دانلود فونت یکان اصلاح شده برای طراحی سایت + کد css فونت دسته‌بندی نشده

دانلود فونت یکان اصلاح شده برای طراحی سایت + کد css فونت

در طراحی سایت یکی از مواردی که بسیار مهم است استفاده از فونت مناسب است. فونت مناسب ظاهر کلی سایت را تغییر می دهد و به شما کمک می کند طراحی بهتری داشته باشید. یکی از مهمترین و زیباترین فونت ها تا به امروز که در طراحی سایت های مختلف از آن استفاده می شود، فونت یکان است. این فونت علاوه بر زیبایی خوانایی بالایی دارد و کاربر به راحتی می تواند نوشته ها، مقالات و … را در سایت مطالعه کند. با ایران وبر همراه باشید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :
دانلود فونت یکان اصلاح شده برای طراحی سایت + کد css فونت

فونت یکان اطلاح شده برای طراحی سایت

همانطور که بیان شد این فونت مزایای زیادی دارد. شاید در ابتدا ظاهر آن بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته باشد، اما علاوه بر آن خوانایی را افزایش می دهد. در طراحی سایت برای این که فونت های ار فراخوانی کنید باید فرمت های مختلفی از جمله Woff،ttf ، svg  و eot را فراخوانی کنید. ما تمام این فایل ها را در یک فایل زیپ برای شما آماده کرده ایم که بتوانید به راحتی از آن ها در طراحی های خود استفاده کنید.

دانلود فونت یکان اصلاح شده برای طراحی سایت

برای استفاده از این فونت می توانید آن را در دایرکتوری قالب سایت خود آپلود کنید و در ادامه می توانید با استفاده از کد css زیر آن را فراخوانی کنید.

@font-face {     font-family:'BYekan';/*تعریف یک نام برای فونت*/     src:url('BYekan.eot');/*اکسپلورر 9 به بعد*/     src:local('bYekan'),/*بررسی نصب بودن فونت در سیستم کاربر*/         local('b Yekan'),/*برای برخی از مرورگرها مانند سافاری*/         url('BYekan.eot?#iefix') format('embedded-opentype'),/*هک برای اکسپلورر 8 و ماقبل*/         url('BYekan.woff') format('woff'),/*مرورگر های جدید*/         url('BYekan.ttf') format('truetype'),/*تمام مرورگرها به جزء اکسپلورر*/         url('BYekan.svg#BYekan') format('svg');/*نسخه های قدیمی سیستم عامل iOS*/     font-style:normal;     font-weight:normal; }

برای طراحی سایت در تهران و … می توانید از این فونت استفاده کنید.

دیدگاه ها

توجه : ادرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.