طراحی سیستم ارتباط با مشتری (CRM) | طراحی سیستم تحت وب

طراحی سیستم ارتباط با مشتری (CRM) | طراحی سیستم تحت وب

در دنیای امروز هر یک مشاغل به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند. اما جذب مشتری یک مسئله ی مهم است و نگه داشتن ان مهمترین بحث است. برای این کار در مباحث مدیریتی، مبحثی به نام CRM بیان می شود. اما این کلمه به چه معنی است؟ CRM مخفف Customer  Relationship  Management  می باشد. همانطور که معنی عبارت بسط داده شده مشخص است، CRM برای مدیریت ارتباط مشتری است. اما این که این مبحث در دنیای طراحی سایت و طراحی نرم افزار های تحت وب چه جایگاهی دارد بحثی است که به ان پرداخته می شود.

[wp-svg-icons icon=”spinner-5″ wrap=”i”] سیستم ارتباط با مشتری (CRM) لازمه ی ایجاد تحول 

طراحی سیستم ارتباط با مشتری (CRM) | طراحی سیستم تحت وب

در حال حاضر بسیاری از شرکت ها به ایجاد وب سایت برای معرفی خود اقدام می کنند. اما با مشاوره می توان همین وبسایت اطلاع رسانی را به قوت شرکت و کسب و کار تبدیل کرد. برای مثال یک پزشک می تواند یک وب سایت برای خود سفارش دهد. در این وبسایت مقالاتی قرار می دهد و همچنین اطلاعاتی از ادرس و … در ان بیان می کند. اما اینجا زمانی است که برای کمک به پزشک، می تواند سیستم ارتباط با مشتری (CRM) وارد عرصه عمل شود. در کنار سایت پزشکی می توان یک سیستم ارتباط با مشتری برای پزشک طراحی کرد تا پزشک از طریق ان بتواند نوبت دهی انلاین انجام دهد و بیماران بتوانند به راحتی با پرداخت انلاین هزینه در ساعت مقرر مراجعه کنند. این سیستم مدریت ارتباط با مشتری می تواند دارای بخش های دیگری نیز باشد. مانند بایگانی کردن اطلاعات بیماران برای مراجعات بعدی و حسابداری انلاین و…

[wp-svg-icons icon=”road” wrap=”i”] سیستم ارتباط با مشتری (CRM) یک میانبر بسیار مهم

همانطور که در بالا دیده شد یک سیستم ارتباط با مشتری (CRM) می تواند خدمات زیادی به مشتریان عرضه کند همچنین کار را برای ما اسان کند. گروه ایران وبر با سال ها تجربه در زمینه طراحی نرم افزار های تحت وب و همچنین سایت های مختلف، در حال حاضر یکی از شرکت های ممتاز در زمینه ی طراحی سیستم های تحت وب می باشد.

[wp-svg-icons icon=”qrcode” wrap=”i”] یکی از سیستم های بسیار محبوب ما که برای وکلا و دفاتر وکلات طراحی شده، سیستم جامع وکلا می باشد که به راحتی وکلا و موکلین می توانند با هم ارتباط برقرار کرده و پرونده ها به خوبی بایگانی شده و در هر زمانی توسط وکیل یا موکل قابل دسترسی است.

[wp-svg-icons icon=”phone” wrap=”i”] شما می توانید برای سفارش سیستم ارتباط با مشتری (CRM) مورد نظر خود و مشاوره بیشتر با گروه طراحان ایران وبر تماس حاصل فرمایید.