….

این ویژگی ها بخشی از ویژگی های مهم طراحی سایت برای کارخانه گچ و سیمان است. در ادامه به بررسی برخی ویژگی ها خواهیم پرداخت.

طراحی سایت کارخانه سیمان و گچ + قابلیت ها و هزینه

بررسی برخی ویژگی های سایت کارخانه سیمان

انتشار مقالات در طراحی سایت کارخانه سیمان

انتشار مقالات  در طراحی سایت کارخانه سیمان

با این ویژگی شما می توانید مقالات، اخبار و دیگر نوشته های مهم خود را در سایت منتشر کنید. به این صورت و با این قابلیت می توانید تصاویر، رویداد ها، اخبار برای کارگران و یا خریداران و … را در سایت خود منتشر کرده و در کنار ان در گوگل به صورت اتوماتیک ثبت نمایید.

بخش درباره ما

بخش درباره ما

ویژگی و بخش درباره ما، یکی از بخش های بسیار مهم برای هر کسب و کار به حساب می آید. به این صورت با این بخش می توانید جزییات شرکت و کارخانه خود را از شروع تا به امروز را برای کاربران بنویسید. این اطلاعات از زمان تاسیس تا مدیران و موسسان و شرکای کارخانه را می تواند شامل شود.

امکان انتشار ویدئو در سایت کارخانه سیمان

امکان انتشار ویدئو در  سایت کارخانه سیمان

یکی از ویژگی های دیگر که به سایت شما کمک خواهد کرد، امکان انتشار ویدئو در سایت می باشد. با این قابلیت تیزر تبلیغاتی، تیزر معرفی کارخانه و یا راهنمای خرید را می توانید به صورت ویدئویی در سایت خود قرار دهید. اهمیت ویدئو از انجاست که تاثیر ویدئو چندین برابر تاثیر متن می باشد.

امکان ایجاد تور مجازی داخل کارخانه

امکان ایجاد تور مجازی داخل کارخانه

شما می توانید از داخل کارخانه یا شرکت خود، تور مجازی ایجاد کنید. به این صورت کاربران بدون حضور در مکان شما به راحتی می توانند داخل کارخانه شما وارد شوند و به مکان هایی که شما اجازه ان را داده باشید، به صورت مجازی بروند.

امکان مدیریت کارکنان

امکان مدیریت کارکنان

با طراحی سیستم و ایجاد پنل برای کارکنان خود، می توانید سیستم دریافت مرخصی، حقوق مزایا، میزان مرخصی های دریافت شده، میزان مرخصی های ساعتی و …. را به راحتی به صورت سیستمی ثبت کنید. در نهایت در صورت نیاز به مرخصی کارکنان می توانند به صورت انلاین درخواست را ثبت کنند و سپس با تایید مدیران مربوطه مرخصی به کارگر مورد نظر داده شود.

امکان ثبت در گوگل و دیده شدن با جستجو در گوگل

امکان ثبت در گوگل و دیده شدن با جستجو در گوگل

یکی از مزیت های مهم طراحی سایت و داشتن سایت، ثبت شدن سایت در گوگل است. با ایجاد یک سایت، به صورت رسمی به فضای مجازی وارد می شود. به این صورت تمام مشتریان از سراسر جهان می توانند با جستجو کلمات کلیدی خاص شما را بیابند. البته این مورد نیاز به سئو دارد اما شروع کار با طراحی سایت است!

فروشگاه انلاین فروش انبوه یا درخواست خرید

فروشگاه انلاین فروش انبوه یا درخواست خرید

شما می توانید به راحتی، سیمان را به صورت انبوه به صورت اینترنتی به فروش برسانید. البته به بسته به نیاز شما این امر می تواند کاملا انلاین انجام گیرد یا با استفاده از درخواست خرید و پر کردن ان توسط کاربران انجام گیرد. به این صورت شماره کاربر از طریق سایت برای شما ارسال شده و واحد فروش شما می توانید ادامه ی کار را انجام دهد.

امکان پشتیبانی انلاین تیم فروش از طریق سایت

امکان پشتیبانی انلاین تیم فروش از طریق سایت

در سایت سیمان یا گچ شما، می توان پشتیبانی انلاین را فعال کرد. به این صورت کاربران به راحتی و بدون تماس، می توانند از تیم فروش و پشتیبانی شما مشاوره گرفته و به این صورت جذب مشتری شما به صورت انبوه زیاد خواهد شد.

ظاهر طراحی سایت کارخانه سیمان

طراحی سایت کارخانه سیمان و گچ + قابلیت ها و هزینه

در طراحی سایت یکی از بخش های مهم ظاهر طراحی سایت است. ظاهر طراحی سایت، اولین چیزی است که کاربران و مشتریان شما از کارخانه سیمان یا کارخانه گچ شما مشاهده می کنند. ظاهر اختصاصی و متناسب برای سایت شما، باعث می شود تاثیر گذاری کسب و کار شما بیشتر شده و دید مشتری نسبت به شما متفاوت باشد. گروه ایران وبر با استفاده از دپارتمان طراحان اختصاصی و مجرب کشور، طراحی به روز برای شما انجام خواهد داد. پس از طراحی، طرح نهایی برای شما ارسال شده و در صورت تایید به مرحله کدنویسی وارد می شود.

کد نویسی استاندارد سایت سیمان

آنچه شما از یک سایت مشاهده میکنید، تبدیل ظاهری از کد است. این کار را مرورگر ها برای شما انجام می دهند. با زدن ادرس یک سایت، کد های اختصاصی ان سایت دانلود شده و مرورگر شما ان را به صفحه دیداری تبدیل می کند. بنابراین کد نویسی از اهمیت بالایی برخوردار است. کد نویسی استاندارد بر روی سئو سایت شما در موتور جستجو و همچنین مشاهده ان در موبایل و مروگر های مختلف تاثیرگذار است. بنابراین استفاده از کد نویسی استاندارد بسیار مهم است. ایران وبر با بهره گیری از برنامه نویسان به روز این امر را با جدیدترین استاندارد های W3C برای شما انجام خواهد داد.

مشاوره رایگان کسب و کار و استعلام هزینه

شما می توانید همینک با همکاران ما در ایران وبر تماس برقرار کنید یا شما تماس خود را در فرم زیر وارد کنید تا همکاران ما با شما تماس برقرار کنند.

دیدگاه ها